kakamber1 4 Opublikowano 27 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 Witam Proszę o analizę logów 1.8t BEX seria. Mam problem z wypadaniem zapłonów przy wysokich obrotach. Problem znika jak odepnę przepływkę. Przepływomierz wymieniony na nowy Boscha. - grupy 02 i 33 statyczne i dynamiczne http://vaglogi.pl/log-002_033_2U9p2O.html - grupy 01 i 03 statyczne http://vaglogi.pl/log-001_003_SH97x.html - grupy 03 i 20 dynamicznie http://vaglogi.pl/log-003_020_bV03O.html - grupy 115 i 118 dynamiczne http://vaglogi.pl/log-115_118_iQwth6.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 27 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 (edytowane) 5 minut temu, kakamber1 napisał: wymieniony na nowy Boscha. Ta przepływka na pewno jest odpowiednia? W c**j zawyża. Przepływ jakbyś miał ze 230kuni, a po doładowaniu widać, że rzeczywiście seria. Edytowane 27 Maja 2019 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakamber1 4 Opublikowano 27 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 Dokładnie taka jaka była wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakamber1 4 Opublikowano 27 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 Wykres z hamowni na starej przepływce, wypadanie bylo podobne ale mniej zauważalne. Wykres kończy się na 6300 bo zaczęlo się wypadanie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Wyjmij wkład z obudowy i zrób zdjecia, obudowa moze być org.a w środku może być niewiadomo co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakamber1 4 Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Faktycznie wygląda inaczej niż poprzedni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakamber1 4 Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Dla porównania stary, który z kolei zaniżał ilosć powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakamber1 4 Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Gdzie znajdę odpowiedni wkład? Bo widzę że będzie problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Chyba trafiłeś na jakąś podróbę, bo z boscha to była co najwyżej obudowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakamber1 4 Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Kupiony jako Bosch z aparts.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 To im go odeślij, bo nie spełnia swojej funkcji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakamber1 4 Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Już napisałem reklamację. Mam nadzieję że nie będą robić problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Stary miałeś wkład boscha i taki powinien być, ten co masz to wkład pierburga, niestety w 1.8t sie nie sprawdza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakamber1 4 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Witam Kupiłem w piątek nową przepływkę z intercarsu, sprawdziłem czy ma odpowiedni wkład. Bylo tak jak trzeba. Włożyłem do auta i po pięciu minutach przestała działąć. Mam jakiego chyba pecha. Dziś przyszła używka z allegro. Proszę o sprawdzenie logów. Paliwo PB98 http://vaglogi.pl/log-002_033_st3q4.html http://vaglogi.pl/log-003_020_VghDQ.html http://vaglogi.pl/log-115_118_5dqd09.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Ta pokazuje już dobrze. Pasuje sprawdzić szczelność dolotu, podciśnienia, bo korekty w 33 trochę wysokie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakamber1 4 Opublikowano 17 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Ponawiam prośbę o analizę logów, seryjny BEX bez katalizatora po małym programie. Mam lekki problem z nierównym przyspieszaniem na dużym obciążeniu. Zdarza się sporadycznie ciężko trafić żeby loga zrobić jak niedomaga. http://vaglogi.pl/log-115_118_qns0H.html http://vaglogi.pl/log-002_033_9LF6Lw9.html http://vaglogi.pl/log-003_020_gR2ylnT.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Podmien n75. Nieszczelności brak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakamber1 4 Opublikowano 18 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Jutro postaram się sprawdzic nieszczelność. Nie wiem czemu w logu 02 i 33 na górze jest stary log na przepływce pierburga, proszę nie brać go pod uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakamber1 4 Opublikowano 9 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Problem ciągle ten sam. Nierówne przyspieszanie na dużym obciążeniu. Udało mi się go uchwycić, nie był super wyraźny ale odczuwalny, bywa dużo gorzej. Od 24 sekundy do 35, przyspieszanie na 5 biegu, gaz w podłodze. Widać chwilowe spadki przepływu. http://vaglogi.pl/log-002_033_118_B9yfR0x.html Proszę o poradę jak namierzyć problem. Nieszczelności nie znalazłem, na N75 czekam, jak dostanę to podmienię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Widzę, że wtryski mają tendencję do pętlenia od 6tys więc pompa niedomaga lub taki program. Sprawdź ciśnienie paliwa przy pełnym obciązeniu podczas jazdy i podmień to n75. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się