Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6, BEX 225KM/343Nm, Sedan, S-Line Sport Plus, Full Black, BOSE, BiXenon, Cquartz, Sunroof, Wheels RS4, WM Sport, Launch Control, Popcorn


malukry122

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, pawelosinski83 napisał:

Ja na 8J18 i  235/40 walę 2.7 bara, jak jest 2.3 to już taki lekko flaczek wizualnie...
Na niższym profilu powinieneś jeszcze podbić ciśnienie...
Wydaje Ci się, ze jest OK, bo masz duży naciąg, ale jakbyś napompował 2.0 na feldze 8j i tej oponie to byś myślał, że kapcia masz...

podbije wstępnie do 2,5 bar i zobaczę jak się będzie jeździło, a później ewentualnie będę zwiększał żeby dostosować odpowiednie ciśnienie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wczoraj trochę testowałem i optymalne ciśnienie dla mnie to 2.5 bar. Nie jest wtedy za twardo i przyczepność w zakrętach oraz trakcja jest ok. Przy 2.7bar moim zdaniem opona była za twarda i samochód wpadał w zakrętach w lekki poślizg. 2.0bar faktycznie było dużo za mało bo jak pompowałem to sporo sie podniósł. Przykładałem też uwagę do tego jak stoi opona. Co o tym sądzicie? Zdjęcia z ciśnieniem 2.5 bar

20190429_180233.jpg

20190429_180243.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz namalować kreskę kredą  wzdłuż bieżnika i obserwować czy ściera się równomiernie. Wtedy będziesz miał 100 % pewność czy powierzchnia opony w pełni styka się z podłożem. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie to wszystko wygląda. Jest czarno, jest lotka, jest szyber, jest koło. Oby tak dalej!:ok2:

Pozdr.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładny sedanik ?

Co do ciśnienia opon, Autodata podaje:

Bez tytułu.png

2 pierwsze wartości bez obciążenia przód/tył kolejne z obciążeniem.

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.04.2019 o 15:52, malukry122 napisał:

Planuję zmodyfikować wydech żeby miał jakieś brzmienie. Myślałem o przepustnicy wydechu. Jeśli ktoś miał styczność z takim rozwiązaniem to proszę o opinie. Chciałbym zostawić serię bo na trase jest idealnie a od czasu do czasu poszaleć. Dodam że nie mam już kata.

https://allegro.pl/oferta/elektryczna-przepustnica-wydechu-76mm-z-pilotem-7442245304?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare

Hej. 

Jak mogę Ci podpowiedzieć, elektryczne przepustnice nie są konieczne. Założyłem millteka przelotowego i jest to sensowne rozwiązanie, na dalszą trasę, typu kilkaset kilometrów, dla żony, dokupilem db killery. 

Jak jeździmy razem do 100km, przelot się nie drze, delikatnie rezonuje przy około 3000obr./min. Jak jutro będę leciał za granicę, założę db killery i wydech jest jak seria. Zajrzyj sobie na wątek, który o tym napisałem. Montaż do godziny P&P.

@HOLMATRO też się przekonał i kupił millteka ostatnio. 

Pozdrawiam.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, dayd_4 napisał:

Hej. 

Jak mogę Ci podpowiedzieć, elektryczne przepustnice nie są konieczne. Założyłem millteka przelotowego i jest to sensowne rozwiązanie, na dalszą trasę, typu kilkaset kilometrów, dla żony, dokupilem db killery. 

Jak jeździmy razem do 100km, przelot się nie drze, delikatnie rezonuje przy około 3000obr./min. Jak jutro będę leciał za granicę, założę db killery i wydech jest jak seria. Zajrzyj sobie na wątek, który o tym napisałem. Montaż do godziny P&P.

@HOLMATRO też się przekonał i kupił millteka ostatnio. 

Pozdrawiam.

Dzięki za wiedze. Wstępnie teraz myślę żeby wywalić środkowy i zostawić seryjne końcowe. Ma to sens? Chciałbym polepszyć brzmienie jak najniższym kosztem. Jeśli to nie wypali to pewnie czeka mnie przeróbka jak u ciebie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ma to sens - musisz poczytać po forum. Ja się naczytalem, na kombinowalem i kupiłem kompletny wydech. Dlatego też tak Ci radzę. Korzystaj z wiedzy tych, co już przeszli tą drogą. Wszelkiego rodzaju pół środki, kończą się tylko nerwami, podwójną albo potrójną robotą i finalnie takimi samymi kosztami, co dedykowany zestaw. Tak jest zawsze jak się chce zaoszczędzić. 

