Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Nagły komunikat braku ciśnienia oleju podczas jazdy - OIL PRESSURE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mozna kupic Dacie Logan. :good:

Opublikowano

pozdrawiam i życzę miłych przeszczepów na zwykłą pompę z 1.9

Gwoli ścisłości - polecana do mojej przeróbki pompa to 03G 105 115 czyli pompa seryjnie montowana w 2.0 TDI 16V (np. BKD, BVA, BMN, ...) Warunkowo dopuszczalna jest pompa od 1,9 TDI (+ mniejsza zębatka od 2.0 TDI 16V), ale o mocy równej i większej jak 130 KM (AWX, AVF, ASZ, BUK, ARL, BPX, BTB, BLT,...). Dlaczego tak? Bo wszystkie te silniki VAG TDI mają chłodzenie tłoka za pomocą kanału pierścieniowego. Wymaga to dużej wydajności dysz natryskowych oleju, a tym samym wydajniejszej pompy oleju. Proponuję porównać pompę ze 115 KM AJM i z AWX. Niby zewnętrznie takie same, ale różnią się wielkością części tłoczącej olej.

Opublikowano

czerwona kontrolka i mnie wczoraj dopadła... :wallbash: przebieg 230kkm

Opublikowano

W PB tez jest zabierak ??

MAM 2.0TDI BLB

Opublikowano

KERCZI zmień ten silnik w profilu bo ludzie zaraz ogłupieją :decayed:

Opublikowano

czerwona kontrolka i mnie wczoraj dopadła... :wallbash: przebieg 230kkm

Daj znać jakie uszkodzenia poza pompą...

Opublikowano

KERCZI i co juz wiadomo jaka przyczyna??

Słuchajcie jadę dziś do serwisu na kontrole, bo silnik pracuje jak traktor o co warto ich zapytać żeby sprawdzili? mocowania wtrysków? aż sąsiedzi sie ze mnie smieja jak podjezdzam pod dom, normlanie kombajn :/ czy to moze byc wina konczacego sie dwumasu czy cos?

Opublikowano

KERCZI i co juz wiadomo jaka przyczyna??

Słuchajcie jadę dziś do serwisu na kontrole, bo silnik pracuje jak traktor o co warto ich zapytać żeby sprawdzili? mocowania wtrysków? aż sąsiedzi sie ze mnie smieja jak podjezdzam pod dom, normlanie kombajn :/ czy to moze byc wina konczacego sie dwumasu czy cos?

wstepnie obrobione gniazdo w zebatce...pod koniec tez mi silnik chodzil jak stara....ku***

Opublikowano

chyba gniazdo w wałku :wink4: oby tylko na tym się skończyło...

Opublikowano

chyba gniazdo w wałku :wink4: oby tylko na tym się skończyło...

tak racja, gniazdo w walku.

Obecnie jestem na etapie rozmow, czy uda sie cos takiego dorobic ze znacznie lepszego materiału w zakładach lotniczych.

Jutro będe cos wiedział.

P.S. Pompa jest OK - chociaz tyle

Opublikowano

Kerczi będę w Kraku po weekendzie. jak chcesz to Ci narysuje pewien pomysł na zrobienie znacznie lepszego połaczenia pompy oleju z wałkiem.

Swoją drogą to bym się nie zastanawiał tylko wypier.... wałki z motoru :evil:

Opublikowano

Kerczi będę w Kraku po weekendzie. jak chcesz to Ci narysuje pewien pomysł na zrobienie znacznie lepszego połaczenia pompy oleju z wałkiem.

Swoją drogą to bym się nie zastanawiał tylko wypier.... wałki z motoru :evil:

no to chetnie, rzuc numerem na PW i sie zgadamy, chetnie poslucham :)

Opublikowano

Kerczi będę w Kraku po weekendzie. jak chcesz to Ci narysuje pewien pomysł na zrobienie znacznie lepszego połaczenia pompy oleju z wałkiem.

Swoją drogą to bym się nie zastanawiał tylko wypier.... wałki z motoru :evil:

a moze bys sie podzielil tu ew. na PW :naughty:

BTW w Poznaniu nie bywasz? :mysli:[br]Dopisany: 27 Listopad 2010, 16:59_________________________________________________

MAM 2.0TDI BLB

na łańcuchu czy na zębatkach?

Opublikowano

na zebatkach :)

generalnie jest pewien pomysl, ale w poniedzialek skonsultuje go z JARO

wymyslilismy razem z mechanikiem ze dorobie redukcje z szesciokatu na osmiokat (w walku) w zakladach lotniczych z bardzo mocnego stopu

calosc operacji wraz z robocizna mechanika powinna zamknac sie w kwocie 1200pln

Opublikowano

na zebatkach :)

generalnie jest pewien pomysl, ale w poniedzialek skonsultuje go z JARO

wymyslilismy razem z mechanikiem ze dorobie redukcje z szesciokatu na osmiokat (w walku) w zakladach lotniczych z bardzo mocnego stopu

calosc operacji wraz z robocizna mechanika powinna zamknac sie w kwocie 1200pln

sprawdzales czy twoj silnik powinien byc poddany akcji serwisowej?

Opublikowano

na zebatkach :)

generalnie jest pewien pomysl, ale w poniedzialek skonsultuje go z JARO

wymyslilismy razem z mechanikiem ze dorobie redukcje z szesciokatu na osmiokat (w walku) w zakladach lotniczych z bardzo mocnego stopu

calosc operacji wraz z robocizna mechanika powinna zamknac sie w kwocie 1200pln

sprawdzales czy twoj silnik powinien byc poddany akcji serwisowej?

tak, ale juz na jakiejs byl jeszcze w DE i obecnie nie ma zadnych przewidzianych dla niego...

Opublikowano

na zebatkach :)

generalnie jest pewien pomysl, ale w poniedzialek skonsultuje go z JARO

wymyslilismy razem z mechanikiem ze dorobie redukcje z szesciokatu na osmiokat (w walku) w zakladach lotniczych z bardzo mocnego stopu

calosc operacji wraz z robocizna mechanika powinna zamknac sie w kwocie 1200pln

Przemyśl jeszcze opcję likwidacji wałków, jest to podobny koszt a efekt czuć :wink4:

Opublikowano

no skoro ma na zebatkach, moze pomyslec nad odratowaniem, moze sie urodzi nowa technologia :mysli:

Opublikowano

no skoro ma na zebatkach, moze pomyslec nad odratowaniem, moze sie urodzi nowa technologia :mysli:

umkło to mojej uwadze, myślałem że to BLB na łańcuchu :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...