piotrsob1 Opublikowano 1 Maja 2019 Opublikowano 1 Maja 2019 (edytowane) Witam. Po wymianie silnika w A2-ce 1,4 TDI z racji innego modelu miski olejowej nie było co zrobić z czujnikiem poziomu oleju ... Mechaniory powiesili go na trytytkach przu silniku , przez pewien czas było oki, ale w końcu zaczął notorycznie upominać o małej ilości oliwy Odpięty całkowicie wali błędem przerwy w swoim obwodzie i na FIS-ie wyświetla na żółto konewkę z napisem " sensor "..... Ma ktoś jakiś pomysł jak go ubezwłasnowolnić , aby siedział cicho i nie zaśmiecał FIS-a niepotrzebnymi komunikatami ? Edytowane 1 Maja 2019 przez piotrsob1
kamil-vag Opublikowano 1 Maja 2019 Opublikowano 1 Maja 2019 Przepatrz adaptacje w liczniku. W A4 B6/B7 da się go normalnie wyłączyć...
piotrsob1 Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Opublikowano 3 Maja 2019 (edytowane) Załatwiłem dziada druciarską metodą .... Jeden z otworów do przestrzeni pomiarowej czujnika zaślepiłem kawałkiem gumowego węża i opaską na nim , przestrzeń pomiarową wypełniłem olejem za pomocą strzykawki po czym drugi otwór zaślepiłem małym wkrętem ....... Tak przygotowany powieszony w komorze silnika na trytytkach widzi to co chciałem i nie zawraca gitary P.S. Jak się kiedyś dokopie do wiedzy jak go wyłączyć to go stamtąd wywalę , ale nie mam już ciśnienia na to Edytowane 3 Maja 2019 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się