luk1121 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam, Zrobiłem logi aby sprawdzić kondycję swojego silnika. Autem jeżdżę około 9 lat przez ten czas z poważniejszych rzeczy to wymiana wałka rozrządu wraz ze szklankami, dwumasy i regeneracja turbiny, przebieg 320tyś km. Wtryski nie ruszane i właśnie one mnie najbardziej interesują ze względu na przebieg. Proszę o informacje i sugestie. Logi: Statyczny: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_7T5C5d.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_T5hkWh.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_5K1i847.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_yX2VR.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_nkY7U.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_D42Ur8L.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_g7Vrr.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_m9Oc0k.html Statyczny po nocy: Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_k65MX.html (PO NOCY) Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_vXCIGpN.html (PO NOCY) Dynamiczny: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_33Bbm7P.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_hEj09.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_kMe8G5a.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_uRr41.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_27ypG2f.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_u192X5.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_7p9e43.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_sARX4.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_2975ymH.html Dynamiczny Grupami: Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_znnUCn2.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_D5iDfN.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_Q6AxP00.html Basic settings: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_pzY4KY5.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_tIDLfiK.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_o1Fj6.html Dziękuje i pozdrawiam. Edytowane 27 Kwietnia 2019 przez luk1121
kamil-vag Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Korekcje już taki wstępny stan alarmowy, chociaż te po nocy są całkiem OK, więc wychodzi, że lipa na ciepłym silniku ? trochę wysoka ta temperatura silnika... chyba, że robiłeś logi po ostrej jeździe... turbina i przepływomierz - OK, tu nie ma się czego czepić... Dziwi mnie taka duża różnica pomiędzy wskazaniami na ciepłym/zimnym w korekcjach...
kkam Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 ja bardziej zainteresowałbym sie wskazaniami z grupy 7, dlacze temp płynu masz 107stopni? za dużo, powinno byc w okolicach 90.
kamil-vag Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 W tdi termostat ma chyba nawet temp otwarcia 82-83 stopnie... Kwestia kiedy ten pomiar był robiony, po dynamicznych? Bo w logach dynamicznych temp już jest w miarę ok...
luk1121 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, kamil-vag napisał: Korekcje już taki wstępny stan alarmowy, chociaż te po nocy są całkiem OK, więc wychodzi, że lipa na ciepłym silniku ? trochę wysoka ta temperatura silnika... chyba, że robiłeś logi po ostrej jeździe... turbina i przepływomierz - OK, tu nie ma się czego czepić... Dziwi mnie taka duża różnica pomiędzy wskazaniami na ciepłym/zimnym w korekcjach... Tak logi statyczne robiłem zaraz po dynamicznych w dodatku na zewnątrz było 27stopni. Też mnie dziwią te korekcję na ciepłym, są gorsze niż na zimnym. Zrobiłem teraz jeszcze raz grupę 13 i 7 po normalnej jeździe i temp na zewnątrz 12stopni: Statyczny: Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_O1oVS.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_CrMf39m.html
kamil-vag Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Takie zmiany korekcji od temperatury to mogą być uszczelnienia na PD... Masz jakieś objawy, bujanie/drganie silnika na postoju, albo zaraz po odpaleniu?
luk1121 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Po dłuższym postoju np rano i gdy jest chłodniej po odpaleniu przez około 3sek zatrzęsie silnikiem i puści bączka (niebiesko czarny dym) i jakby na 1 cylinder nie załapywał, potem jest już ok i tak samo podczas jazdy. Świece wymieniłem na beru nie tak dawno więc na pewno są ok.
kamil-vag Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Można by pokusić się o wymianę uszczelnień, tym bardziej, że pisałeś, że wtryski nieruszane były...
luk1121 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Tak wtryski nie były jeszcze wyciągane a przebieg już nie jest mały więc w najbliższym czasie wezmę się za uszczelnienia i zobaczę czy będzie poprawa. Dzięki za odpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się