keniu3 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 witam mam problem z audi a4 b6 rano puszcza dyma i nierówno chodzi przez 4/5 sekund później ok parametry z grupy 13 1cyl 0,4 2cyl 0,05 3cyl -1.36 4cyl 0,85 czy mogą to być uszczelniacze pompo wtrysków oleju mi nie przybywa anie nie bierze od zmiany dozmiany
Gil Automotive Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Jaki jest kolor, zapach dymu? Nierówna praca oznacza falowanie na obrotach czy samo trzęsienie nadwoziem? Są jakieś błędy ? Proponuję na początek sprawdzić wskazania czujników temperatury paliwa i chłodzenia. Po nocy wskazywana temperatura powinna powinna być zbliżona do temperatury otoczenia. Nie zaszkodzi zrobienie logów MAF-u Jeżeli chodzi o same pompowtryski: Parametry grupy 13 nie zawsze odzwierciedlają ich rzeczywisty stan. Miałem przypadek w 1.9 TDI (BLS) gdzie korekty były niemal idealne, a uszkodzony okazał się rozpylacz pompowtryskiwacza, który na jednym z cylindrów "lał" na tłoka przez co tłok spuchł i zaczął ocierać o gładź cylindra. Jeżeli zdecydujesz się na wymianę uszczelnień pamiętaj żeby sprawdzić przy tym gniazda pompowtrysków, które na potęgę lubią się wycierać w tych silnikach.
kamil-vag Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Robi się loga od momentu odpalenia i widać co się dzieje z korektami w miarę rozgrzewania silnika... 013+018+023 - logujesz, odpalasz i po ok 2 minutach możesz zastopować...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się