peju 3 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Mialem problem z pompowtryskami - bylo duze spalanie, troche kopcil, trzeslo silnikiem itp. Po sprawdzeniu na kompie korekcje dwoch popmek byly fatalne. Zostala zrobiona regeneracja. Po tym zabiegu auto jak nowe ale wciaz spalanie nie spadalo. Wkrotce silnik zaczal buczec niskim tonem, jakby basem. Chcialem to wpierw sprawdzic na hamowni ale tam od razu rozpoznali to buczenie jako juz starty walek rozrzadu. Zostawilem im auto do naprawy - wymienili walek, szklanki, popychacze, pare uszeczelek, ustawili kąt synchronizacji na zero no i po tym zabiegu zrobili wykres na hamowni. Wyszedl idealnie. Auto odebralem, pod warsztatem oczywiscie odpalilem silnik. Chodzil cicho, rowno, nic nie buczalo. No to w droge. jade trasa szybkiego ruchu 100km/h, potem 120km/h - pieknie i cichutko silnik chodzi, spalanie wkoncu spadlo. Az dojezdzam do pierwszych swiatel, maly zator, staje w kolejeczce a tu nagle silnikiem trzesie. Nie bylo tego na zilnym silniku ale na rozgrzanym juz nim potrzesuje. Wstrzasy sa ze tak powiem srednie, nie jest to nic mocnego ale co ciekawe, czasem stale a czasem pojawiaja sie i znikaja i za chwile znowu na chwile nim zatrzesie. Dzwonilem juz do warsztatu to troche sie zdziwili i mowia ze moze kat synchronizacji na zero to nie jest dobry pomysl ale moze na 2 albo -2. Co to moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Przydałyby się logi z tego momentu jak trzęsie, korekcje pompek, kąt synchro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacekx1 1 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Gdzie robiona regeneracja? Może warto podoginać konektory na pompowtryskach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peju 3 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 pompki sa od 130KM i sa praktycznie nowe. Mechanik zmienil kat synchronizacji z zera na +1.5 i jest nieco lepiej. teraz zauwazylem ze jeszcze sa minimalnie odczuwane te "dragwki" i byc moze jeszcze trzeba ten kat nieco zmienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Pokaż korekcje pompek jak trzęsie, a najlepiej to zloguj wtedy na jałowym grupy 013,018 i 023 . Uszczelniacze i śruby mocujące nowe ? Poskładane zgodnie ze sztuką ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się