jaro4444 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 pozdrawiam i życzę miłych przeszczepów na zwykłą pompę z 1.9 Gwoli ścisłości - polecana do mojej przeróbki pompa to 03G 105 115 czyli pompa seryjnie montowana w 2.0 TDI 16V (np. BKD, BVA, BMN, ...) Warunkowo dopuszczalna jest pompa od 1,9 TDI (+ mniejsza zębatka od 2.0 TDI 16V), ale o mocy równej i większej jak 130 KM (AWX, AVF, ASZ, BUK, ARL, BPX, BTB, BLT,...). Dlaczego tak? Bo wszystkie te silniki VAG TDI mają chłodzenie tłoka za pomocą kanału pierścieniowego. Wymaga to dużej wydajności dysz natryskowych oleju, a tym samym wydajniejszej pompy oleju. Proponuję porównać pompę ze 115 KM AJM i z AWX. Niby zewnętrznie takie same, ale różnią się wielkością części tłoczącej olej.
KERCZI Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 czerwona kontrolka i mnie wczoraj dopadła... przebieg 230kkm
KERCZI Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 W PB tez jest zabierak ?? MAM 2.0TDI BLB
PABLO Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 KERCZI zmień ten silnik w profilu bo ludzie zaraz ogłupieją
H4mm3R Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 czerwona kontrolka i mnie wczoraj dopadła... przebieg 230kkm Daj znać jakie uszkodzenia poza pompą...
Gość leonikers Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 KERCZI i co juz wiadomo jaka przyczyna?? Słuchajcie jadę dziś do serwisu na kontrole, bo silnik pracuje jak traktor o co warto ich zapytać żeby sprawdzili? mocowania wtrysków? aż sąsiedzi sie ze mnie smieja jak podjezdzam pod dom, normlanie kombajn :/ czy to moze byc wina konczacego sie dwumasu czy cos?
KERCZI Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 KERCZI i co juz wiadomo jaka przyczyna?? Słuchajcie jadę dziś do serwisu na kontrole, bo silnik pracuje jak traktor o co warto ich zapytać żeby sprawdzili? mocowania wtrysków? aż sąsiedzi sie ze mnie smieja jak podjezdzam pod dom, normlanie kombajn :/ czy to moze byc wina konczacego sie dwumasu czy cos? wstepnie obrobione gniazdo w zebatce...pod koniec tez mi silnik chodzil jak stara....ku***
H4mm3R Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 chyba gniazdo w wałku oby tylko na tym się skończyło...
KERCZI Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 chyba gniazdo w wałku oby tylko na tym się skończyło... tak racja, gniazdo w walku. Obecnie jestem na etapie rozmow, czy uda sie cos takiego dorobic ze znacznie lepszego materiału w zakładach lotniczych. Jutro będe cos wiedział. P.S. Pompa jest OK - chociaz tyle
jaro4444 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Kerczi będę w Kraku po weekendzie. jak chcesz to Ci narysuje pewien pomysł na zrobienie znacznie lepszego połaczenia pompy oleju z wałkiem. Swoją drogą to bym się nie zastanawiał tylko wypier.... wałki z motoru
KERCZI Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Kerczi będę w Kraku po weekendzie. jak chcesz to Ci narysuje pewien pomysł na zrobienie znacznie lepszego połaczenia pompy oleju z wałkiem. Swoją drogą to bym się nie zastanawiał tylko wypier.... wałki z motoru no to chetnie, rzuc numerem na PW i sie zgadamy, chetnie poslucham
Musashi Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Kerczi będę w Kraku po weekendzie. jak chcesz to Ci narysuje pewien pomysł na zrobienie znacznie lepszego połaczenia pompy oleju z wałkiem. Swoją drogą to bym się nie zastanawiał tylko wypier.... wałki z motoru a moze bys sie podzielil tu ew. na PW BTW w Poznaniu nie bywasz? [br]Dopisany: 27 Listopad 2010, 16:59_________________________________________________ MAM 2.0TDI BLB na łańcuchu czy na zębatkach?
KERCZI Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 na zebatkach generalnie jest pewien pomysl, ale w poniedzialek skonsultuje go z JARO wymyslilismy razem z mechanikiem ze dorobie redukcje z szesciokatu na osmiokat (w walku) w zakladach lotniczych z bardzo mocnego stopu calosc operacji wraz z robocizna mechanika powinna zamknac sie w kwocie 1200pln
Musashi Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 na zebatkach generalnie jest pewien pomysl, ale w poniedzialek skonsultuje go z JARO wymyslilismy razem z mechanikiem ze dorobie redukcje z szesciokatu na osmiokat (w walku) w zakladach lotniczych z bardzo mocnego stopu calosc operacji wraz z robocizna mechanika powinna zamknac sie w kwocie 1200pln sprawdzales czy twoj silnik powinien byc poddany akcji serwisowej?
KERCZI Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 na zebatkach generalnie jest pewien pomysl, ale w poniedzialek skonsultuje go z JARO wymyslilismy razem z mechanikiem ze dorobie redukcje z szesciokatu na osmiokat (w walku) w zakladach lotniczych z bardzo mocnego stopu calosc operacji wraz z robocizna mechanika powinna zamknac sie w kwocie 1200pln sprawdzales czy twoj silnik powinien byc poddany akcji serwisowej? tak, ale juz na jakiejs byl jeszcze w DE i obecnie nie ma zadnych przewidzianych dla niego...
H4mm3R Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 na zebatkach generalnie jest pewien pomysl, ale w poniedzialek skonsultuje go z JARO wymyslilismy razem z mechanikiem ze dorobie redukcje z szesciokatu na osmiokat (w walku) w zakladach lotniczych z bardzo mocnego stopu calosc operacji wraz z robocizna mechanika powinna zamknac sie w kwocie 1200pln Przemyśl jeszcze opcję likwidacji wałków, jest to podobny koszt a efekt czuć
Musashi Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 no skoro ma na zebatkach, moze pomyslec nad odratowaniem, moze sie urodzi nowa technologia
H4mm3R Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 no skoro ma na zebatkach, moze pomyslec nad odratowaniem, moze sie urodzi nowa technologia umkło to mojej uwadze, myślałem że to BLB na łańcuchu :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się