Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przelot


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ok dzieki za poswiecony czas. Teraz przynajmniej wiem co i jak. A sa jakies namiary godnych ludzi co takie cos robia i jaki to byl by mniek wiecej koszt dwoch tlumikow? Zrobić z siliencerem takie tkumiki przy przegladzie zakladac i po sprawie chyba ze umia jakos zrobic dźwięk i zachowac norme decybeli. 

A jak np wjezdza taka rs6 500hp przeciez tam jakies taki dzwiek ze masakra to jak to jest? ?

Edytowane przez elpatryko
Opublikowano

Tam różnice robi V8 pod maską. Co do firm to poszukaj opinii w necie.

Opublikowano

Ok dzieki. Jeszcze takie pytanie jak mozna z innej beczki. Kupilem auto w Szwecji gosc gadal ze robil soft i niewiem czy ma 160 czy te 180hp zjade do Polski zrobię hamownie i jak tak wyjdzie to mozna go zrobic do 200hp? Czytalem ze mozna inni pisza ze nie oraz te sprzeglo. Zmienilbym sprzeglo i jak myslisz da rade? Jesli nie to co stoi na przeszkodzie co moze sie popsuc jak w sofcie jest "za duzo mocy" 

Opublikowano (edytowane)

Tu widze na Szwedzkich stronach u tunerow normalnie ciagnal do 190 nawet 205 tylko ze tu drogo.. 

Edytowane przez elpatryko
Opublikowano

Softem zrobisz max do 200, później musisz bawić się z osprzętem.

Im większa moc, tym ważniejszy stan techniczny silnika.

Opublikowano

Nie chce otwierać nowego tematu wiec napisze tu. 

Moglby mi ktos napisac wytlumaczyc na czym polega zakladanie downpipa? Na jakiej zasadzie to dziala czy wyciecie katalalizatora i wlozenie dp jest zgodne z przepisami? Brak katalizatora to chyba raczej wieksze spaliny czy tak? Czytalem ze poprawia dp dosc duzo lepiej spaliny wylatuja. 

Przykladowo wycinam kata wkladam dp jade na korektre i co dalej? Co z przeglądem jak beda spaliny sprawdzać będzie wszysyko w normie? I czy nie bede kopcic to tez dla mnie ważne. 

Opublikowano

Jak kata wytniesz to spaliny nie będą w normie. Ogarnij hamownię , sprawdż silnik i dopiero pomyśl o dłubaniu dalszym.

Opublikowano
W dniu 9.07.2019 o 17:03, elpatryko napisał:

czy wyciecie katalalizatora i wlozenie dp jest zgodne z przepisami?

nie jest

W dniu 9.07.2019 o 17:03, elpatryko napisał:

Przykladowo wycinam kata wkladam dp jade na korektre i co dalej? Co z przeglądem jak beda spaliny sprawdzać będzie wszysyko w normie? I czy nie bede kopcic to tez dla mnie ważne. 

katalizator nie wpływa na zadymienie, po usunięciu DPF;u i tak musisz go usunąć w sofcie. Korekta zbędna. Dym na pewno będzie, czy duży zależy od softu i sprawności pozostałych komponentów.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...