Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.9TDI 130km AVF Logi Kanał 13 , 18 , 23


JaskoDZA

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. Bardzo prosze o analize logów. Problemy z autem są następujące

-Wysokie spalanie
-Kiedy auto jest rozgrzane silnik pracuje nie równo(jak by jeden cylinder nie domagał)
-Kiedy auto jest rozgrzane jadąc na 6 biegu, kiedy wciskam pedal gazu to w przedziale 1700-2100 obrotów auto poszarpuje, w dalszym zakresie jest okej
-Drugi bieg, gaz do konca, z tyłu czarna chmura

oto logi kanału 13, 18 oraz 23 prosze o interpretacje

http://vaglogger.apphb.com/log/5cb746118701a82f545220f9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś tu jest nie tak... nie zalałeś jakiegoś ujowego paliwa ? 

Stało się to nagle, czy masz tak od początku

Filtr kiedy zmieniałeś ? ? ? 

Przydałoby się sprawdzić ciśnienie na tandem-pompie i pompie w baku... 

Zrzuciłbym też pokrywę, podoginał konektory pompowtrysków, sprawdził jakie są oznaczenia samych pompek, czy są te same nr...

Pokaż jeszcze log grupy 001+004

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo tankuje zawsze na orlenie.
Auto kupiłem miesiąc temu i teraz wszystkie nie doskonałości wychodzą. (kupując auto byłem świadom szarpania, przez to cene znegocjowałem)

- Filtr nie mam pojęcia kiedy był zmieniany

Czy ciśnienie na "tandem-pompie i pompie w baku" moge w jakiś sposób sprawdzić sam? (Posiadam vsds'a)

Ostatnio zrzucałem pokrywe by podoginać konektorki, jednak to nie pomogło. NIe sprawdziłem wtedy numerów wtrysków. W Wolnej chwili zrzuce jeszcze raz pokrywe i sprawdze numer jakie mają te wtryski

Log grupy 000 oraz 004

http://vaglogger.apphb.com/log/5cbb480c8701a89b3468c50b

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, JaskoDZA napisał:

Czy ciśnienie na "tandem-pompie i pompie w baku" moge w jakiś sposób sprawdzić sam? (Posiadam vsds'a)

To trzeba sprawdzić manometrem, najlepiej wypełnionym gliceryną... 

Bipy też masz bardzo wysokie na plus... więc to ciśnienie na razie mozna odpuścić...

Zacząłbym od sprawdzenia numerów pompowtrysków (podaj jakie to zobaczymy czy są od tego silnika), jeśli będą te same, wymieniłbym na nich uszczelniacze i ustawił na 180 stopni i zmienił miejscami 1 z 2 i 3 z 4.

Po tym wymienił filtr paliwa, wlał do baku z 500ml oleju 2T, żeby przesmarować pompki (wysokie bipy)...

Porób zdjęcia jak wyglądają krzywki wałka i dźwigienek...

@piotrsob1 - wspomóż wiedzą ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo tankuje zawsze na orlenie.
Auto kupiłem miesiąc temu i teraz wszystkie nie doskonałości wychodzą. (kupując auto byłem świadom szarpania, przez to cene znegocjowałem)

- Filtr nie mam pojęcia kiedy był zmieniany

Czy ciśnienie na "tandem-pompie i pompie w baku" moge w jakiś sposób sprawdzić sam? (Posiadam vsds'a)

Ostatnio zrzucałem pokrywe by podoginać konektorki, jednak to nie pomogło. NIe sprawdziłem wtedy numerów wtrysków. W Wolnej chwili zrzuce jeszcze raz pokrywe i sprawdze numer jakie mają te wtryski

Log grupy 000 oraz 004

http://vaglogger.apphb.com/log/5cbb480c8701a89b3468c50b

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odpaleniu auta 
i Chwile po tym jak silnik pracowal 

20190508_102702.jpg

sfa.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...