Pzdr. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadła kolejna modyfikacja. Niby nie duża zmiana ale wygląd auta jak dla mnie zyskał na duży plus. W planach dokładka od cupry i przód będzie skończony :) Malowałem tylko ramki chromowane używając Plasti Dip czarny mat. Bardzo łatwo się tym maluje no i powinno być odporne na odpryski bo jest elastyczna powłoka.

20190527_084752.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna b6stka ;) znajomy ma i mega mi te auto siada lepiej niż b7 może przez lampy tylne :)

W b6 te lampy są jakies mega lepsze jak dla mnie :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadeszła w końcu ta chwila :( Zawias dostał już luzów które powoli było słychać. Wpadło całe nowe zawieszenie przód LEMFÖRDER + talerzyki do B5. Prawdopodobnie założone było jeszcze to fabryczne (znaczki audi i LEMFÖRDER na wahaczach) Podczas montażu okazało się że sprzedali mi zawieszenie do A4 B5 (tańsze o ok. 1000 zł od tego do B6). Różniło się grubością sworznia wahacza dolnego (tam gdzie przychodzi amortyzator) i szerokością tulejki do której przykręca się amortyzator. Reszta zawieszenia jest taka sama w B6 jak w B5. Przetoczyłem tulejki w zwrotnicy na większy rozmiar + przyciąłem tulejki tam gdzie przychodzi amortyzator i pasuje :) 

Co do talerzyków pod sprężyny od B5 samochód siadł mi ok. 0,5 cm. Spodziewałem się lepszego efektu. Może gumy pod sprężynę od B5 by coś dały bo założyłem te od B6. Próbowałem założyć bez tej gumy ale sprężyna wtedy lata na boki i mogło by pukać.

Może macie jakieś pomysły lub pytania to śmiało...

20190526_105517.jpg

20190526_122006.jpg

LEMFORDER-WAHACZE-PRZOD-AUDI-A4-B5-A6-C5-PASSAT-B5.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry ruch z tym zawieszeniem. Talerzyki faktycznie nie dają więcej jak 0,5 do 1cm.

Pozdr 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo się zastanawiałem nad układem wydechowym. Jak wiadomo seria jest bezpłciowa. Poczytałem, popytałem i wybór padł na zmianę tylnych tłumików końcowych (tak żeby to miało ręce i nogi bo też myślałem nad przepustnicą wydechu ale to by był raczej traktor). Mam dp i seryjny tłumik środkowy + wpadną te końcowe wm sport. Tłumiki dodatkowo mają silencery aby się przyjemniej jeździło w trasie (z teorii). Po montażu dam znać jak to chodzi i może wrzucę filmik :)

received_483495482421102.jpeg

Edytowane przez malukry122
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, malukry122 napisał:

Długo się zastanawiałem nad układem wydechowym. Jak wiadomo seria jest bezpłciowa. Poczytałem, popytałem i wybór padł na zmianę tylnych tłumików końcowych (tak żeby to miało ręce i nogi bo też myślałem nad przepustnicą wydechu ale to by był raczej traktor). Mam dp i seryjny tłumik środkowy + wpadną te końcowe wm sport. Tłumiki dodatkowo mają silencery aby się przyjemniej jeździło w trasie (z teorii). Po montażu dam znać jak to chodzi i może wrzucę filmik :)

received_483495482421102.jpeg

O proszę! 

Bardzo ładnie sobie działasz.

:oklasky:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, dayd_4 napisał:

O proszę! 

Bardzo ładnie sobie działasz.

:oklasky:

Dzięki. Jak z każdym autem trzeba je zrobić pod siebie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądając stare zdjęcia z telefonu natrafiłem na moją wcześniejszą furę, która służyła mi 5 lat. Poczciwy samochód. Zgadnijcie co to xD

20180502_095714.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, malukry122 napisał:

Przeglądając stare zdjęcia z telefonu natrafiłem na moją wcześniejszą furę, która służyła mi 5 lat. Poczciwy samochód. Zgadnijcie co to xD

20180502_095714.jpg

Toyota Avensis 1 D4d :)

Edytowane przez cysiek18
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak obiecałem. Końcowe tłumiki już wspawane. Efekt jak dla mnie przeszedł najśmielsze oczekiwania. W środku cicho z lekkim pomrukiem (idealny na trase nawet bez tych silencerow). Teraz banan na twarzy jest non stop i wkońcu ludzie sie oglądają za audi bo nareszcie ją słychać. Na zewnątrz bajka :)Filmik tego nie oddaje ale jest świetnie.

Moja konfiguracja to: dp + seria środkowy + wm sport przelot 90mm

Polecam taki zestaw dla kogoś kto sie zastanawiam nad modyfikacja wydechu. Zawsze później można dołożyć przelot środkowy i korzystać z sliencerow zeby na trase było ciszej.  No i koszty. Nie przekroczyłem 400 zł.

Edytowane przez malukry122
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...