Cainbro Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 (edytowane) Witam, mam problem z dość niską prędkością maksymalną, tzn powyżej tych 180kmh idzie bardzo powoli, doczłapie się do tych 218km/h, co jest maksem i już stop, oczywiście z gazem w podłodze... Chciałbym zapytać was o radę, co można sprawdzić, co zlecieć mechanikowi by rzucił okiem. Przed zmianą mapy na to 210koni, było jak dobrze pamiętam, tak samo, a na pewno nie lepiej, więc to wykluczam, a na hamownie jadę w lipcu, jak będę na urlopie w Polsce, także proszę was koledzy o pomoc, pozdrawiam ☺️ A4 Avant 2012 119k przebiegu, 2.0 tdi 177 mapa na 210 (około) quattro, manual, opony Continental Conti sport Contact 5 245/45x18 Edytowane 28 Maja 2019 przez Cainbro
Jacktdi99 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Mam podobny dylemat awant oska silnik Caha +chip na około 210ps zbiera sie lepiej od seri znacznie natomiast powyzej 160 to mam wrazenie ze juz w ogole on nie jedzie szok pierwsze wrazenie chyba cos sie popsuło... na oponkach toyo 215 18, albo mamy cos skopane .. albo te diesle sa poprostu takie srednio szybkie
Cainbro Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2019 1 godzinę temu, Jacktdi99 napisał: Mam podobny dylemat awant oska silnik Caha +chip na około 210ps zbiera sie lepiej od seri znacznie natomiast powyzej 160 to mam wrazenie ze juz w ogole on nie jedzie szok pierwsze wrazenie chyba cos sie popsuło... na oponkach toyo 215 18, albo mamy cos skopane .. albo te diesle sa poprostu takie srednio szybkie Ale no zwykle porównując pomiary innych z Youtuba to wydaje się dość dziwne, u Ciebie ośka powinna iść raczej więcej niż quattro, Ale no widzisz, co tu sprawdzić, od czego zacząć ?♂️
Jacktdi99 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Opublikowano 9 Czerwca 2019 nagram na dniach jak idzie , spróbuj rowniez, zobaczymy czy to nasz wymysł czy cos nie tak, moze ktos sie wypowie ogladajac to..wczesniej miałem pasta b6 tez po chipie na 200ps leciał lepiej do 200 było znacznie lepiej
Pabloo82 Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 W dniu 4.06.2019 o 23:57, Jacktdi99 napisał: Mam podobny dylemat awant oska silnik Caha +chip na około 210ps zbiera sie lepiej od seri znacznie natomiast powyzej 160 to mam wrazenie ze juz w ogole on nie jedzie szok pierwsze wrazenie chyba cos sie popsuło... na oponkach toyo 215 18, albo mamy cos skopane .. albo te diesle sa poprostu takie srednio szybkie Hmm mam CAHA w Q na 255.35.19 i 240 lecialem i szlo dalej ale jak krew z nosa. W mmi masz wyłączona blokadę predkosci?
marcin4x4 Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 jak soft z d*py to na wysokich biegach trubo może przeładowywać i limitery tną.
Jacktdi99 Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 Gdzie w mmi sprawdze blokade predkosci? soft gotowiec wiec nie wykluczam, teori Marcina .. vag comem mozemy jakos potwierdzic skopane wartosci?
Jacktdi99 Opublikowano 22 Lipca 2019 Opublikowano 22 Lipca 2019 (edytowane) W dniu 8.07.2019 o 13:09, Pabloo82 napisał: Hmm mam CAHA w Q na 255.35.19 i 240 lecialem i szlo dalej ale jak krew z nosa. W mmi masz wyłączona blokadę predkosci? Gdzie w mmi sprawdze blokade predkosci? Edytowane 22 Lipca 2019 przez Jacktdi99
Pabloo82 Opublikowano 22 Lipca 2019 Opublikowano 22 Lipca 2019 5 godzin temu, Jacktdi99 napisał: Gdzie w mmi sprawdze blokade predkosci? Car/instrument cluster/ speed warning / wyłącz to moze to cos da
marcin4x4 Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 W dniu 22.07.2019 o 19:52, Pabloo82 napisał: Car/instrument cluster/ speed warning / wyłącz to moze to cos da to nie jest ograniczenie/blokada tylko ostrzeżenie. Oficjalnie kagańca niema ale producenci przy wyższych prędkość tną paliwo więc motor niema siły przemielić oporów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się