speedxvi Opublikowano 13 Czerwca 2019 Opublikowano 13 Czerwca 2019 (edytowane) Cześć, Jestem świeży z vagiem, proszę o interpretacje logów dynamicznych. Zrobiłem je dlatego, że ostatnio odcięło mi turbine i był błąd 17965. Dynamiczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_g653Xz.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_j8Yer.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_1zYGk35.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_30AyX2p.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_Xo4wfZ0.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_E8Ibk7.html Edytowane 13 Czerwca 2019 przez speedxvi
kamil-vag Opublikowano 14 Czerwca 2019 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Jeśli miałeś na pewno błąd 17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation to raczej bym stawiał na zacinającą się geometrię turbo...
speedxvi Opublikowano 16 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2019 W dniu 14.06.2019 o 09:40, kamil-vag napisał: Jeśli miałeś na pewno błąd 17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation to raczej bym stawiał na zacinającą się geometrię turbo... A z samych logów wynika coś ? Jakieś znaczące odchyły ? Bo wybieram się teraz w trasę 1400 km w jedną stronę i wolałbym wiedzieć czy coś może być na rzeczy. Oprócz tego błędu, który raz się pokazał to nic więcej się nie dzieje.
kamil-vag Opublikowano 16 Czerwca 2019 Opublikowano 16 Czerwca 2019 To jak jedziesz w taką trasę to najlepsza okazja by trochę wypalić tego syfu, depnij mu parę razy mocniej na 3 biegu i powinen być na jakiś czas spokój...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się