Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 B7 by M0zart


M0ZART

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Ostatniego czasu rozważałem założenie wątku odnośnie swojego samochodu i po rozmowach z kilkoma osobami postanowiłem to zrobić.

Posiadam Audi S4 B7 z 2005 roku Avant w sprintblue. 

Od dziecka marzyło mi się V8 tak więc wybór padł na właśnie tą wersje.

Posiadam eSę od początku wakacji poprzedniego roku (2018), jestem z niej bardzo zadowolony i wiąże z nią pewne plany.

Niestety pewnego dnia odczułem jakby brakło mocy (dojechał do 250 i koniec- blokad brak )... Następnego dnia byłem już na hamowni aby się sprawdzić. Wykres pokazał 292KM i 368Nm.

wykres.JPG

Sprawdziliśmy logi i dostałem zalecenia : 
-Zmiana paliwa na 98 ( tak, przyjechałem na 95 na Hamownie i to lałem do samochodu- od tamtej pory 95 już nie widziała :) )
-Wymiana świec / cewek ( na 2 cylindrach- 6 i 7 bodajrze - był problem, dodatkowo cofało zapłon górą jak to ują tuner )

Sprawdziliśmy również wartości na rozrządzie i zdaniem tunera wszystko było ok.

Ostatnio miałem okazje sprawdzić czy sytuacja się porpawiła i byłem miło zaskoczony :)

To co zrobiłem od tamtego czasu to tylko wymiana świec.

W planach mam jeszcze
-czyszczenie dolotu
-wymiana 2 cewek 

I wracam na hamownie zobaczyć jak się sprawa ma :D

W momencie przywrócenia serii, chce zacząć proces zwiększenia mocy. Nie zdradzę na typ etapie jaki jest plan bo różnie może się wszystko potoczyć ;)

Z innych rzeczy, które do tej pory zrobiłem to:
 

Mechanicznie
- Nawiercane oraz nacinane tarcze przednie ( rozmiar seryjny ) + ceramiczne klocki 
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie - kolor pod karoserie
- Płyn hamulcowy ATE DOT 4

Wizualnie
-Pomalowanie zacisków hamulcowych na żółto
-Przyciemnione szyby 
-Przyciemnione lampy tył
-Przyciemnione boczne kierunki
-Pomalowane felgi 19" w blue-green kameleon ? ( wjednym miejscu do poprawki ).

S4_01.jpg

Myślę, że na początek to wszystko i wiele osób znajdzie tu odpwiedź na swoje pytania :)  
Odpowiem na każde pytanie na tyle ile będę umiał, liczę też, że może ktoś z was będzie miał jakieś sugestie, które bardzo chętnie poznam  :)
Dalszymi planami będę się dzielić na bieżąco

Zapraszam do konwersacji  :D


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te V8 rzadko kiedy trzymają serie, najgorzej jest w lato, pod maską robi się piekarnik i dużo na mocy traci. Są specjalne uszczelki pod kolektory które izolują ciepło z silnika, do tego owinięcie wydechu izolacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
W dniu 6.04.2019 o 13:48, Langista napisał:

Te V8 rzadko kiedy trzymają serie, najgorzej jest w lato, pod maską robi się piekarnik i dużo na mocy traci. Są specjalne uszczelki pod kolektory które izolują ciepło z silnika, do tego owinięcie wydechu izolacją.

 

 

Tak, słyszałem o tym. Na pewno ta modyfikacja znajdzie się na liście zaraz obok dystanśów na masce ew delikatnie zrobionych wlotów żeby ostudzić ten piec..

 

W dniu 6.04.2019 o 13:36, Adam87 napisał:

A pokażesz jakieś fotki twojej eSki :naughty:

Trzymaj :D

 

 

58695678_2357632190948735_4026048338351620096_n.jpg

Edytowane przez M0ZART
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wloty sobie odpuść, dystanse tak samo. Tam wpada odpowiednia ilość powietrza, nie radzi sobie tylko ze schłodzeniem aż takiej ilości ciepła jaką generuje kolektor wydechowy i sam wydech. Odizoluj najpierw wydech tak, żeby temperatura uciekała pod tył auta, a nie pod maskę, to już dużo załatwi. A jak to nie pomoże to potem możesz w maskę ingerować. 

