bartek02 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, bartez90 napisał: Tak, też zrób na odpiętym i też 115+118. Ciśnienie zadane i rzeczywiste powinny być zbliżone do siebie, ot cała filozofia. Dzięki wielkie Panowie za pomoc ! jak znajdę trochę czasu, to się pobawię z tym dam znać jak poszło, bo może komuś się przyda info na przyszłość
Łukasz13 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Nie wiem czy dobrym pomysłem jest luzowanie sztangi, napewno nie pomoże na błąd doładowania, może jedynie pogorszyć sprawe, log z odpięta wtyczką nie do konca wskazuje na to że jest za mocno naciągnieta sztanga, sugeruje podłączyć stary n75 i wtedy sprawdzić, zrób fote jak to wogóle jest zamontowane.
bartez90 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 A na jaki n75 wymieniles? Ori aso? W sumie to cala sytuacja jest dziwna, bo po logach z n75 widac niedoladowanie, a z odpietym n75 znowu doladowanie za duze.
bartek02 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2019 wymieniłem ori n75 na ori n75 (z getem), bez przyczyny, tak po prostu bo miał 10 lat niestety już go nie zamontuję, bo koledze oddałem ? co do sztangi, to już sam nie wiem, turbo poprawiał po Perunie Geremi, trochę mam obawy co do moich umiejętności, chyba i Geremi i Perun mają o tym kapkę większe pojęcie ode mnie ? na prawdę Panowie dziwna sytuacja, co ja już warsztatów zjeździłem, i osprzętu w aucie wymieniłem, to już nie potrafię zliczyć... a co myślicie o tym pomysle żeby ominąć N249 i podpiąć do testów DV do kolektora ???
bartek02 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Albo zapytam inaczej, co byście zrobili na moim miejscu ??? co sprawdzili ? co wymienili ?
bartek02 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) 7 godzin temu, Łukasz13 napisał: Nie wiem czy dobrym pomysłem jest luzowanie sztangi, napewno nie pomoże na błąd doładowania, może jedynie pogorszyć sprawe, log z odpięta wtyczką nie do konca wskazuje na to że jest za mocno naciągnieta sztanga, sugeruje podłączyć stary n75 i wtedy sprawdzić, zrób fote jak to wogóle jest zamontowane. ale fotę jak co jest zamontowane ? N75 ? Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez bartek02
Łukasz13 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Z tego co widzę to troche oczekujesz zebyśmy wróżyli coś ze szklanej kuli, potrzebujesz kogoś kto się zna na tym silniku, błąd jest spowodowany niedoładowaniem, dlaczego i co się stało nie wiemy, wymieniasz części profilaktycznie, moim zdaniem lepiej wymieniać jak jest podejrzenie uszkodzenia. Teraz albo musisz jechać poprawić ten program zeby zmniejszyc zadane doładowanie na tyle na ile ogarnia ta turbina, albo poprawić wysterowanie n75 w sofcie, albo ogarnać ten bład w sofcie. Druga sprawa pisałem Ci dlaczego auto generuje słabą moc bo nie przyjmuje zapłonu, czyli albo silnik jest w kiepskim stanie(kompresja) albo coś innego jest nie tak. Poza tym nie oczekuj od tego silnika i turbiny hybrydowej z k03 że bedzie trzymał płaski wykres momentu do odciny i super mocy z tego wynikajacej. To jest problem typu oczekiwania vs rzeczywistość
Unf Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 @bartek02 Jesteś z Gdańska - jeśli masz fundusze, nie chcesz sam szukać w ciemno, oddaj po prostu auto do Tune-up i tyle. W jednym miejscu masz i warsztat i hamownie i tunera, mogą podejść do tematu kompleksowo, a taki silnik jak 1.8T to tam mają w małym palcu.
