Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b7 3.0TDI


Feniu97

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zamierzam kupić Audi a4 b7 3.0TDI auto jest z 2006r ma 212tys przebiegu który jest potwierdzony. 

Jak wygląda sprawa rozrządu bo słyszałem ze do tanich nie należy w jakich cenach sie wymienia i czy taki przebieg sugeruje że to już czas. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg tego nie określi... raczej bliżej 300 się rozrząd może odezwać ale nie zawsze. Trzeba go po prostu posłuchać. 

Wymiana nie jest zbyt tania - w A6 koszt ok 6-8 tys 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.05.2019 o 11:48, skubiszek napisał:

przebieg tego nie określi... raczej bliżej 300 s

tia tylko że wielu wymieniało już przy 120-150...

W dniu 21.05.2019 o 11:48, skubiszek napisał:

Wymiana nie jest zbyt tania - w A6 koszt ok 6-8 tys  

kolejne farmazony

walnij se w stopce "nie wiem ale się wypowiem"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście Ty jesteś super szpec...wyluzuj szelki bo coś Ci gniecie. Jakie farmazony? Wytłumacz swoją jakże mało ironiczną wypowiedź 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.05.2019 o 22:52, skubiszek napisał:

Oczywiście Ty jesteś super szpec...wyluzuj szelki bo coś Ci gniecie. Jakie farmazony? Wytłumacz swoją jakże mało ironiczną wypowiedź 

nie jestem żaden "szpec" każdy zorientowany albo chociaż czytający to forum doskonale wie że w kwestii rozrządu kluczem jest eksploracja NIE PRZEBIEG!  Wymiana rozrządu jest mocno uzależniona od miejsca w którym jest wykonywana, a ceny które podałeś to górna granica (8k to zwykłe bandyctwo), chyba że lata jeździłeś na grzechotce i musisz wymienić koła zębate.

Ja za kompletny rozrząd z pierdołami ale bez kół zębatych zapałałem 2800 zł (mix swag i aso), robocizna wszyła mnie 1200 zł (z nabiciem klimy i wymianą trubo), Twoich stawek nie osiągnąłem nawet przy v8.

BTW: wymieniałem przy 120 tyś km.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzisz ja miałem 345 tys i nie robiłem bo nie było grzechotania przy rozruchu. Mówię o kompleksowej naprawie, sam rozrząd bez kół zębatych febi to koszt 2400 zł+ koła + robota w a6 od 1200 do 2500 zł a jak to robisz to zazwyczaj jest już jakiś drobny wyciek z pod klap np. - ceny konsultowane w 2 zakładach. 8 to już max maxów ale i takie rzeczy są realne. To że można taniej to wiem, nie którzy tylko górne napinacze wymienią i łańcuchy to nawet 5 000 nie osiągną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...