Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prosba o ocene logow 1.8t po sofcie 300km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po logach to do tych 300 km to jeszcze duuuuzo brakuje. Zalewa go z jakiegoś powodu, turbo  ładuje jak chce. Najlepiej jakbys zaczął od napisania co to za setup wogóle jest.

Opublikowano

turbo hybryda k04 od geremi, barany, dp, wtryski 440, fmic tentralny, dolot 3 cale

Opublikowano

auto po hamowni, 300,9km i 451nm

 

Opublikowano

Dobra już chyba kojarze tą moc i moment z dyskusji na fb :) , i to wszystko na seryjnych korbach...

Generalnie cieżko bedzie to wszystko ogarnać po logach, bo tam pewnie w sofcie namieszane ze głowa mała. Zrób komplet logów 002+033, 003+020, 115+118 za każdym razem kasujac błedy nawet jak nie ma. Potem daj odczyty z kanału 032 jak troche pojezdzisz. Ale i tak pewnie cieżko bedzie coś doradzić po samych logach nie widząc auta i softu...

Opublikowano

dobra ide robic, zaraz wrzuce 

Opublikowano

w grupie 32 jest kolejno -0.6% i -4.7%

 

Opublikowano

Serio to wygląda to bardzo zle zalewa go jakby wtryski były źle skalibrowane, turbo ładuje poza skala czujnika doładowania, maksymalnie cofa zapłon na jednym cylindrze, proponuje już Ci go nie katować bo za chwilę tłoki splyna do miski.

Opublikowano

No ladnie ladnie, 300 km jak sie patrzy:-)

Po przeplywie to w tej chwili tak moze 230-240 km bedzie. Zaplon masakra, strach tym jezdzic. Turbo przeladowuje, do tego mocno zalany paliwem. Jest fajnie.

Najlatwiej byloby chyba do kogos ogarnietego podjechac zeby ten soft obejrzal i poprawil.

Opublikowano

Ma to jakiś wpływ bo zapomniałem dodać, auto ma procedur startu, no lift shift 

Opublikowano

Może mieć tylko wpływ na jeszcze szybsza destrukcje tego silnika :) kolega wyżej dobrze radzi, chcesz pocieszyć się dłuzej tym autem podjedz do kogoś kto dobrze ogarnia te silniki.

Opublikowano

Gdzie robiłeś program jeśli można spytać? 

Opublikowano

nie chciałbym robic narazie antyreklamy, kolega ktory sie tym zajmuje

Opublikowano

Dostałem info od tego mechanika że źle logo zrobiłem, jak będę wiedział cis więcej to dam znac

Opublikowano

a mozecie mi powiedziec na czym polega wywalenie tablicy błedów?? czy to chodzi o to ze auto ma jakies błedy ale nie wyswietla ich?

 

Opublikowano

Tak może tak być, auto wchodzi w tryb awaryjny a błędów nie ma.

Opublikowano

I po problemie. Zaworek n75 okazał się być uszkodzony,  po wymianie nie przładowywuje,  nie traci mocy, wszystko lata, temat skończony 

Opublikowano (edytowane)

Wrzuć logi robione już ze sprawnym n75 dla porównania.

Edytowane przez Randor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...