Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF 1.9] Prośba o analizę logów


luk1121

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zrobiłem logi aby sprawdzić kondycję swojego silnika. Autem jeżdżę około 9 lat przez ten czas z poważniejszych rzeczy to wymiana wałka rozrządu wraz ze szklankami, dwumasy i regeneracja turbiny, przebieg 320tyś km. Wtryski nie ruszane i właśnie one mnie najbardziej interesują ze względu na przebieg. Proszę o informacje i sugestie.

Logi:

Statyczny:
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_7T5C5d.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_T5hkWh.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_5K1i847.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_yX2VR.html
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_nkY7U.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_D42Ur8L.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_g7Vrr.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_m9Oc0k.html

Statyczny po nocy:

Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_k65MX.html (PO NOCY)
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_vXCIGpN.html (PO NOCY)

Dynamiczny:
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_33Bbm7P.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_hEj09.html
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_kMe8G5a.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_uRr41.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_27ypG2f.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_u192X5.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_7p9e43.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_sARX4.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_2975ymH.html

Dynamiczny Grupami:
Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_znnUCn2.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_D5iDfN.html
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_Q6AxP00.html

Basic settings:
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_pzY4KY5.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_tIDLfiK.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_o1Fj6.html

 

Dziękuje i pozdrawiam.

Edytowane przez luk1121
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekcje już taki wstępny stan alarmowy, chociaż te po nocy są całkiem OK, więc wychodzi, że lipa na ciepłym silniku ? 

trochę wysoka ta temperatura silnika... chyba, że robiłeś logi po ostrej jeździe...

turbina i przepływomierz - OK, tu nie ma się czego czepić... 

Dziwi mnie taka duża różnica pomiędzy wskazaniami na ciepłym/zimnym w korekcjach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bardziej zainteresowałbym sie wskazaniami z grupy 7, dlacze temp płynu masz 107stopni? za dużo, powinno byc w okolicach 90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 W tdi termostat ma chyba nawet temp otwarcia 82-83 stopnie... Kwestia kiedy ten pomiar był robiony, po dynamicznych? Bo w logach dynamicznych temp już jest w miarę ok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

Korekcje już taki wstępny stan alarmowy, chociaż te po nocy są całkiem OK, więc wychodzi, że lipa na ciepłym silniku ? 

trochę wysoka ta temperatura silnika... chyba, że robiłeś logi po ostrej jeździe...

turbina i przepływomierz - OK, tu nie ma się czego czepić... 

Dziwi mnie taka duża różnica pomiędzy wskazaniami na ciepłym/zimnym w korekcjach...

Tak logi statyczne robiłem zaraz po dynamicznych w dodatku na zewnątrz było 27stopni.

Też mnie dziwią te korekcję na ciepłym, są gorsze niż na zimnym.

Zrobiłem teraz jeszcze raz grupę 13 i 7 po normalnej jeździe i temp na zewnątrz 12stopni:

 

Statyczny:
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_O1oVS.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_CrMf39m.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie zmiany korekcji od temperatury to mogą być uszczelnienia na PD... 

Masz jakieś objawy, bujanie/drganie silnika na postoju, albo zaraz po odpaleniu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dłuższym postoju np rano i gdy jest chłodniej po odpaleniu przez około 3sek zatrzęsie silnikiem i puści bączka (niebiesko czarny dym) i jakby na 1 cylinder nie załapywał, potem jest już ok i tak samo podczas jazdy. Świece wymieniłem na beru nie tak dawno więc na pewno są ok.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można by pokusić się o wymianę uszczelnień, tym bardziej, że pisałeś, że wtryski nieruszane były... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wtryski nie były jeszcze wyciągane a przebieg już nie jest mały więc w najbliższym czasie wezmę się za uszczelnienia i zobaczę czy będzie poprawa.

Dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...