greg2505 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 na początek odkręć wentylator i jak mówisz, że masz kamerkę to zajrzyj tam,pierwszy jest skraplacz ,żeby się do niego fizycznie dostać ,trzeba dechę zwalać
paweł8708 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2019 9 minut temu, greg2505 napisał: na początek odkręć wentylator i jak mówisz, że masz kamerkę to zajrzyj tam,pierwszy jest skraplacz ,żeby się do niego fizycznie dostać ,trzeba dechę zwalać oki, jutro się tym zajmę, dzięki za pomoc jutro dam znać jak to wygląda, pozdrawiam
paweł8708 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Witam, dziś zabrałem się za sprawdzanie przyczyny słabej siły nadmuchu, więc błędów nie znalazło, mam screeny z programu vag com, które zaraz wstawię, Ustaliłem, że wszystkie silniczki jak i wentylator są z dystrybucji europejskiej 8e1 Wentylator kręci się w prawo, tzn zgodnie z ruchem wskazówek zegara Gdy wszystko jest poskładane tak jak ma być słychać buzowanie powietrza, i drgania wentylatora, gdy wyjąłem wentylator i go włączyłem pracuje cicho i prawidłowo, regulacja klimatronika też działa tak jak trzeba, gdy zwiększam ilość kresek na panelu wentylator przyśpiesza Na obiegu otwartym i temp 18 stopni klapa spod schowka jest zamknięta, a ta spod filtra powietrza jest otwarta Na obiegu zamkniętym i temp 18 stopni klapa spod schowka otwiera się, a ta spod filtra zamyka Na włączonej klimie klapa spod schowka otwiera sie, a ta spod filtra zamyka Nadmuch jest tak słaby, że przy włączeniu na szybę, kratki i nogi i przyłożenia kawałka papieru na kratce nawiewu na szybę nawet ten kawałek papieru się nie unosi, przy ustawieniu tylko na szybę ten kawałek papieru delikatnie się porusza, ale naprawdę delikatnie W załączniku screeny z vaga
paweł8708 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2019 13 minut temu, greg2505 napisał: Zaglądałeś za wentylator Tak, troche slabo widac ale nic tam nie widac niepokojacego
greg2505 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 (edytowane) źle ci się kręci wentylator powinien chodzić przeciwnie do wskazówek zegara,czyli w lewo,w prawo kręci angol Edytowane 12 Kwietnia 2019 przez greg2505
paweł8708 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2019 O to już jakiś punkt zaczepienia mam europejski wentylator, ale może coś w instalacji nie tak, i się kręci w odwrotną stronę
paweł8708 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Tu mam fotkę kostki od wentylatora
paweł8708 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2019 jak mogę zmienić biegunowość? które kable zamienić, żeby nie spalić wentylatora?
greg2505 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 No widzisz na foto widać, że łopatki powinny się kręcić w lewą stronę , a nie w prawą i tu masz rozwiązanie
paweł8708 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2019 1 minutę temu, greg2505 napisał: No widzisz na foto widać, że łopatki powinny się kręcić w lewą stronę , a nie w prawą i tu masz rozwiązanie Czyli coś z instalacją, oki, a jak mam zmienić biegunowość? wystarczy zamienić masę z plusem?
greg2505 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 (edytowane) Tak się robi jak są 2 kable, ale tu pewnie też tak będzie , najlepiej na luzie sprawdzić , 2 kable do aku i sprawdzić czy w drugą strone zakręci, chyba że ktoś kombinował coś z wentylatorem i przeszczepiał od angola Edytowane 13 Kwietnia 2019 przez greg2505
greg2505 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 (edytowane) zerknąłem na foto takiej kostki i wydaje mi się ,że kable masz tak jak powinny być,chociaż słabo widać te z tyłu,ten drugi co podłączałeś był eu Edytowane 13 Kwietnia 2019 przez greg2505
paweł8708 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2019 23 minuty temu, greg2505 napisał: zerknąłem na foto takiej kostki i wydaje mi się ,że kable masz tak jak powinny być,chociaż słabo widać te z tyłu,ten drugi co podłączałeś był eu Tak, ten drugi też był eu, i też się kręcił w prawo, tzn zgodnie z ruchem wskazówek zegara, okej, sprawdzę to później i napiszę czy coś pomogła zmiana biegunowości
paweł8708 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Wlasnie probowalem odwrotnie połączyć plus i minus w silniku dmuchawy, jednak wtedy silnik dmuchawy sie nie wlacza, moze jakos inaczej zmienic te kable? W zalaczniku zdjecie jak wyglada kostka
paweł8708 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Witam, dziś sprawdziłem u znajomego, faktycznie, w wersji europejskiej wentylator kręci się w lewo (odwrotnie do wskazówek zegara), więc pojechałem po używany wentylator nagrzewnicy, zamontowałem, i jest tak jak być powinno Po prostu coś było nie tak z moim wentylatorem, miał łopatki, i oznaczenie europejskie, jednak kręcił się w odwrotnym kierunku. Serdecznie dziękuję za pomoc, i za rady, temat do zamknięcia, pozdrawiam
greg2505 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Przeszczepiony musiałbyć z anglika, ale najważniejsze, że działa
paweł8708 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2019 11 godzin temu, greg2505 napisał: Przeszczepiony musiałbyć z anglika, ale najważniejsze, że działa Tak, pewnie ktoś się z tym bawił, zmienił łopatki, i nalepkę z oznaczeniem, a ten drugi co sprawdzałem też musiał być od anglika, wtedy nie zwracałem na to uwagi, na szczęscie obeszło się bez zdejmowania kokpitu dzięki raz jeszcze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się