Feniu97 Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 Witam zamierzam kupić Audi a4 b7 3.0TDI auto jest z 2006r ma 212tys przebiegu który jest potwierdzony. Jak wygląda sprawa rozrządu bo słyszałem ze do tanich nie należy w jakich cenach sie wymienia i czy taki przebieg sugeruje że to już czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skubiszek Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 przebieg tego nie określi... raczej bliżej 300 się rozrząd może odezwać ale nie zawsze. Trzeba go po prostu posłuchać. Wymiana nie jest zbyt tania - w A6 koszt ok 6-8 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 W dniu 21.05.2019 o 11:48, skubiszek napisał: przebieg tego nie określi... raczej bliżej 300 s tia tylko że wielu wymieniało już przy 120-150... W dniu 21.05.2019 o 11:48, skubiszek napisał: Wymiana nie jest zbyt tania - w A6 koszt ok 6-8 tys kolejne farmazony walnij se w stopce "nie wiem ale się wypowiem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skubiszek Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 Oczywiście Ty jesteś super szpec...wyluzuj szelki bo coś Ci gniecie. Jakie farmazony? Wytłumacz swoją jakże mało ironiczną wypowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 26 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 (edytowane) W dniu 23.05.2019 o 22:52, skubiszek napisał: Oczywiście Ty jesteś super szpec...wyluzuj szelki bo coś Ci gniecie. Jakie farmazony? Wytłumacz swoją jakże mało ironiczną wypowiedź nie jestem żaden "szpec" każdy zorientowany albo chociaż czytający to forum doskonale wie że w kwestii rozrządu kluczem jest eksploracja NIE PRZEBIEG! Wymiana rozrządu jest mocno uzależniona od miejsca w którym jest wykonywana, a ceny które podałeś to górna granica (8k to zwykłe bandyctwo), chyba że lata jeździłeś na grzechotce i musisz wymienić koła zębate. Ja za kompletny rozrząd z pierdołami ale bez kół zębatych zapałałem 2800 zł (mix swag i aso), robocizna wszyła mnie 1200 zł (z nabiciem klimy i wymianą trubo), Twoich stawek nie osiągnąłem nawet przy v8. BTW: wymieniałem przy 120 tyś km. Edytowane 26 Maja 2019 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skubiszek Opublikowano 27 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 no widzisz ja miałem 345 tys i nie robiłem bo nie było grzechotania przy rozruchu. Mówię o kompleksowej naprawie, sam rozrząd bez kół zębatych febi to koszt 2400 zł+ koła + robota w a6 od 1200 do 2500 zł a jak to robisz to zazwyczaj jest już jakiś drobny wyciek z pod klap np. - ceny konsultowane w 2 zakładach. 8 to już max maxów ale i takie rzeczy są realne. To że można taniej to wiem, nie którzy tylko górne napinacze wymienią i łańcuchy to nawet 5 000 nie osiągną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 27 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 to już nie 6-8 tyś tylko 3,6+ ...poczekamy 2 tygodnie może wymyślisz inną wersję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się