Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Proszę o analizę logów, silnik 1.9 TDI AVF.

Statyczny:
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_Z19W24.html (po nocy 2019.05.03)

Dynamiczne razem:

Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_XvW4N.html (dynamiczne razem 2019.05.03)
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_a1crq.html (dynamiczne razem 2019.05.03)
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_K3631.html (dynnamiczne razem 2019.05.03)
Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_yXBDl.html (dynnamiczne razem 2019.05.03)

 

Dynamiczne:

Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_6pje4Ki.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_kzr2d.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_EB9AX0c.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_T8gwHd.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_IZZf5i.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_iH0r39.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_GrQyN.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_L6Mg7.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_kPquVX.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_6etRis5.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_2VZVQYC.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_WQvJO8m.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_fTf4iq.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)

Dynamiczny:
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_Z19W24.html (po nocy 2019.05.03)
Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_XvW4N.html (dynnamiczne razem 2019.05.03)
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_a1crq.html (dynnamiczne razem 2019.05.03)
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_K3631.html (dynnamiczne razem 2019.05.03)
Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_yXBDl.html (dynnamiczne razem 2019.05.03)
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_6pje4Ki.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_kzr2d.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_EB9AX0c.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_T8gwHd.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_IZZf5i.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_iH0r39.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_GrQyN.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_L6Mg7.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_kPquVX.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_6etRis5.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_2VZVQYC.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_WQvJO8m.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_fTf4iq.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)

Basic settings:
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_Z19W24.html (po nocy 2019.05.03)
Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_XvW4N.html (dynnamiczne razem 2019.05.03)
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_a1crq.html (dynnamiczne razem 2019.05.03)
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_K3631.html (dynnamiczne razem 2019.05.03)
Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_yXBDl.html (dynnamiczne razem 2019.05.03)
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_6pje4Ki.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_kzr2d.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_EB9AX0c.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_T8gwHd.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_IZZf5i.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_iH0r39.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_GrQyN.html (A4 B6 AVF 2019)
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_L6Mg7.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_kPquVX.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_6etRis5.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_2VZVQYC.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_WQvJO8m.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_fTf4iq.html (A4 B6 AVF 2019.05.02)

Edytowane przez greengrass
Opublikowano

Coś się dzieje z autem ? 

Jedyne co widzę, to mocne przeładowanie na początku... szybkie zbicie ciśnienia przez N75 i potem ponowne narastanie do zadanego... 

LOG.png

Można by spróbować wydłużyć ramię o pół obrotu, żeby wolniej wstawała...

Opublikowano

Auto trochę kopci na czarno, szczególnie przy pełnym wciśnięciu gazu przy niskich obrotach silnika. Czy to kwestia tego przeładowia na początku czy może jakaś nieszczelność?

Opublikowano

jakbyś miał nieszczelność to nie miałbyś szybkiego przeładowania na 2500 mbar

Opublikowano

Ok, a gdzie znajduje się to ramię? Nie wiem czy dobrze kojarzę chodzi o sztangę turbiny? Da radę samemu to wynegocjować czy w warsztacie?

Opublikowano

Tak sztanga turbiny. Zaznacz sobie teraz położenie i wydluz ja o pół obrotu i zrób log 011

Opublikowano

Bardzo słaby dostęp do tej sztangi, jeden klucz już wylądował na dolnej osłonie silnika. Natomiast ostatnio zaobserwowałem, że podczas przegazowania do około 2100 - 2200 obr/m i natychmiastowym puszczeniu gazu słychać chrobotanie (trochę zbliżone do szurania kloców o tarczę gdy ta złapie trochę rdzy). Dźwięk jest najbardziej słyszalny gdy obroty spadają do około 1200-1300 obr/m. Znalazłem temat odnoszący się do problemu. Pytanie czy na dzień dzisiejszy można powiedzieć coś więcej w temacie? Czy dźwięk powstaje z powodu zabrudzenia zmiennej geometrii łopatek turbiny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...