bartez90 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 7 godzin temu, Misieqq7 napisał: Robiłem kiedyś logi w ten sam dzień w mojej 220km na dsmic i kolegi 240km na fmic chyba 180mm i ja miałem 42 stopnie w dolocie a on 41 z tego co pamiętam. Na zewnątrz było 25 stopni jakoś wtedy. To tylko potwierdza ze fmic 180 jest wydajniejszy niz dsmic, ale to jest oczywiste i kazdy o tym wie. Dla mnie jak ktos ma dsmic to do mocy rzedu 240-250 hp fmic nie jest konieczny i potwierdza to wiele aut w ktorych dsmic ogarnia taka moc. Podobnie bywa ze sprzeglem, zalecane jest awx, ale jak ktos ma seryjne w dobrym stanie to tez ogarnie. Abstrahuje w tym momencie od grubych projektow (mnie np nie interesuje wkladanie hybrydy, tipa, fmica, byc moze sprzegla i placenie za to wszystko od 5k w gore zeby zyskac 20 hp w stosunku do tego co mam obecnie). Natomiast poki co mam dylemat czy isc w k04-064 i robic to na zakutym silniku (co i tak wyniesie ze 20tys minimum), czy kupic sobie tt 2gen jako drugie auto i robic r30t. Wiadomo koszty tez wyzsze, ale z b6 i tak rajdowki nie zrobie, a zadne 1.8t chocby i 50tys w nie wrzucil nie ma podejscia do r30t. Natomiast to plany i tak na najwczesniej za rok:-)
soul87 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 na ktorym biegu logi robione? jakos dobrze wstaje ta hybryda
Kamil1997 Opublikowano 20 Września 2019 Opublikowano 20 Września 2019 Taka moc wyszła z hybrydy max p&p czy big tip ?
rafcix1221 Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 Czy są potrzebne tak duże wtryski na taką moc? Czy to było przemyślane z zapasem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się