Jump to content
2 2
michauu45

Problem ze sprężarką klimatyzacji.

Recommended Posts

Witam posiadam Audi A4 B7 2005/6 rok . Niedawno naprawiłem klimatyzację, zostały wymienione elementy jak sprężarka(oczywiście używana) osuszacz, skraplacz (chłodnica) , filtr kabinowy i wyczyszczone wszystkie przewody klimatyzacji z opiłkow po starej sprężarce. Pojeździłem tydzień i sprężarka przestała działać, stanęła i zerwało sprzęgiełko.. po sprawdzeniu , opiłkow nie było w układzie więc postanowiłem wymienić sama sprężarkę nabic i jeździć dalej po kilku dniach to samo , kolejna sprężarka stanęła i zerwało sprzęgło.. pomocy :( to jest taki koszt . Zastanawiam się nad sprzedażą auta 😕

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprzedawaj. Kup bez klimy i po problemie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, michauu45 napisał:

kolejna sprężarka stanęła i zerwało sprzęgło.. pomocy

Kolejna używana? Jeśli tak to zainwestuj w regenerowaną albo przynajmniej wymień sprzęgło na nowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

używane sprężarki które leżą gdzieś na półce nie wiadomo ile niezabezpieczone są nic nie warte. Do tego doliczyć trzeba warsztat w którym się robi wymianę, niestety ale mechanicy albo jeszcze gorzej wulkanizatorzy kompletnie nie mają pojęcia o układach klimatyzacji, a już tym bardziej tych sterowanych zaworem, do tego nawet nie mają pojęcia o właściwościach czynnika chłodniczego, olejach itp.

ogólnie klima w naszych B6/B7 to bardzo skomplikowany układ z którym często porządni klimiarze mają problemy.


Moje AUDI
Zrobione: Tempomat, PDC tył, Lusterko wewnętrzne fotochrom z czujnikiem światła i CLH, Bluetooth, Airbag Off, IsoFix, Kierownica MF z B8, Zawieszenie całe nowe.
W trakcie: Poprawa instalacji LPG.
W przygotowaniu: RNS-E LED + kamera, składane lustra z fotochromem, grzanie foteli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Olej w sprężarce był sprawdzany? Na obudowie masz napisane ile i jaki powinien być, oznaczenie np. 120cc -> 120 ml oleju (tak jest przy BRD 2.0 TDI z 2007 roku). Jeżeli nie zgadza się ten stan, olej powinien zostać zmieniony (a moim skromnym zdaniem nei zaszkodzi zmienic mimo wszystko). Do tego dochodzi sprawa oleju w czynniku, została dobrana odpowiednia ilość (nie wiem ile g tutaj powinno byc w tym przypadku) ?. 3 opcja to zle wyplukany uklad.

 

Zaznacze jeszcze ze z tym olejem to ostroznie bo te kompresory nie lubia nadwyzek (elektrozawor nie lubi).

Edited by SQTR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
2 2

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...