Kriss92 Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 (edytowane) Witam Panowie, jestem tu pierwszy raz na forum, i szukam pomocy w sprawie mojego Audi, jest to 1.8T ANB z 2000 roku, 5 dni temu zakładałem Turbo po regeneracji, nowy zawór DV, oraz nowe rury do intercoolera. Auto śmigało jak burza, od 2000 obrotów od razu był strzał w przyśpieszaniu, i nagle w drodze do pracy brak mocy, mułowato przyśpiesza, jak by doładowania było totalnie brak, był już podpinany na 2 kompach, na jednym nic a na drugim błąd przeładowania, ale po skasowaniu już nie wraca. Raczej nie wydaje mi się aby turbinka padła, bo wczoraj ją wyjąłem i wszystko ok, Wirnik w porządku, gruszka też i to montaż ponownie ale mocy brak, jedzie jak golf w SDI. Gdzie szukać przyczyny? Będę wdzięczy za pomoc, dziękuję Edytowane 5 Maja 2019 przez Kriss92
przem8 Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 Zrób logi i posprawdzaj czy nie masz nieszczelności.
Kriss92 Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Opublikowano 5 Maja 2019 Nie umiem zrobić tych logów, słabo sie znam na tym, a cały układ ok, żadnych nieszczelności nie ma. Auto można powiedzieć już na 5 biegu nie jedzie, nie raguje nawet na gaz, nawet zwalnia
przem8 Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 To się naucz albo jedź do kogoś kto ogarnia. Wszystko o logach w dziale diagnostyka. N75 sprawny? Przy ilu uchyla się klapka wg?
Kriss92 Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Opublikowano 5 Maja 2019 Spróbuję u kolegi jutro zrobić, N75 był czyszczony i według mnie jest ok. Ta sztanga jak depnę to rusza się tak ok ok 5tyś w górę, ale prędzej to przy mocnym depnięciu było słychać delikatne syczenie turbiny a teraz nie ma wcale, zegar pokazuje zaledwie 0.2 bara przy 6 tyś obrotów a ładowało do ok 0.6 prędzej
Kriss92 Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Opublikowano 5 Maja 2019 Spróbuję u kolegi jutro zrobić, N75 był czyszczony i według mnie jest ok. Ta sztanga jak depnę to rusza się tak ok ok 5tyś w górę, ale prędzej to przy mocnym depnięciu było słychać delikatne syczenie turbiny a teraz nie ma wcale, zegar pokazuje zaledwie 0.2 bara przy 6 tyś obrotów a ładowało do ok 0.6 prędzej
przem8 Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 Jak miałeś turbinę na wierzchu to sprawdzałeś przy ilu uchyla się klapka? Przy 0,3b powinna zaczynać.
Kriss92 Opublikowano 8 Maja 2019 Autor Opublikowano 8 Maja 2019 Dziś dopiero znalazłem przyczynę, Jednak Zawór N75 był winny:) Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się