Makaronek Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 https://log.malonetuning.com/chart/252836#H8KLCABlwrTCtFwCA23CjkEOwoMwDATDv8OiwrMjwoVCw5vDh8KgHMOSw4YKwpHCgCDDh0HDkMOXwpcEwqnDosOQwqNndlfDrntgwprDokrDilnCscKJBMKww4HDlsOgP3wrw7gdwqdXwphJecKOeUnCgMO6woRjw6TDsMKhw6NEw7A0E1shOMONwrwSwovCksKoNmXCt1AaZ2cIw67CssKuw7HCjsOCwpnCisKxw47CqcO9FwYOfsKQOnYkL8Kiw5fDmMOiwrPDvMKFHT4MQlNDNktMw4sYw6pow5MZw7MFwr3CjMODOsOjAAAA drugi link to z trybem awaryjnym, nie ma pojecia o co chodzi, nie ma zadnych błedow https://log.malonetuning.com/chart/252835?fbclid=IwAR3APs76fj_1trSfazy87S7XhnLeKOSB0QmeE2g3I4Bn9bE-hNZXB9k19EU#H8KLCABNwrXCtFwCA23CjkEOwoMgEEXDrzLDqyHCkWp7GcOCwoLClsKJwpIowphhMMK2wqfCr2DDksK4w6hyw57Du8O%2FZ8KMAcKmJW3CpMK8E8KXSQA1w7YWw7%2FDoVvDhcKvwrQ8QyQ1ciprBsOsTjgnDh86TsKEwpEiwrETwoLDk8OEwo1YwpQkwrUrwrfCh8OaODtTw7DCl8O1DsOvKFzCqBrDp8K9esO%2Fw4LDgGHCnMKkwo0dw4nCizAdw7bDuMKof8OhYBF0wovCuCIpwq9zaMKTesKww7YLGRDCksOVw6EAAAA%3D
Łukasz13 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Po logach to do tych 300 km to jeszcze duuuuzo brakuje. Zalewa go z jakiegoś powodu, turbo ładuje jak chce. Najlepiej jakbys zaczął od napisania co to za setup wogóle jest.
Makaronek Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2019 turbo hybryda k04 od geremi, barany, dp, wtryski 440, fmic tentralny, dolot 3 cale
Makaronek Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2019 auto po hamowni, 300,9km i 451nm
Łukasz13 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Dobra już chyba kojarze tą moc i moment z dyskusji na fb , i to wszystko na seryjnych korbach... Generalnie cieżko bedzie to wszystko ogarnać po logach, bo tam pewnie w sofcie namieszane ze głowa mała. Zrób komplet logów 002+033, 003+020, 115+118 za każdym razem kasujac błedy nawet jak nie ma. Potem daj odczyty z kanału 032 jak troche pojezdzisz. Ale i tak pewnie cieżko bedzie coś doradzić po samych logach nie widząc auta i softu...
Makaronek Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2019 dobra ide robic, zaraz wrzuce
Makaronek Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2019 https://log.malonetuning.com/chart/252839#H8KLCADCsMOBwrRcAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/252840#H8KLCADDkcOBwrRcAgNNwotBDsOCMAwEw7%2FDosKzLcK1UMO4TMKUQ8KgVsKwVMOiw4pxUcOhw7XCkFZCPcOuw4xOCHDDl8OnTQpTNl3DpgrDmEVscFLCkw%2FDvyZCw6bDgsKWwpxhN8Olw4XDpsOkSivCpVVawrE3aRzDqcO9R2DCkh%2FCviXClcO9IMOCCcOPOMOgBcKvEcKhw58OaXHCrcOzJMOefD%2FDhMO4BXXDp8OiQsKXAAAA https://log.malonetuning.com/chart/252841#H8KLCADDr8OBwrRcAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA
Makaronek Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2019 w grupie 32 jest kolejno -0.6% i -4.7%
Łukasz13 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Serio to wygląda to bardzo zle zalewa go jakby wtryski były źle skalibrowane, turbo ładuje poza skala czujnika doładowania, maksymalnie cofa zapłon na jednym cylindrze, proponuje już Ci go nie katować bo za chwilę tłoki splyna do miski.
bartez90 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 No ladnie ladnie, 300 km jak sie patrzy:-) Po przeplywie to w tej chwili tak moze 230-240 km bedzie. Zaplon masakra, strach tym jezdzic. Turbo przeladowuje, do tego mocno zalany paliwem. Jest fajnie. Najlatwiej byloby chyba do kogos ogarnietego podjechac zeby ten soft obejrzal i poprawil.
Makaronek Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Ma to jakiś wpływ bo zapomniałem dodać, auto ma procedur startu, no lift shift
Łukasz13 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Może mieć tylko wpływ na jeszcze szybsza destrukcje tego silnika kolega wyżej dobrze radzi, chcesz pocieszyć się dłuzej tym autem podjedz do kogoś kto dobrze ogarnia te silniki.
Kejsi Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Gdzie robiłeś program jeśli można spytać?
Makaronek Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2019 nie chciałbym robic narazie antyreklamy, kolega ktory sie tym zajmuje
Makaronek Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Dostałem info od tego mechanika że źle logo zrobiłem, jak będę wiedział cis więcej to dam znac
Makaronek Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2019 a mozecie mi powiedziec na czym polega wywalenie tablicy błedów?? czy to chodzi o to ze auto ma jakies błedy ale nie wyswietla ich?
Łukasz13 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Tak może tak być, auto wchodzi w tryb awaryjny a błędów nie ma.
Makaronek Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2019 I po problemie. Zaworek n75 okazał się być uszkodzony, po wymianie nie przładowywuje, nie traci mocy, wszystko lata, temat skończony
Randor Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 (edytowane) Wrzuć logi robione już ze sprawnym n75 dla porównania. Edytowane 21 Kwietnia 2019 przez Randor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się