Kozak677 Opublikowano 14 Maja 2019 Opublikowano 14 Maja 2019 Witam, sprzęgło zmienione na nowe Valeo mechanik przed zamontowaniem nie zwrócił uwagi na mniejszą średnicę cierna, tarczy sprzęgła od starego. Po zamontowaniu sprzęgło się, slizga przy nagrzanym silniku jest to najbardziej wyczuwalne tu zdjęcie dla uwagi to wina źle dobranego sprzęgła?
AndrzejK. Opublikowano 14 Maja 2019 Opublikowano 14 Maja 2019 Co to za mechanik,że nie zauważył taaaakiej różnicy w parametrach tarczy.... Przecież powinien weryfikować zgodność przed założeniem. Sam kupowałeś to sprzęgło czy "fachowiec" to robił? (pytanie w kwestii kolejnych kosztów robocizny) A odpowiedz na Twoje pytanie - tak, może być przyczyną nowe sprzęgło, gdyż jest od właściwego mówiąc potocznie "słabsze". Rozumiem,że odpowietrzone zostało prawidłowo i osadzone osiowo do koła zamachowego?
Kozak677 Opublikowano 15 Maja 2019 Autor Opublikowano 15 Maja 2019 Sprzęgło kupiłem ją, montować on czy zamontowal poprawnie ciężko powiedzieć czy odpowietrzyl i osiowo do koła zamachowego
AndrzejK. Opublikowano 15 Maja 2019 Opublikowano 15 Maja 2019 (edytowane) No to nie wiem jak Ty kupowałeś to sprzęgło/ jak je w sklepie dopasowali do Twojego auta....to już nieważne, ale nawet jak dostarczyłeś mu niezgodne części to powinien to "wyłapać" przed zakładaniem nowego. Ważne natomiast jest to,że czeka Cię ponowna rozbiórka i doprowadzenie do stanu prawidłowego. Edytowane 15 Maja 2019 przez AndrzejK.
Kozak677 Opublikowano 15 Maja 2019 Autor Opublikowano 15 Maja 2019 Panowie tracę do niego cierpliwość, gość to jakiś amator (z polecenia) dziś stare sprzęgło poszło do regeneracji patrz tarcza sprzęgła i po ponownym złożeniu znów coś jest nie tak podobno tarcza cierna jest za gruba i nie wysprzegla teraz.. Składa na zakład regeneracyjny, że nie tak nabili, tarcze sprzęgła (a mimo to zamontowal) Co może robić nie tak? Że same problemy? SEAT toledo 2005r 1.9 tdi 105km BJB sprzęgło Valeo do koła Sachs Takie było kupione Valeo 826712
AndrzejK. Opublikowano 15 Maja 2019 Opublikowano 15 Maja 2019 To jest nie tak...., że firma regenerująca tarczę nabiła za grube okładziny w stosunku do oryginalnej grubości... i dlatego nie wysprzęgla. Masakra. Przychodzi mi do głowy jedno pytanie - dlaczego nie kupiłeś nowej tarczy sprzęgła tylko kombinujesz z nabijaniem?? Przecież to nie kosmiczna cena za tą część jest. A teraz policz sobie ile "zaoszczędziłeś" idąc wbrew potocznej prawidłowości z wymianą tych elementów. To Twój pomysł z tym nabijaniem czy znów mechanika? Poradzić Ci nie mam co, trzeba kolejny raz to rozbierać
Kozak677 Opublikowano 16 Maja 2019 Autor Opublikowano 16 Maja 2019 Mechanika pomysł nabiciem tarczy. No ma rozebrać dziś kolejny raz. Mi się zdaje że coś nie umietnie robi, nie sądzę żeby zakład który regeneruje elementy sprzęgła się pomylił :0
AndrzejK. Opublikowano 16 Maja 2019 Opublikowano 16 Maja 2019 8 godzin temu, Kozak677 napisał: Mi się zdaje że coś nie umietnie robi, nie sądzę żeby zakład który regeneruje elementy sprzęgła się pomylił Mechanik okładzin nie nabijał, więc chociaż to nie jego wina, ale sam pomysł według mnie słaby. Wiesz, niektórzy co kombinują z nabijaniem okładzin świadomie chcą grubsze.....bo myślą,że dłużej pochodzi sprzęgło. Nic bardziej mylnego, musi być taka grubość jak przewidział producent, bo jeżeli nabije się grubsze od właściwych to osiągnie się taki efekt jak u Ciebie.... Chyba nie płacisz mu za to "trenowanie" rozbiórki auta co chwilę??
Kozak677 Opublikowano 16 Maja 2019 Autor Opublikowano 16 Maja 2019 Udało się do 3 razy sztuka jak mówi przysłowie, za naprawę zapłaciłem raz i tranuje dalej za darmo. Mówił że gość co regeneruje sprzęgła ustawił docisk do nowej tarczy bo wcześniej zawiozl sama tarcze Zastanawia mnie fakt że tamto sprzęgło mogło być dobre, te Valeo tylko czegoś nie wyregulowal...
AndrzejK. Opublikowano 16 Maja 2019 Opublikowano 16 Maja 2019 40 minut temu, Kozak677 napisał: Zastanawia mnie fakt że tamto sprzęgło mogło być dobre Nie,nie było dobre,właściwe, popatrz na foty które zrobiłeś. 41 minut temu, Kozak677 napisał: Mówił że gość co regeneruje sprzęgła ustawił docisk do nowej tarczy bo wcześniej zawiozl sama tarcze Co to za gadanie....osoba/warsztat, która nabija okładziny powinna mieć wiedzę,dostęp do bazy danych w tym wypadku sprzęgieł i zakładać elementy, które "trzymają" parametry fabryczne a nie odwalać partyzantkę. Ale to że z fachowcami w dziedzinie mechaniki nie jest u nas kolorowo to wiadomo nie od dziś. Myślę,że ta sytuacja czegoś Cię nauczyła i na przyszłość będziesz mądrzejszy i....ostrożniejszy co gdzie i komu zlecasz jako usługę do wykonania. Powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się