Lukaszxxx Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Opublikowano 8 Marca 2009 Lukaszr a powiedz mi czy przez ten kat moze ciezkawo palic rano na mrozie??
lukaszr Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Lukaszr a powiedz mi czy przez ten kat moze ciezkawo palic rano na mrozie?? Tutaj są raczej za małe odchyły i nie powinien mieć za bardzo wpływu na uruchamianie, aczkolwiek różnie bywa.
Lukaszxxx Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Opublikowano 8 Marca 2009 Yhm to ok podjade do goscia co mi zminial pasek i przestawi..
lukaszr Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Yhm to ok podjade do goscia co mi zminial pasek i przestawi.. Jak to zmieniał pasek ? Pasek czy rozrząd ?
GRazny Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 skoro wiesz o co chodzi to po przestawieniu sprawdź od razu tego kolesia to nie będziesz 5 razy do niego latał... i weź logi żeby mu udowodnić że jest poza normą...
Lukaszxxx Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Opublikowano 9 Marca 2009 Panowie dorzucam statyczne 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/92208761593e04ae.html statyczne 013: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad0548529332aa95.html I jeszcze jedna sprawa zrobilem małą regulacje sztangi gruszki i ponownie dynamiczne 011 powiedzcie czy wszystko w pożadku widze ze troche słabiej pompuje na początku ale czy to jest do przyjęcia??? niżej link do dynamicznych 011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48e56767acf75907.html
lukaszr Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Kąt synchronizacji do poprawy. Grupa 011 i 013 jest ok i nie ruszaj już nic.
Lukaszxxx Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Opublikowano 9 Marca 2009 Tak wiem wiem kat to za 2 tysie mam wymiane oleju idt to wtedy mi koles ustawi Łukasz a nie daje ta turbina za mało teraz?? bo ewentualnie moge to jeszcze ciut wykrecic bo wkręciłem ta srobke co jest do regulacji sztangi zeby wyzej nie poszła..to wkręcilem ja dwa obroty...
lukaszr Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Tak wiem wiem kat to za 2 tysie mam wymiane oleju idt to wtedy mi koles ustawi Łukasz a nie daje ta turbina za mało teraz?? bo ewentualnie moge to jeszcze ciut wykrecic bo wkręciłem ta srobke co jest do regulacji sztangi zeby wyzej nie poszła..to wkręcilem ja dwa obroty... Łukasz, nie kręć nic i zostaw to, bo ruszając jest ryzyko, że jeszcze rozregulujesz sztangę i wtedy będziesz miał problem. Ciśnienie jest dość stabilne i wydaje mi się, że oprócz normalnego przebutowania go nic nie powinieneś ruszać. Niech się jeszcze inni wypowiedzą na ten temat.
Lukaszxxx Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Opublikowano 9 Marca 2009 Yhm to dzieki wielkie Poczekamy na inne opinie
spanky Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Tak wiem wiem kat to za 2 tysie mam wymiane oleju idt to wtedy mi koles ustawi Łukasz a nie daje ta turbina za mało teraz?? bo ewentualnie moge to jeszcze ciut wykrecic bo wkręciłem ta srobke co jest do regulacji sztangi zeby wyzej nie poszła..to wkręcilem ja dwa obroty... ja tego nie rozumiem ... bylo dobrze ale i tak zaczal krecic i jeszcze sie pyta czy nie za malo pompuje ..... :doh1: krec dalej ... efekt bedzie taki ze na dole bedzie nisko a na gorze bedzie brak regulacji a wtedy zywotnosc turbosprezarki sie skroci ... i to bardzo ... a na koniec pojawi sie post ze sie turbo wysralo .... wroc do pierwotnego ustawiena poki nie jest za pozno ... zamknij maske, zgas swiatlo w garazu i otworz piwo ... to bedzie najlepsze rozwiazanie dla Twojego auta ...