bartek02 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2019 15 godzin temu, Łukasz13 napisał: Z tego co widzę to troche oczekujesz zebyśmy wróżyli coś ze szklanej kuli, potrzebujesz kogoś kto się zna na tym silniku, błąd jest spowodowany niedoładowaniem, dlaczego i co się stało nie wiemy, wymieniasz części profilaktycznie, moim zdaniem lepiej wymieniać jak jest podejrzenie uszkodzenia. Teraz albo musisz jechać poprawić ten program zeby zmniejszyc zadane doładowanie na tyle na ile ogarnia ta turbina, albo poprawić wysterowanie n75 w sofcie, albo ogarnać ten bład w sofcie. Druga sprawa pisałem Ci dlaczego auto generuje słabą moc bo nie przyjmuje zapłonu, czyli albo silnik jest w kiepskim stanie(kompresja) albo coś innego jest nie tak. Poza tym nie oczekuj od tego silnika i turbiny hybrydowej z k03 że bedzie trzymał płaski wykres momentu do odciny i super mocy z tego wynikajacej. To jest problem typu oczekiwania vs rzeczywistość No trochę tak jest, to prawda masz racje takiego tunera właśnie szukam ale zupełnie nie wiem do kogo podbić... a jeszcze gorszy problem w tym wszystkim jest taki, że pracuję co dzień od 6 rano do 18 i nie mam czasu na nic ? no nic, dzięki wszystkim za pomoc, mam od Was dużo cennych porad, i coś w tej materii podziałam dalej
bartek02 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2019 15 godzin temu, Unf napisał: @bartek02 Jesteś z Gdańska - jeśli masz fundusze, nie chcesz sam szukać w ciemno, oddaj po prostu auto do Tune-up i tyle. W jednym miejscu masz i warsztat i hamownie i tunera, mogą podejść do tematu kompleksowo, a taki silnik jak 1.8T to tam mają w małym palcu. Nie mam czasu i umiejętności żeby samemu działać z autem, ale fundusze nie ograniczają mnie, aczkolwiek TUNE-UP raczej już nie odwiedze więcej, byłem raz, czekałem na termin logów 2 tygodnie, jak się doczekałem, to dowiedziałem się, że nie może połączyć się kompem z silnikiem i tyle się dowiedziałem, o warsztat zapytałem, to właścieciel powiedział, że to już nie jego warsztat i to nie z nim o tym rozmawiać, to pojechałem z tamtąd w piz*u
bartek02 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Witam Panowie po dość długiej przerwie, ale niestety n ie miałem możliwości dłubać przy moim aucie. Dziś tak jak część z Was sugerowała zmierzyłem ciśnienie na cylindrach (1:11bar, 2:10bar, 3:11bar, 4:11,5bar) co sądzicie o takich wynikach ? to może być przyczyną moich kłopotów ? jest sens coś dalej 'rezać' w aucie czy po prostu szykować się na remoncik ?
soul87 Opublikowano 2 Września 2019 Opublikowano 2 Września 2019 Tragedii nie ma, ja bym jeszcze nie ruszał. Powodem niedoładowania na ten moment jest albo za lużna sztanga WG albo skopane n75 w sofcie. (dobija do limitu % wysterowania dla danego cisnienia doladowania, zapewne porządne wyskalowanie osi KFLDIMX oraz poprawka wartości dla maksymalnego doladowania się kłania - duza czesc tunerów olewa temat )
bartek02 Opublikowano 6 Września 2019 Autor Opublikowano 6 Września 2019 W dniu 2.09.2019 o 08:53, soul87 napisał: Tragedii nie ma, ja bym jeszcze nie ruszał. Powodem niedoładowania na ten moment jest albo za lużna sztanga WG albo skopane n75 w sofcie. (dobija do limitu % wysterowania dla danego cisnienia doladowania, zapewne porządne wyskalowanie osi KFLDIMX oraz poprawka wartości dla maksymalnego doladowania się kłania - duza czesc tunerów olewa temat ) A to ciekawa informacja Kolego, nie mam o tym zielonego pojęcia ale będę ciągnął temat. Generalnie mam plan wrzucic tej jesieni jeszcze przelot od baq garage na 3 tłumikach oraz icka 180 i wyspawac ładnid cale orurowanie. W tedy będę szukał kogoś kto mi do wiosny ogarnie auto. Może Geremi, lub Gregor.... nie wiem kurcze daleko mam do nich, z Gdanska jestem ? Dziękuje za cenne info jeszcze raz.
Kejsi Opublikowano 8 Września 2019 Opublikowano 8 Września 2019 Kup mpps, zrzuc wsad i pogadaj tu z chłopakami na priv i za grosze Ci zrobią super program, nie musisz szukać nie wiadomo kogo ?
bartek02 Opublikowano 10 Września 2019 Autor Opublikowano 10 Września 2019 W dniu 8.09.2019 o 22:20, Kejsi napisał: Kup mpps, zrzuc wsad i pogadaj tu z chłopakami na priv i za grosze Ci zrobią super program, nie musisz szukać nie wiadomo kogo ? Hmmm ale to tak bez hamowni i wgl ? ja jestem zupełnie laikiem w tych sprawach ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się