michauu45 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Witam posiadam Audi A4 B7 2005/6 rok . Niedawno naprawiłem klimatyzację, zostały wymienione elementy jak sprężarka(oczywiście używana) osuszacz, skraplacz (chłodnica) , filtr kabinowy i wyczyszczone wszystkie przewody klimatyzacji z opiłkow po starej sprężarce. Pojeździłem tydzień i sprężarka przestała działać, stanęła i zerwało sprzęgiełko.. po sprawdzeniu , opiłkow nie było w układzie więc postanowiłem wymienić sama sprężarkę nabic i jeździć dalej po kilku dniach to samo , kolejna sprężarka stanęła i zerwało sprzęgło.. pomocy to jest taki koszt . Zastanawiam się nad sprzedażą auta ?
Emejcz Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Sprzedawaj. Kup bez klimy i po problemie.
przem8 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 40 minut temu, michauu45 napisał: kolejna sprężarka stanęła i zerwało sprzęgło.. pomocy Kolejna używana? Jeśli tak to zainwestuj w regenerowaną albo przynajmniej wymień sprzęgło na nowe.
MaTeo85 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 używane sprężarki które leżą gdzieś na półce nie wiadomo ile niezabezpieczone są nic nie warte. Do tego doliczyć trzeba warsztat w którym się robi wymianę, niestety ale mechanicy albo jeszcze gorzej wulkanizatorzy kompletnie nie mają pojęcia o układach klimatyzacji, a już tym bardziej tych sterowanych zaworem, do tego nawet nie mają pojęcia o właściwościach czynnika chłodniczego, olejach itp. ogólnie klima w naszych B6/B7 to bardzo skomplikowany układ z którym często porządni klimiarze mają problemy.
SQTR Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 (edytowane) Olej w sprężarce był sprawdzany? Na obudowie masz napisane ile i jaki powinien być, oznaczenie np. 120cc -> 120 ml oleju (tak jest przy BRD 2.0 TDI z 2007 roku). Jeżeli nie zgadza się ten stan, olej powinien zostać zmieniony (a moim skromnym zdaniem nei zaszkodzi zmienic mimo wszystko). Do tego dochodzi sprawa oleju w czynniku, została dobrana odpowiednia ilość (nie wiem ile g tutaj powinno byc w tym przypadku) ?. 3 opcja to zle wyplukany uklad. Zaznacze jeszcze ze z tym olejem to ostroznie bo te kompresory nie lubia nadwyzek (elektrozawor nie lubi). Edytowane 27 Czerwca 2019 przez SQTR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się