Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t quattro 300+ by Mintek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bardzo ładnie to wszystko się prezentuje, tak jak już kiedyś chwaliłem, idziesz dobrą drogą. Napisz coś o klatce, którą widzę na ostatnim zdjęciu. No i co z tą mocą w końcu, wystrojone, jak ile?

Pozdr!

Opublikowano

Kurła to 10.5j robi straszną robotę i raczej tam siedzi rollbar:) A ja znów chciałbym żebyś coś powiedział o turbawce, takie K04 siada p&p czy jest jakaś rzeźba z kolektorem?i nie pytam o olej, wodę, bo to oczywista oczywistość. Jak to ci wstaje, przy ilu masz full boostu? Korby masz zakute czy serie? Czy może jakiś stroker czego nie doczytałem:D  Tak czy siak, projekt zacny pogratulować, mało jest kombi dwuosobowych:D:D

Opublikowano
W dniu 27.06.2019 o 21:07, YoGi1984 napisał:

Kurła to 10.5j robi straszną robotę i raczej tam siedzi rollbar:) A ja znów chciałbym żebyś coś powiedział o turbawce, takie K04 siada p&p czy jest jakaś rzeźba z kolektorem?i nie pytam o olej, wodę, bo to oczywista oczywistość. Jak to ci wstaje, przy ilu masz full boostu? Korby masz zakute czy serie? Czy może jakiś stroker czego nie doczytałem:D  Tak czy siak, projekt zacny pogratulować, mało jest kombi dwuosobowych:D:D

K04-064 wbrew wszystkim znawcą siada ze tak powiem bardzo P&P ? do bloku przykrecasz adapter a do adaptera turbine. W zestawie jest wszystko do przykrecenia wraz z uszczelkami. A co do wody to trzeba wydłużyć przewod zasilający ( ja akurat kupilem wężyk i na porządne opaski założyłem go na ori "krućce") spływ wody takze trzeba wydłużyć bo turbina bardziej odstaje w kierunku podluznicy. W tym przypadku wstawilem metalową rurke w gumowy wąż zeby wydłużyć ? Co do oleju to wystarczy przerobic spływ, zakuc lub zastosować także olejowy wąż zdby wydłużyć przewod.  Cały sezon tak przejezdzilem i zero wycieków 

Opublikowano

Wybaczcie moją dluga nie obecność lecz wracam z nowościami. Wkoncu udało sie finalnie wystroic be-szóstkę ?.  Wiele przeciwnosci losu mi dokuczało lecz wkoncu dałem rade. Po 3 wymianach wtryskow, wymianie sondy, odmy, dobraniu odpowiedniej przeplywki. Uszczelnieniu powstajacych nieszczelnosci( jak na złość ?) i wizyty u pseudo tunera ( z pospiechu) w końcu trafiłem na odpowiednią osobe co poskladala to do kupy i jest. received_746663135812799.jpeg

 

Pękła trójka z przodu ? z jakims tam zapasem bo szło jeszcze poprawić wszystko ale takie kreski zadowoliły mnie w 100%. Auto jedzie w rzeczywistości tak jak i na papierze ?

Teraz zostało pomyśleć nad sprzeglem, bo seryjne długo nie wytrzyma mimo ze jest nowe ? miał ktoś stycznosci z jednomasem, jak to ugryźć? czy zestaw z awx dodatkowo obity kewlarem? 

Opublikowano

Ładnie:-)

Rozumiem, że słupek nie był otwierany? Góra i dól seria?

Opublikowano

Marcin

Gratulacje, ładny wynik ?

Korby wrzucałeś kute ?

Jeśli tak jakie ?

Pozdrawiam

Opublikowano

Słupek seria ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Fajny wynik jak na seryjny słupek. Nm łagodnie narasta to nic nie powinno się dziać.

Sprzęgło możesz wrzucić awx, spokojnie wytrzyma te 400 nm. W kevlarze tym bardziej będzie z zapasem.

Opublikowano
3 minuty temu, bartez90 napisał:

Fajny wynik jak na seryjny słupek. Nm łagodnie narasta to nic nie powinno się dziać.

Sprzęgło możesz wrzucić awx, spokojnie wytrzyma te 400 nm. W kevlarze tym bardziej będzie z zapasem.

Kupić kompletny zestaw i ta nowa tarcz wysłać do obicia czy mogę moja starą tarcz?

Opublikowano
W dniu 12.11.2019 o 19:33, Marcin22248 napisał:

Kupić kompletny zestaw i ta nowa tarcz wysłać do obicia czy mogę moja starą tarcz?

A jakie masz teraz sprzęgło? Nowe ori bfb?

Jak tak to obicie kevlarem powinno wystarczyć na te 400 nm. Wbrew pozorom te sprzęgła w 1.8t bfb/bex nie są takie słabe. U mnie sprzęgło po przebiegu 230 tyś spokojnie wytrzymuje ponad 340 nm i to mocno z dołu. Wcale się nie ślizga.

Jeśli planujesz w przyszłości kucie i robienie większej mocy to dawaj od razu awx i w kevlar.

Opublikowano
2 minuty temu, bartez90 napisał:

A jakie masz teraz sprzęgło? Nowe ori bfb?

Jak tak to obicie kevlarem powinno wystarczyć na te 400 nm. Wbrew pozorom te sprzęgła w 1.8t bfb/bex nie są takie słabe. U mnie sprzęgło po przebiegu 230 tyś spokojnie wytrzymuje ponad 340 nm i to mocno z dołu. Wcale się nie ślizga.

Jeśli planujesz w przyszłości kucie i robienie większej mocy to dawaj od razu awx i w kevlar.

Pytanie w jakim stanie jest dwumas? I czy zniesie te Nm. Nie bylo zadnych nie pokojacych oznak zużycia.

Opublikowano

A teraz sprzęgło Ci się ślizga? Jak nie to na razie bym nic nie ruszał.

Opublikowano

No właśnie zaczyna się slizgać

Opublikowano

Ale te vosseny wyglądają świetnie, i te kubły :shock3:

Piękne auto

Opublikowano

A więc tak, udało mi się zakupić zestaw, a dokładnie to narzeczona mnie uprzedziła i kupiła mi kompletny zestaw pod choinkę ? koło jednomasowe, tarcz sprzegla w kewlarze. Zostało tylko zamontować lecz na razie trwaja prace nad czymś innym. Na przód wpada zacisk z porsche panamera turbo, 6-tłok z tarcza 370mm z audi ttrs. Na tył zacisk z Mercedesa AMG GT, na tarczy 360mm. Wykonałem własnoręcznie  drewniane adaptery a brat zrobił mi to na tokarce CNC ze stali. Pozostało wszystko odświeżyć i zamontować? 

Zapraszam do śledzenia nowo otwartej strony na fb, więcej czasu mam ostatnio więc zajmuje się wiecej pierdołami ?

https://www.facebook.com/pg/A4-b6-by-Mintek-109318767294261/community/?ref=page_internal

20200215_152555.jpg

20200208_152612.jpg

20200208_141858.jpg

20200213_204601.jpg

Opublikowano (edytowane)

Witaj ? ile wyniosło Cię lakierowanie dekorów w piano black? 

Edytowane przez Sicu
Opublikowano
W dniu 16.02.2020 o 12:59, Sicu napisał:

Witaj ? ile wyniosło Cię lakierowanie dekorów w piano black? 

Nie chcę Cię skłamać ale coś okolo 200zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...