Damian2112 Opublikowano 9 Maja 2019 Opublikowano 9 Maja 2019 Cześć, tak jak w temacie prosiłbym o pomoc w analizie błędów, niedawno kupiłem kabelek i sprawdziłem sobie autko i pojawiły się takie o to błędy: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 - 35-00 - - 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit Malfunction P0135 - 35-10 - - - Intermittent 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 26-10 - Output Open - Intermittent 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Apropo błędu 16500 jak się domyślam chodzi o czujnik temperatury ale nie wiem dlaczego wyskakuje skoro niedawno był wymieniany ;/ Dodam jeszcze, że skan robiłem na odpalonym silniku.
przem8 Opublikowano 9 Maja 2019 Opublikowano 9 Maja 2019 Błędy sporadyczne, jak usuniesz to któreś wracają?
Damian2112 Opublikowano 9 Maja 2019 Autor Opublikowano 9 Maja 2019 Po usunięciu i przejechaniu sie zostaje tylko ten 16515.
przem8 Opublikowano 9 Maja 2019 Opublikowano 9 Maja 2019 Sonda pewnie kończy żywot. Zrób logi statyczne i dynamiczne 2+7.
Damian2112 Opublikowano 9 Maja 2019 Autor Opublikowano 9 Maja 2019 Kurcze będzie problem z dynamicznymi bo troche sprzęgło sie ślizga ale statyczne zrobie jak będę miał chwile czasu.
Damian2112 Opublikowano 10 Maja 2019 Autor Opublikowano 10 Maja 2019 (edytowane) Dobra zrobiłem logi, niestety tylko statyczne bo dynamicznych nie idzie zrobić ale może coś pokażą ;). Statyczny: Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-002_007_afZFM.html Edytowane 10 Maja 2019 przez Damian2112 błąd
przem8 Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 Na moje to sonda do wymiany, miejscami pokazuje cały czas zerowe napięcie.
Damian2112 Opublikowano 11 Maja 2019 Autor Opublikowano 11 Maja 2019 A jest jeszcze jakiś inny sposób żeby to sprawdzić, czy te logi w zupełności wystarczają?
przem8 Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 Przez ponad 20 sekund brak reakcji ze strony sondy więc sprawna to ona nie jest.
Damian2112 Opublikowano 11 Maja 2019 Autor Opublikowano 11 Maja 2019 Okej dzięki, mam jeszcze pytanie. Co to jest to na zdjęciu. Niedawno musiałem to odpiąć bo wymieniałem turbo i po ponownym podłączeniu zaczęło pykać, a wraz z tym zaczęły falować obroty i całe auto przez to drży, wiesz może dlaczego? Dodam jeszcze, że czasami jest spokój, a czasami wariuje.
przem8 Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 (edytowane) Jak dobrze widzę to jest to zaworek n80 (część evap'u) i ma pykać, bo wtedy jest sprawny. Prędzej przez problemy z sondą masz te objawy. Edytowane 11 Maja 2019 przez przem8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się