buzek17 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Witajcie. Miałem ostatnio problem z błędem "Pełne otwarcie wtryskiwacza gazowego 1-2-3-4" i postanowiłem zrobić nową kalibrację oraz zebrać mapy. Kalibracja przeszła pomyślnie lecz nie mogę zebrać poprawnie map. Jeszcze widzę, że brakuje wskazań sondy lambda w gas setting. Problemem zająłem się od tego czasu jak ostatnio przy pedale gazu w podłodze przy jeździe na lpg pojawiało się szarpnięcie w górnym zakresie obrotów. Zrobiłem logi na pb. Może ktoś coś... http://vaglogi.pl/log-003_033_Qwv8l.html http://vaglogi.pl/log-115_118_n7Qr5.html http://vaglogi.pl/log-003_020_660a9.html
Łukasz13 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Zacznij od doprowadzenia auta do ładu na pb, turbo prawie wogóle nie wstaje, na sondzie ubogo, szczelność i podstawy, dopiero potem strój lpg.
buzek17 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2019 Właśnie ostatnio zauważyłem lekkiego "muła". Pewnie zacznę od sprawdzenia szczelności i ciśnienia paliwa.
przem8 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 24 minuty temu, buzek17 napisał: ciśnienia paliwa. Jakbyś zrobił grupę 2 zamiast dwa razy 3 to można by coś się poejrzewać na ten temat ?
buzek17 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2019 Wiem. Taka mała gafa...za późno o tym pomyślałem. Jutro coś podziałam w temacie. Póki co dzięki.
buzek17 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2019 3 godziny temu, przem8 napisał: Jakbyś zrobił grupę 2 zamiast dwa razy 3 to można by coś się poejrzewać na ten temat ? Jest i log z grupy 002 miałem zakręt po drodze także powstał chwilowy przerywnik http://vaglogi.pl/log-033_002_H7tlD.html
przem8 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Wtryski górą pętlą więc ciśnienie pasuje sprawdzić. Jak będzie ok to program do poprawki.
buzek17 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2019 Ciśnienie paliwa 3,9 i spada do 3,5 bara pod obciążeniem. Takie jaja włącznie z wolno wstającym turbem przez pompę paliwa ?
buzek17 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2019 Kolejny news. DV nie trzyma. Kupię oryginał z końcówką N używany na chwilę włożę chiński blow off i zobaczę co się dzieje.
przem8 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Pompa też do wymiany, bo powinno trzymać 4 bary. Po wymianie dv turbo powinno lepiej wstawać.
buzek17 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2019 Jeszcze jest nieszczelność przy IC także od 0,5 bara już syczy... Jak poprawie to napiszę co i jak.
buzek17 Opublikowano 2 Lipca 2019 Autor Opublikowano 2 Lipca 2019 Logi po wymianie pompy na Magneti Marelli MAM00015 i wymianie filtra paliwa na Knechta. W listopadzie 2018 wymieniłem pompkę na MTM i zamontowałem filtr paliwa Manna. To co z niego dziś wyszło było czarne ? Ciśnienie paliwa trzyma się na minimalnym obciążeniu około 4,4 bara, a przy maksymalnym trzyma się na 4 barach. Szczelność dolotu poprawiona i zamontowany DV 06A145710N z BAM. Jeszcze jedna rzecz przykuwała moją uwagę od dłuższego czasu. Po puszczeniu gazu coraz bardziej było słyszalne takie metaliczne terkotanie (coś w stylu luźniej nakrętki, która sobie lata po śrubie). Byłem pewny, że to może ze skrzyni. Dziś dokładnie się wsłuchałem i okazało się, że dźwięk wydobywa się z gruchy od turba. Lekkie uderzenie metalu poczułem dotykając właśnie gruchy. Sztanga na tyle na ile mogłem ją dotknąć jest trochę luźna. Muszę zabrać się za demontaż turba to się okaże co jest grane. Turbo regenerowane (od bexa) na nowym żeliwie kupione było w październiku.. Czy ten problem z turbem będzie owocował takimi wskazaniami sondy? Dalej do 25% dobija. Auto jedzie dużo lepiej po wymianach, ale to dalej nie jest to. Miejscami musiałem nogę z gazu puścić, ale i tak wszystko w miarę widać. Dynamiczny: Grupy 003, 033: http://vaglogi.pl/log-003_033_mBRniJq.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_E8etbk.html Grupy 002, 020: http://vaglogi.pl/log-002_020_9DTuJm.html
przem8 Opublikowano 3 Lipca 2019 Opublikowano 3 Lipca 2019 (edytowane) Zajrzyj do tego turbo, bo w ogóle nie osiąga zadanego doładowania. Możesz zrobić loga 118 z odpiętą wtyczką od n75 ale zapewne klapka jest luźna i to będzie przyczyna. Te logi na pewno były na benzynie i kasowałeś przed nimi błędy? Edytowane 3 Lipca 2019 przez przem8
buzek17 Opublikowano 3 Lipca 2019 Autor Opublikowano 3 Lipca 2019 Tak właśnie robiłem logi. Na pewno problem będzie z klapka wg. Czytałem trochę o tym i wszystkie objawy się zgadzają. Dziś zabieram się za turbo także cdn
buzek17 Opublikowano 4 Lipca 2019 Autor Opublikowano 4 Lipca 2019 Turbosprężarka zdemontowana i wysłana na reklamację. Materiał wideo z luźnym WG: https://www.youtube.com/watch?v=i2BizDstE_k&feature=youtu.be
buzek17 Opublikowano 5 Lipca 2019 Autor Opublikowano 5 Lipca 2019 Specjalnie szukałem na chińczykach i nie namierzyłem grr masz jakiś dowód na poparcie swojej tezy??
buzek17 Opublikowano 13 Lipca 2019 Autor Opublikowano 13 Lipca 2019 http://vaglogi.pl/log-033_002_uh812.html Log po ostatnich naprawach. Turbo lepiej teraz ciągnie, ale dalej jak wejdzie na większe obciążenie wywala 25% ubogo. Wtryski mogą padać czy może faktycznie program do poprawy?
buzek17 Opublikowano 13 Lipca 2019 Autor Opublikowano 13 Lipca 2019 http://vaglogi.pl/log-033_002_uh812.html Log po ostatnich naprawach. Turbo lepiej teraz ciągnie, ale dalej jak wejdzie na większe obciążenie wywala 25% ubogo. Wtryski mogą padać czy może faktycznie program do poprawy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się