Co do mocy, ile planujesz przyrostu? Wolnossaki mają praktycznie zerowy potencjał do mocy i maks ugrasz 50 koni na zmianie filtrów, cewek, świec, wydechu itp. dokładanie turbo czy kompresora jest nie opłacalne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Langista napisał:

 

Co do mocy, ile planujesz przyrostu? Wolnossaki mają praktycznie zerowy potencjał do mocy i maks ugrasz 50 koni na zmianie filtrów, cewek, świec, wydechu itp. dokładanie turbo czy kompresora jest nie opłacalne :)

 

Gotowe kity są drogie, ale zawsze są wyjścia awaryjnę. Na tą chwile jescze nie szukałem dokładnie ale mniej więcej pogląd na sytuacje mam. Na tą chwile jak najwięcej, zobaczymy co się uda wydłubać bez doładowania 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj na forum Mozart!

Tak jak piszą Koledzy. Kolektor wydechowy + wydech dawaj w izolacje termiczna. Wymiana świec, cewek, czyszczenie dolotu, zalać 98 i na hamownie.

Jak wyjdzie zdrowa seria można się bawić w wydechy , induction kit itp.

Pozdrawiam ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@black4 Tak będzie, to już więcej niż pewne. Ty akurat na bieżąco jesteś nawet i poza forum haha :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, M0ZART napisał:

Trzymaj :D

 41990464_1966285543452172_5630211193114198016_o.jpg

 s4_03.jpg

No fajna lalunia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Adam87 napisał:

No fajna lalunia?

Dzięki, staram się jak mogę :D

Przejrzałem z ciekawości co tam wymodziłeś i lampy przód mega wyszły :D Ogólnie bardzo wiele serca włożone w projekt, super sprawa. Ja się za swój w końcu wziąłem ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, M0ZART napisał:

Dzięki, staram się jak mogę :D

Przejrzałem z ciekawości co tam wymodziłeś i lampy przód mega wyszły :D Ogólnie bardzo wiele serca włożone w projekt, super sprawa. Ja się za swój w końcu wziąłem ;)

 

Ja też dziękuje za dobre słowo:hi:

Z lampami myślałem nad ori bix, ale jednak te wpadły na pokład:decayed:

Jeszcze pokazałbyś środeczek eSeczki:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolejnego właściciela S4 B7 :)

Auto bardzo ładne... może będzie okazja zobaczyć na żywo.
Ja jednak proponowałbym powrót do oryginału z tylnymi lampami... i dodałbym emblemat V8 na błotnikach.

Rozumiem słabość do V8, sam po posiadaniu jednej S4, sprzedaniu i poszukiwaniu kolejnego auta... wróciłem z radością do tego samego modelu ?

 

Dorzuć więcej fotek 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Adam87 napisał:

Ja też dziękuje za dobre słowo:hi:

Z lampami myślałem nad ori bix, ale jednak te wpadły na pokład:decayed:

Jeszcze pokazałbyś środeczek eSeczki:kox:

Posprzątam troszkę i zrobię :D

 

12 godzin temu, REVO napisał:

Witam kolejnego właściciela S4 B7 :)

Auto bardzo ładne... może będzie okazja zobaczyć na żywo.
Ja jednak proponowałbym powrót do oryginału z tylnymi lampami... i dodałbym emblemat V8 na błotnikach.

Rozumiem słabość do V8, sam po posiadaniu jednej S4, sprzedaniu i poszukiwaniu kolejnego auta... wróciłem z radością do tego samego modelu ?

 

Dorzuć więcej fotek 

 

 

Czekam na zdjęcia z wyjazdu i tam napewno będę uwieczniony i po wstawiam :D

 

Co do lamp, zastanawiałem się ale szczerze mówiąc jakoś bardziej mi na czarno leży. Z czasem chciałem wymienić na ledy z tyłu ale do kosmetyki jeszcze daleka droga ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolejnego właściciela S4 B7 :)

Auto bardzo ładne... może będzie okazja zobaczyć na żywo.
Ja jednak proponowałbym powrót do oryginału z tylnymi lampami... i dodałbym emblemat V8 na błotnikach.

Rozumiem słabość do V8, sam po posiadaniu jednej S4, sprzedaniu i poszukiwaniu kolejnego auta... wróciłem z radością do tego samego modelu ?

 

Dorzuć więcej fotek 

 

Widziałem dzisiaj w okolicy Kasprowicza... dużo lepiej niż na zdjęciach. Autko mega się wyróżnia. Na żywo koła wyglądają super ?
Może uda się kiedyś spocik dwóch esek zrobić i bliżej poooglądać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@REVO dzięki ! Staram się cały czas trzymać ją jak najbardziej zadbana :D

Może wpadniesz na zlot we wtorek?? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybieram się już od jakiegoś czasu na ten spocik ale dotrę w końcu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...