enek500 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Witam wszystkich......jestem starszym posiadaczem b7 ,kilka dni temu wymienilem silnik ,auto kiepsko jeżdzi nadal ........podpowiedzcie mi co to takiego te logi i gdzie to ewentualnie powinno sie zrobic i kto to ma odczytac i zdiagnozowac co jest teraz w tym silniku po wymianie.........
enek500 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Auto odcina moc jak sie rozgrzeje i tak jakos dziwnie budą telepie..........ze starym silnikiem tak nie bylo .......jakies duze wibracje sa i po tym jak opuszczali zawieszenie z przodu żeby odkręcic miske olejowa zauwazylem ,ze auto jedzie prosto a kierownica jest przekrzywiona w prawa stronę..........Co to moze byc????????
enek500 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Po diagnostyce komputerowej caly czas mam te 2 błędy i nie wiem co dalej robić......P1645 i P0238.Podpowie ktos cos ??????dziękuje z gory.
VRGOOD Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) Jedź do tego warsztatu niech to poprawią wszsytko jak spartolili robotę. Logi się robi poprzez podłączenie komutera pod auto ( program vcds + kabel vag kkl obd2 ) tam wybierasz odpowiednie grupy i sprawdzasz. ... Źle podałeś kod błedu ale znalazłem: 16622 P0238 Turbocharger Boost Sensor (A) Circ High Input - to jest czunik doładowania ( jest na intelcoolerze ) - sygnał za wysoki czyli jest napięcie za wysokie albo czujnik się kończy 18053 P1645 Data Bus Powertrain missing message f.all wheel drive contr. - kontroler od napędu na wszystkie koła Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez VRGOOD
enek500 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2019 No bylem wczoraj w warsztacie i facet podpial laptopa i to wyświetlilo........ten drugi to jest coś z czujnikiem doladowania czy coś takiego ,kolega mi podeslal link do takiej strony i byl taki opis,ze coś z czujnkiem doladowania....
enek500 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Warsztat teraz ma to w d*pie bo gwarancje mam na silnik tylko a osprzęt pozostal moj i teraz twierdza,że to wina osprzętu.Najpierw na jednej jezdzie probnej przytarli turbine bo nie bylo cisnienia oleju a w nastepnym dniu urwalo wirnik w Turbinie i wstawili cos uzywanego.Przy powrocie z Wroclawia do Poznania 5 razy mi odcinało moc i zapalala sie kontrolka od świec chyba taka ta spiralka.musialem stawać i gasić silnik i potem znowu to samo.......
enek500 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2019 aaaaa......i na fakturze napisane,że cytuje:warsztat nie ponosi odpowiedzialności za silnik.........Oni to tylko przekladali.
VRGOOD Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) Edytowałem post wyżej na temat błędów. Rozwiąż te błędy pierwsze Odcinanie mocy może być spowodowane przez czujnik dołaowania. A jak to nie pomoże to być może czujnik stopu bo wspomniałeś że wyświetla Ci kontrolka świec ( w sumie to ona może świecić dla różnych błędów ) Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez VRGOOD
enek500 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Gdyby to było blisko to nie ma problemu ale silnik przekladali w Strzelinie za Wrockiem a ja jestem z Poznania......
przem8 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, enek500 napisał: Gdyby to było blisko to nie ma problemu ale silnik przekladali w Strzelinie za Wrockiem a ja jestem z Poznania...... Znalazłem pierwsze lepsze ogłoszenie, które oferuje usługę diagnostyki vag w Twoich okolicach https://www.olx.pl/oferta/vcds-vcp-diagnostyka-i-kodowanie-vag-immo-liczniki-poznan-CID619-IDoT6lO.html#02a5f0a129 Zamieść temat, że szukasz takiej pomocy to może ktoś się znajdzie albo poleci kogoś z okolic Poznania do diagnostyki i ogarnięcia tego auta również pod względem mechanicznym żeby to jeździło Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez przem8
Langista Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Bo warsztat nigdy nie ponosi odpowiedzialności za silnik, który Ty im dostarczyłeś. Mogą dać gwarancje na silnik, który remontowali, a jak dostają kota w worku to raczej gwarancji nie dadzą. Tak czy inaczej za to, że krzywo kierownicę trzymasz to sprawdź najpierw ciśnienie w oponach, czy jest równe. możliwe że źle koła założyli (np. tył z przodem ktoś pomylił) lekka zmiana w bieżniku i już będzie ściągać. Jak ciśnienie w oponach ok, to znaczy że gracali przy drążkach kierowniczych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się