0g0N Opublikowano 31 Marca 2019 Opublikowano 31 Marca 2019 Witam, czyściłam dzisiaj odmę mial trochę nagaru. I ukruszylo mi się kolano i wpadło klika kawałków do środka podstawy filtra razem z odrobiną nagaru. Co mogłem odkurzyłem ale wydaje mi się że wszystkie nie dałem rady. Po złożeniu wszystkiego w całość zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju. Gdzie dokładnie idzie kanał od odmy? Trzeba zrzucać miskę? Gdzie szukac? Pacjent 1.8T avj .
przem8 Opublikowano 31 Marca 2019 Opublikowano 31 Marca 2019 Nie uszkodziłeś, rozłączyłeś czujnika ciśnienia oleju przy okazji?
0g0N Opublikowano 31 Marca 2019 Autor Opublikowano 31 Marca 2019 Wydaje mi się że nie, przez chwilę głośniejsza była praca silnika. Tak jakby góra miała słabsze smarowanie. Któreś kanału mogłem zasyfic ? Smok się od tego zapchał? Chyba bez zdejmowania miski się nie obejdzie.
przem8 Opublikowano 31 Marca 2019 Opublikowano 31 Marca 2019 Kontrolkę oleju masz od razu po odpaleniu? Kawałki powinny wpaść do michy, a czyszczenie smoka i tak wskazane, bo te silniki mają problem z jego drożnością przez wszechobecny nagar.
0g0N Opublikowano 31 Marca 2019 Autor Opublikowano 31 Marca 2019 Kontrolka jest po hmm 10 minutach w każdym razie nie od razu po odpaleniu. Nagar na pewno jest bo poprzedni właściciel na Castrolu jeździł. Po zakupie była płukanka i Valovoline 5w30 , lecz zrobię jak mówisz, miska i pokrywa zostanie zdjęta i wyczyszczona.
0g0N Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Edit. Wczoraj odpaliłem auto niby wszystko ok, jeździłem nagrzalem i dopiero po dobrym rozgrzaniu zapalił się "Alladyn". Nie słychać nic niepokojącego z silnika chodzi tak jak zawsze. Dzisiaj podłącze VAG'a i zobaczymy co tam wywala.
0g0N Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Dzisiaj zrzuciłem miskę. Takie coś było w misce. Nie mogłem uwierzyć że można doprowadzić auto do takiego stanu. Z miska było trochę walki, ale dzięki forumowemu DiY ogarnąłem temat. Uszczelnienie Victorem Reinzem, zostawiłem do jutra aby stwardniał i zalewam olej. Dam znać czy pomogło.
przem8 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 To jeszcze pikuś. Miałem o wiele gorzej. Tak się kończy serwisowanie w trybie longlajf w tym silniku.
0g0N Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Dzisiaj zalałem nowy olej(Valovoline MST 5W30 C3), filtr(Manna) Odpaliłem ,zagrzałem i Aladyn się nie pali. Także jakby komuś się Aladyn zapalił to nie ma co się zastanawiać tylko zrzucać miskę. Także dzięki za rady Audi ma się dobrze, w tygodniu zmiana magla i oleju w skrzyni.
przem8 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Lepiej jakbyś zalał 5w40 ale to przy przyszłej wymianie...
przem8 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Jeśli nie jeździsz jak typowy emeryt to tak. Masz cały wątek o oleju w tym koromyśle to możesz poczytać jak nie szkoda Ci czasu ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się