Jump to content
3 3
Mateusztrb

Kto pomoże przy doborze serwa

Recommended Posts

Witajcie mam problem z moim audi a4 b6 1.9 tdi 130km silnik avf. Problem polega na tym że najprawdopodobniej padło mi serwo tak stwierdził mechanik. Zaproponował mi kupno Nowego że sklepu lecz cena mnie trochę przeraża i chcem kupić używane. Problem polega na ten że jak wpisuje nr. Części(8e0612105m) to wyskakują mi te serwa ale z innych modelow audi np z a6 z silnikiem 2.5 czy takie serwo będzie pasowało bo nie chciałbym kupić A później odsyłać bo nie takie. Liczę na waszą pomoc A może ktoś z was ma na zbyciu. Pozdrawiam Mateusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedał hamulca po 3-4krotnym naciśnięciu robi się twardy. Pompa vacum była sprawdzana i jest ok trak twierdzi mechanik sprawdził ciśnienie i coś jeszcze i było ok 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wczoraj kupiłem z seata exeo z końcówką AJ serwo i działa jak najbardziej 

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, Mateusztrb napisał:

Pedał hamulca po 3-4krotnym naciśnięciu robi się twardy. Pompa vacum była sprawdzana i jest ok trak twierdzi mechanik sprawdził ciśnienie i coś jeszcze i było ok 

Typowy objaw króćca pompy. Jak przegazujesz pedał wraca bo nabija podciśnienie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nie pchaj się w koszty sprawdź samemu czy rusza się króciec z lewej strony do którego jest podłączony sztywny wąż który przechodzi przez grodz do serwa. Jeśli jest ruchomy to powinieneś słyszeć jak syczy. 

Edited by luki19862121

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety nie znam się na tym używane serwo kosztuje około 200 zł myślę.ze to cena w.miare ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale Koledzy dobrze Ci radzą żebyś sprawdził w pierwszej kolejności króciec vacum. Jeśli jest obruszany to wymiana serwo niczego nie zmieni.   


jest B6 AVF quattro pierwszy diesel, i chyba jednak ostatni ;)

było B5 AAH quattro | krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8 | było B4 AAH quattro

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 5.06.2019 o 05:29, Mateusztrb napisał:

Niestety nie znam się na tym używane serwo kosztuje około 200 zł myślę.ze to cena w.miare ok

Tak niby ok.

Ale daj mechanikowi ok 150za zmianę i nic nie pomoże to raczej beda duże koszta za nic.

Sprawdź kruciec to 5 min roboty.

Poczytaj o tym będziesz wiedział co i jak.


160km/338nm by ciahciah :JC_fan: :JC_fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi w ostatnim czasie tez padło serwo przy 2.0 alt i w czwartek już będę wymieniał. Na moje oko objawy które opisałeś nie pasują do końca na serwo, ja bym podjechał jeszcze do innego mechanika. Ogólnie serwo raczej rzadko się psuje wiec lepiej kupić używkę. Ważne żeby nr kat się zgadzał i serwo powinno pasowac 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie dziękuję za wasze komentarze sprawa rozwiązana okazało się  że to jakaś rurka z zaworem zwrotnym który wchodzi do serwo część nowa 140 zł ale pomogło wszytko działa

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tak ona wyglada

15600817596229004681061347548252.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
3 3

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...