Krzysiek112 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Witam wszystkich serdecznie Jest to mój pierwszy post więc zacznę od paru słów o sobie Mam na imię Krzysiek, jestem z okolicy Gdańska, a swoja przygodę z Audi prowadzę od roku gdy stałem sie posiadaczem a4b5 1996r. 1.8t AEB 150km FWD Moj problem leży w samoczynnym blokowaniu się wszystkich 4 kół podczas jazdy, pedał staje sie twardy i lekkie naciśnięcie go powoduje gwałtowne hamowanie, nieważne czy naciskam hamulec czy jade używając tylko ręcznego albo hamując silnikiem, zaciski i tak złapią i puszczają dopiero jak popuszczę nakrętki na pompie Czytałem już kilka postów na forum tym, jak i innych forach jednak nie znalazłem jeszcze przyczyny u siebie Na dzień dzisiejszy: wymienione przewody elastyczne, pompa abs (używana, stara okazała sie również byc dobra), pompa hamulcowa (nowa), tarcze przód + klocki i oczywiście płyn hamulcowy Układ odpowietrzany kilkanaście razy Serwo brałem pod uwagę ale po sprawdzianie pompowania na zgaszonym i odpaleniu silnika pedał schodził tak jak powinien, zawór zwrotny sprawny (w jedna strone można dmuchać a w druga blokuje) Juz skończyły mi sie pomysły, samochód potrzebuje do pracy a chodzić z 11 pod maska co kilometr się nie da
misiek95 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Myśle, że masz za długi trzpień w pompie hamulcowej lub źle wyregulowany pedał i pompa ciągle odcina dopływ płynu ze zbiorniczka hamulcowego. Płyn się nagrzewa, rozszerza i koła sie blokują
Krzysiek112 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2019 (edytowane) Podejrzewam, że znajdę na forum instrukcje jak ewentualnie to wyregulować Idę pogrzebać, dam znać jak coś się ruszy, dzięki za podpowiedź Byłem, pogrzebałem Odsunąłem trochę popmkę od serwa podkładając podkładkę, po krótkiej przejażdżce wydaje się być ok, jestem dobrej myśli Edytowane 10 Kwietnia 2019 przez Krzysiek112
Krzysiek112 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Problem tylko zelżał, po jeździe przy częstszym hamowaniu koła już sie nie grzeją ale jednak jak puściłem wszystko na delikatnej górce (coś w stylu tej z egzaminu PORD ?) samochód stał, czy to może byc jeszcze serwo? Aż tak sie nie znam ale po postoju przed odpaleniem silnika pedał hamulca jest twardy jakbym go wczesniej kila razy naciskał, co prawda po odpaleniu opada tak jak powinien ale czy sam z siebie też tak twardnieje bez "napompowania" go?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się