Lukaszxxx Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Opublikowano 9 Marca 2009 ja tego nie rozumiem ... bylo dobrze ale i tak zaczal krecic i jeszcze sie pyta czy nie za malo pompuje ..... krec dalej ... efekt bedzie taki ze na dole bedzie nisko a na gorze bedzie brak regulacji a wtedy zywotnosc turbosprezarki sie skroci ... i to bardzo ... a na koniec pojawi sie post ze sie turbo wysralo .... Słuchaj cisnienie było dobre ale mialem dziwny dzwiek tzw szuranie..Ciebie by to nie gnebiło jakby przy kazdej zmianie biegu cos rzegotało pod maska??
spanky Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 ja tego nie rozumiem ... bylo dobrze ale i tak zaczal krecic i jeszcze sie pyta czy nie za malo pompuje ..... krec dalej ... efekt bedzie taki ze na dole bedzie nisko a na gorze bedzie brak regulacji a wtedy zywotnosc turbosprezarki sie skroci ... i to bardzo ... a na koniec pojawi sie post ze sie turbo wysralo .... Słuchaj cisnienie było dobre ale mialem dziwny dzwiek tzw szuranie..Ciebie by to nie gnebiło jakby przy kazdej zmianie biegu cos rzegotało pod maska?? uwazasz ze zmiana ustawien fabrycznych powoduje naprawe problemu czy tylko jego zaleczenie badz opoznienie w skutkach a Tobie daje spokoj i poczucie ze cos naprawiles ... [co by nie bylo chwilowo bo problem wczesniej czy pozniej sie pojawi ] jezeli dzwiek dochodzi z turbosprezarki [tak jak piszesz] to trzeba ja wyjac i obejrzec a nie skracac sztange [ktora to byla usatwiona przez fabryke] i udawac ze sie naprawilo piszac o tym na forum i powodujac ze kolejny borykajacy sie z podobnym problemem sie na to zlapia [Ty sie na to zlapales ] ... czy jak boli Cie ząb to lykasz proszek przeciwbolowy i zapominasz o problemie czy idziesz do dentysty ... ? p.s co do dzwiekow dochodzacych z turbosprezarki ... kiedys podjechal do mnie Lukaszr bo tez spod maski wydobywaly sie dziwne dzwieki i stetoskopem osluchiwalismy jego turbo ... popros niech wklei zdjecie co bylo przyczyna ... [logi mial idealne] ...
Lukaszxxx Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Opublikowano 9 Marca 2009 Turbine czysciłem..ogladał ja wtedy koles co regeneruje turbiny i mowil ze wszystko jest wpozadku..Wogóle to Łukasz mi powiedzial ze jest teraz spoko zebym nic nie ruszał wiecej..Powiedz co było u Łukasza
spanky Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Powiedz co było u Łukasza http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t36544.0.html;highlight=wirnik
lukaszr Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Wogóle to Łukasz mi powiedzial ze jest teraz spoko zebym nic nie ruszał wiecej.. Napisałem, że jest ok teraz, ale było tak samo wcześniej i to, że to ruszyłeś było zupełnie niepotrzebne, bo możliwe, że zakamuflowałeś problem, który dalej istnieje, a którego obecnie nie słyszysz i jesteś z tego powodu zadowolony. Ja od momentu jak usłyszałem dziwne dźwięki po prostu zlokalizowałem skąd dobiegają i podjąłem decyzję o wymianie elementu co było słuszną decyzją. Pamiętaj, że leczenie skutków, a nie przyczyn nic nie daje, a może narobić jeszcze większych szkód - to tyczy się wszystkiego.
Lukaszxxx Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Opublikowano 10 Marca 2009 Ale Łukasz czy wg ciebie to osłabiło turbine itd??
lukaszr Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Ale Łukasz czy wg ciebie to osłabiło turbine itd?? To się okaże z biegiem czasu
Lukaszxxx Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Opublikowano 10 Marca 2009 To mnie pocieszyłes..czemu wy tak naprawde nie doradzicie?? Pytałem normalnie czy to wpozaduk to Spanki zrobil na mnie najazd nie wiem zeby pokazac ze nic czlowiek dobrego nie potrafi zrobic tylko on..Ty wczoraj mowiles ze jest spoko zeby zostawic wiec juz nic nie wiem..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się