Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AJL - prośba o analizę błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

tak jak w temacie prosiłbym o pomoc w analizie błędów, niedawno kupiłem kabelek i sprawdziłem sobie autko i pojawiły się takie o to błędy:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low 
            P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low  
            P0131 - 35-00 - -
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal 
            P0116 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit Malfunction  
            P0135 - 35-10 - - - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 
            26-10 - Output Open - Intermittent

 

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
            35-00 - -

00955 - Key 1
            09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Apropo błędu 16500 jak się domyślam chodzi o czujnik temperatury ale nie wiem dlaczego wyskakuje skoro niedawno był wymieniany ;/  

Dodam jeszcze, że skan robiłem na odpalonym silniku.

Opublikowano

Błędy sporadyczne, jak usuniesz to któreś wracają?

Opublikowano

Po usunięciu i przejechaniu sie zostaje tylko ten 16515.

Opublikowano

Sonda pewnie kończy żywot. Zrób logi statyczne i dynamiczne 2+7.

Opublikowano

Kurcze będzie problem z dynamicznymi bo troche sprzęgło sie ślizga ale statyczne zrobie jak będę miał chwile czasu. 

Opublikowano (edytowane)

Dobra zrobiłem logi, niestety tylko statyczne bo dynamicznych nie idzie zrobić ale może coś pokażą ;). 

Statyczny:
Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-002_007_afZFM.html

Edytowane przez Damian2112
błąd
Opublikowano

Na moje to sonda do wymiany, miejscami pokazuje cały czas zerowe napięcie.

Opublikowano

A jest jeszcze jakiś inny sposób żeby to sprawdzić,  czy te logi w zupełności  wystarczają? 

Opublikowano

Przez ponad 20 sekund brak reakcji ze strony sondy więc sprawna to ona nie jest.

Opublikowano

Okej dzięki, mam jeszcze pytanie. Co to jest to na zdjęciu. Niedawno musiałem to odpiąć bo wymieniałem turbo i po ponownym podłączeniu zaczęło pykać, a wraz z tym zaczęły falować obroty i całe auto przez to drży, wiesz może dlaczego? Dodam jeszcze, że czasami jest spokój, a czasami wariuje.

moduł.jpg

Opublikowano (edytowane)

Jak dobrze widzę to jest to zaworek n80 (część evap'u) i ma pykać, bo wtedy jest sprawny.

Prędzej przez problemy z sondą masz te objawy.

Edytowane przez przem8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...