Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ruch kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Zastanawiam się ostatnio co może mieć wpływ na opory przy kręceniu kierownicą? Przykładowo w samochodzie ojca VW Touranie 2004r kierownica lata strasznie delikatnie bez jakiegokolwiek wysiłku, a z kolei u mnie w B6 jest troszke ciężej ale nie jest to jakiś wielki muł bez wspomagania, jest poprostu troche ciężej ale nie muszę używać specjalnie siły do tego.

Nie uznaje tego za usterkę bo jest prawidłowo ale... Tak z ciekawości czy jak by wymienić płyn od wspomagania, byłaby poprawa? Czy ten typ tak ma? :D

Opublikowano (edytowane)

Pierwsze co ma wpływ na to, jest szerokość opony. Drugie to przebieg, który płyn wspomagania już ma za sobą. Trzecie to stan techniczny pompy wspomagania, które w b6 są słabej jakości.

Co do opon, zwrócić uwagę na ciśnienie.

Edytowane przez Langista
Opublikowano (edytowane)

Kolego touran ma wspomaganie elektryczne a nie hydrauliczne.... możesz sobie w touranie w adaptacjach ustawić taką siłę wspomagania że kierownica sama będzie się kręciła.

Edytowane przez pila24
Opublikowano
17 godzin temu, pila24 napisał:

Kolego touran ma wspomaganie elektryczne a nie hydrauliczne.... możesz sobie w touranie w adaptacjach ustawić taką siłę wspomagania że kierownica sama będzie się kręciła.

Aaahaaa, tego nie wiedziałem w takim razie to zmienai postać rzeczy ,dzięki :) 

21 godzin temu, Langista napisał:

Pierwsze co ma wpływ na to, jest szerokość opony. Drugie to przebieg, który płyn wspomagania już ma za sobą. Trzecie to stan techniczny pompy wspomagania, które w b6 są słabej jakości.

Co do opon, zwrócić uwagę na ciśnienie.

Czyli wymiana samego płynu dużo by nie zmieniła ,całą pompe pewnie do regeneracji by trzeba albo wymiana na nowa, fakt faktem 235/17 u mnie a 195/15 w touranie robi różnice też. 

Okej, dziękuje Panowie za wyjaśnienie :) 

 

Opublikowano
22 godziny temu, Marciol napisał:

Aaahaaa, tego nie wiedziałem w takim razie to zmienai postać rzeczy ,dzięki :)

Czyli wymiana samego płynu dużo by nie zmieniła ,całą pompe pewnie do regeneracji by trzeba albo wymiana na nowa, fakt faktem 235/17 u mnie a 195/15 w touranie robi różnice też. 

Okej, dziękuje Panowie za wyjaśnienie :)

 

Dorzuć servotronic i będziesz miał wspomaganie mocne jak w touranie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...