machonis Opublikowano 8 Czerwca 2019 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Witajcie! Ten zgrzyt to kwestia sprzęgła, skrzyni czy może zawieszenia? Występuje to szczególnie, w momencie szybkiego puszczaniu sprzęgła.
Axel1 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Przeguby idą, spal dobrze gumę przy skręconych kołach i będziesz pewien.
machonis Opublikowano 9 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2019 Na skręconych kołach nic nie wali więc to chyba nie to
machonis Opublikowano 21 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2019 Na ktoś pomysł od czego może być to zgrzytanie? Po wymianie łączników doszedł nowy objaw - przy dynamicznym, gwałtownym ruszaniu coś stuka. Może poduszka silnika bądź skrzyni? Może faktycznie to maglownica?
Langista Opublikowano 21 Czerwca 2019 Opublikowano 21 Czerwca 2019 Obstawiam poduszki. Maglownica nie ma tu nic wspólnego.
machonis Opublikowano 21 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2019 Wspomniałam o tej maglownicy nie bez powodu. Przy okazji stukania, mechanik stwierdził, że maglownica nadaje się do regeneracji i to przez nią występują stuki na nierównościach. Nie zregenerowałam jej jednak, a wymieniłam łączniki i drążki kierownicze i stuki ustały. Został jednak ten stuk przy gwałtownym ruszaniu.
Langista Opublikowano 21 Czerwca 2019 Opublikowano 21 Czerwca 2019 Jeżeli masz luzy na maglownicy (bo w tedy jest do regeneracji/wymiany) to objawia się to przy skrętach, prowadzi się samochód 'po amerykańsku' czyli co chwila kontrujesz. Przyjrzyj się dolnym wahaczom, czy tuleje się nie zerwały, bo to one lubią dźwięki wydawać przy ruszaniu.
machonis Opublikowano 21 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2019 Szczerze mówiąc nie zaobserwowałam takich objawów. Nie wali mi też nic przy kręceniu kierownicą. Za to nie wraca ona do punktu zerowego po skręcie, co jest jedynym typowym objawem zajechanej maglownicy. Co do wahaczy, przyjrzę się im, tak jak radzisz.
Langista Opublikowano 22 Czerwca 2019 Opublikowano 22 Czerwca 2019 Przy nowych drążkach to norma że nie wraca, wszystko siedzi sztywno na sworzniach i magiel nie ma tyle siły żeby to obrócić. Chyba że miałeś tak już na starych drążkach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się