fazi 1 Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 prosze o pomoc w usunięciu problemów Scan-WAUZZZ8K5AA137936-20190321-1827-155710km.txt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 do sprawdzenia wtyka na klemie minusowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazi 1 Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 (edytowane) dzięki zmieniłem klemę bo były te same błędy zmierzyłem kabelek czerwony we wtyku i 12 v , fiolet róż do sterownika przejście ok , na nim napięcie w spoczynku około 2 v , po odpaleniu 14,2 a dalej w vcds brak wskazań w grupie 18,19,20 same puste pola co dalej, Akumulator zakodowany niby poprawnie przyjął kodowanie Edytowane 24 Marca 2019 przez fazi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazi 1 Opublikowano 25 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 jakieś pomysły co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Wszystkie moduły które są magistralą LIN do CAN Gateway zgłaszają błąd więc obstawiałbym w dalszym ciągu na jakieś zwarcie/ uszkodzenie przewodu. Ewentualnie odłącz wtyczkę z alternatora, następnie wykasuj błędy i odpal niech pochodzi chwilę o znowu sprawdź błędy, może świruje regulator napięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 W dniu 23.03.2019 o 18:31, fazi napisał: dzięki zmieniłem klemę bo były te same błędy zmierzyłem kabelek czerwony we wtyku i 12 v , fiolet róż do sterownika przejście ok , na nim napięcie w spoczynku około 2 v , po odpaleniu 14,2 a dalej w vcds brak wskazań w grupie 18,19,20 same puste pola co dalej, Akumulator zakodowany niby poprawnie przyjął kodowanie We wtyczce alternatora na przewodzie róż fiolet powinieneś mieć 12v bez zapłonu, po zapłonie lub po odpaleniu spada do 8,4 jak dobrze pamiętam. Nie powinieneś mieć na nim napięcia ładowania alternatora. Sprawdzałem to kiedyś z kilkoma użytkownikami z forum i każdy miał tak samo. Każde inne napięcie na tym przewodzie jest sygnalizowane przez gateway jako błąd. Jeżeli masz na tym kablu napięcie ładowania to winny będzie alternator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazi 1 Opublikowano 27 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 ja mierzyłem na wtyku do klemy minusowej jutro pomierzę przy altku dziękuję za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się