djtatra Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 androv problem jeszcze nie rozwiązany, gdzie może być ten zwrotny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
androv Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Djtatra, nie wiem można sprawdzić w etce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djtatra Opublikowano 8 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 Panowie mam pytanie, czy poniższy element na zdjęciu jest tylko pewnego rodzaju tłumikiem skoków ciśnienia paliwa, czy może przez przypadek nie działa to też jak zawór zwrotny? androv poleca mi założenie zaworu zwrotnego a mi ciągle nie daje spokoju, że nie umiem znaleźć tego pierdzielonego zaworu zwrotnego Ostatnio szukałem pod maska i nie znalazłem, została mi pompa paliwa w baku. Chyba, że pompa wysokiego ciśnienia ma w sobie zwrotny?? ...lub jej konstrukcja trzyma paliwo. Przy okazji sprawdziłem na pompie ten zawór z sitkiem, opiłków brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron87 Opublikowano 14 Października Udostępnij Opublikowano 14 Października Witam, mam podobny problem w audi q5 2.0 tdi 190 km 2016 rok. Rozwiązałeś ten problem z odpaleniem? Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 Opublikowano 14 Października Udostępnij Opublikowano 14 Października Objawy jak w vw 2.0 i 1.6 tdi przyczyna takiego nie odpalania najczęściej jest winny 03L-906-455-C Może w audi też jest ten problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się