obserVator Opublikowano 11 Czerwca 2019 Opublikowano 11 Czerwca 2019 (edytowane) Witam, Panowie podczas jazdy czuć brak mocy, słabą dynamikę. Wcześniej wrzucone logi zaprezentowałem niepoprawnie dlatego też poprawiłem sposób ich prezentacji i dlatego ponownie proszę o pomoc w rozczytaniu logów. Powiedzmy że intuicja podpowiada mi że sprawcą jest przepływomierz ( aktualnie mam wkładkę f. Pierburg - jak długo w samochodzie nie wiem ja posiadam auto 4 rok). Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_qU55cy.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_RN4xgNR.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_99lAMwh.html Grupy 003, 010: http://vaglogi.pl/log-010_003_rhQCb.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_Y8i6j.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_FUPZ9S.html Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Edytowane 27 Czerwca 2019 przez obserVator
obserVator Opublikowano 25 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2019 Panowie jest ktoś chętny by rzucić okiem i wyrazić swoją opinię?
obserVator Opublikowano 26 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2019 Panowie dziś zrobiłem jeszcze logi statyczne dla EGR'a i już zgłupiałem wartości chyba rozmijają się z oczekiwanymi, tzn w trybie off winno być więcej niż 400 a jest maks 345, w trybie on do 180 a sięga 165 ale ta wartość nijak się ma do wartości 2 i 3 bloku z wcześniejszego pomiaru na wolnych obrotach (logi statyczne wykonane wcześniej), mianowicie blok 2 i 3 powinny mieć zbliżone wartości czyli ok 200 a mają blisko 500 i 350. Czy ktoś potrafi to zinterpretować? Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_4x313z6.html
obserVator Opublikowano 2 Lipca 2019 Autor Opublikowano 2 Lipca 2019 Witam ponownie, postanowiłem działać na zasadzie eliminacji i zacząłem od wywalenia katalizatora bo nie podobały mi się logi z egr i zasugerowałem się zatkanym układem wydechowym a dokładnie katem. Jak się okazuje po katalizatorze została tylko puszka. Dokonałem wymiany przepływomierza na nowy. Poniżej prezentuje logi ze starym (pierwsze w kolejności) oraz nowym lmm. Z mojej obserwacji widać, że podczas pomiaru dynamicznego dla turbiny grupa 011 na starym lmm ciśnienie oczekiwane blisko wzorcowego było dopiero w ok 4000rpm, na nowym jest już lepiej bo w okolicy 2800rpm. Nie odczuwam tego jakoś szczególnie lecz zawierzam temu co pokazują logi (dwukrotnie). Dół nadal wygląda słabo. W najbliższych dniach zabieram się za wyczyszczenie egr'a z uwagi na jego znamienny wpływ na pracę całego układu sterowania (czekałem z tym ponieważ nie miałem nowych uszczelek). http://vaglogi.pl/log-011_1JvomDd.html zrobiłem również: http://vaglogi.pl/log-003_6905O.html - tutaj widać że przy egr on, czyli mieszanka spalin i powietrza tego drugiego mamy więcej niż na starej przepływce http://vaglogi.pl/log-000_zX44Yh.html - tutaj wg tego źródła jest ok ( https://www.dieselschrauber.org/Solldaten_6_Zylinder_VE.html ) Zakres do 2800rpm - czym to może być spowodowane?
paweek7 Opublikowano 22 Września 2019 Opublikowano 22 Września 2019 Witam.Mam podobny problem auto traci moc 2.5 tdi AKN nie wkreca sie powyżej 2.5 tys obrotów ktos wie co to może być? LOG-01-000-xxx-xxx.pdf LOG-01-004-xxx-xxx.pdf LOG-01-011-xxx-xxx.pdf
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się