oneskypemen 7 Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 (edytowane) Witam Panowie, Prawdopodobnie w niedługim czasie będę się zabierał za grubszą robutke w 1.9. Mianowicie planuje zrobić szlif i założyć większe tłoki w moim przypadku będą to oryginalne tłoki MAHLE od motora 2.0TDI 140KM Wszystkie parametry tłoka zgadzają się z nominałem. Ale zastanawia mnie tylko jeden parametr który ma nie znaczną różnice. Czy on będzie miał jakiś wpływ który wykluczy taką modyfikacje. Mianowicie parametr długości tłoka w nominale to ok 68.8 a w tłoku od 2.0Tdi to 69.8 mm Może ktoś już wcześniej miał styczność z wykonaniem szlifu bez tulejowania. Jeśli tak serdeczne proszę o sugestie oraz wasza pomoc. Pozdrawiam ? Edytowane 22 Maja 2019 przez oneskypemen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 Zastanowiłeś się dwa razy co chcesz zrobić ?? Taka naprawa może podwoić wartość samochodu , jak się rozpędzisz podczas roboty Chyba że auto ma wartość sentymentalną i koszta się nie liczą albo to wydumany projekt , wtedy nie było tego posta...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oneskypemen 7 Opublikowano 24 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Tłoczki kupione od motora 2.0 TDI. Także defacto już w drodze. Wyciągnę motor i lecę z blokiem na szlif ? No cóż wiem, że to podwoi wartość samochodu. Ale sprzedawać za parę groszy się nie opłaca a kupować coś innego też się nie opłaca nie wiadomo na co trafisz. Także zrobię tak jak powinno być, i będę śmiał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Jak to mówią , bogatemu wszystko wolno .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oneskypemen 7 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 No cóż koszta kosztami. Ale zrobiłem obecnie 3tys km silniczek po drugiej wymianie oleju i śmiga na dotarciu nadal. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 (edytowane) No i jak napisał tak zrobił .... Jak tłoki od 2,0 tdi to teraz masz dwulitrowego AWX-a .... Wrzucaj pompki od 150-cio konnego TDI i na program , ze 180 kucyków może hamownia po fakcie pokazać ... Tylko sprzęgło pewnie nie wydoła, trzeba by coś mocniejszego zapodać . Robiłeś sam to koszta pewnie nie zabiły . How much ? Edytowane 25 Sierpnia 2019 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos78 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 To jaki koszt ,tej zabawy możesz podac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się