Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wypadanie zapłonów cylinder 1 / 2.0 FSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,
Mam problem z moją Audi. Silnik 2.0 FSi, przejechanie 280tys. 
Miałem delikatne trzęsienie budą na zimnym silniku, pewnego dnia Nie mogłem odpalić auta, diagnoza , padł wtrysk, wymieniłem. Auto odpala, ale szarpie. Następna diagnoza to sterownik silnika - wymienione, Zrobiłem 200km, i jest jeszcze gorzej niz było. Szarpie budą na zimnym silniku, szarpie przy dodawaniu gazu, przy 3tysiecy obrotów check miga od silnika. Następna diagnoza mechanika to wymontować klapy dolotowe. Czy warto zaryzykować czy szukać innego "fachowca"?  

Opublikowano

Kolega miał A3 8p 2.0 FSI i miał właśnie problem z wypadaniem zapłonu, też miał problem z zapłonem na zimnym silniku. Na początku wymienił cewki, troszkę pomogło ale nadal problem występował. Zdemontował kolektor, wyczyścił, wymienił przy okazji czujniki spalania stukowego i to również nie pomogło. Oddał w końcu samochód do mechanika i on wymienił łańcuszek rozrządu kompletny i problem ustał. Wadliwy okazał się w sumie nie sam łańcuszek co napinacz bo on ma tam jeszcze za zadanie dobić odpowiednią ilość paliwa na wtryski. Z racji tego że był już zużyty to właśnie powyżej 3 tyś obrotów on się przycinał i nie dawał takiej dawki jaką powinien. Myślę że tu może tkwić problem, co prawda budowa silnika się różni chyba tylko ułożeniem względem A3 więc wydaje mi się że tym właśnie warto by było się zainteresować. Pozdrawiam. :)

Opublikowano

Może być rozwalony vanos i tez będzie pokazywało wypadanie zapłonu.

Opublikowano

dzwonił do mnie mechanik, powiedział , ze jest taki nagar ze nie widać zaworów i silnik do generalnego remontu i ze części do tego silnika 7.500 tysiaca. i że klapy są do odratowania. co o tym sądzicie ?

Opublikowano

Skonsultowałbym to z innym mechanikiem. Tankujesz 98?

Opublikowano

Tankuje 95, wymieniłem świece,  wyczyscilem konektory dolotowe i zawory tunapem,  klapy dolotowe mi się nie otwierają, myślicie żeby je usunąć?

Opublikowano

Do tych silników tylko 98, właśnie ze względu na nagar. Odnośnie klap nie pomogę. To są klapy regulujące długość kolektora dolotowego?

Opublikowano

klapy wirujące, wyczyscilem nagar TUnapem, wstawilem nowe klapy, z dolotem. Błąd klap zniknął, ale nadal szarpie. Jutro sprawdzam czy się nie przestawił rozrzad na wałku

Opublikowano (edytowane)

Panowie podpowiedzcie.  Silnik na odpalonym traci kompresję na 2 cylindrze i spada do 2.5. Takto wszedzie trzyma dobrze , dopiero na odpalonym spada.I kolektor po 15 sekundach robi się strasznie gorący.  Zawory się otwierają wszystkie.  Co może być przyczyną? Popychacze ?(szklanki) ?

Edytowane przez kamcio88
Opublikowano

Cześć Mam taką samą 2.0 jak Ty.Problem mam taki sam na wolnych obrotach go telepie,wypadanie zapłonu i nieszczelność w układzie powietrza .

Wymieniłem wtryskiwacze ,swiece,cewki,wszystkie uszczeli po stronie kolektora ssącego, przepływkę,wariator+uszczelnienia , łancuszek z napinaczem.I nic to nie pomogło.Byłem na ozonowaniu silnika i lałem Detakol Autko bardzo dobrze jeżdzi nie ma problemów podczas jazdy.Pali w miescie 8.5 -9l przyspiesza świetnie,230 z 4 osobami,kompresja po 13 .Ale dalej go telepie. Zastanawiam się nad zdjęciem głowicy.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...