Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t BFB 255 @Łukasz13


tomek1192

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 18.07.2019 o 23:39, Unf napisał:

Strasznie ciężkie te quattro avanty.

Wsiądzie 2 chłopa i strach myśleć jak to musi zamulać przy seryjnych 163KM...

Zamula ekstremalnie w stosunku do B5, tyle ci powiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To było od razu z serii czy po drodze miałeś sam program? Bo nie wiem czy jest sens z stage1 na stage2 przechodzić. Ciekawe czy duża różnica. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, MarcinL napisał:

To było od razu z serii czy po drodze miałeś sam program? Bo nie wiem czy jest sens z stage1 na stage2 przechodzić. Ciekawe czy duża różnica. 

Zależy jaki miałeś stage 1. W moim przypadku ok 200/300nm do 5.3k jakoś jechało w ośce. Przy stage 2 masz większe pole do popisu i co najważniejsze, nie muli po tych 5.3k tylko jedzie do czerwonego pola aż miło.. Oczywiście hybryda od dołu wykastrowana ze względu na seryjne korby:). Chociaż z drugiej strony może zamiast robić okolice 250-260 kunia, atakować w okolice 300 z małym plusem jak jest quattro..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiecane logi (LPG)

 

LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie turbo ciągnie do samego końca. Aż mnie to zmotywowało i zbieram już graty, bo turbo pada :D Masz tylko dsmic i wtryski od czego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.07.2019 o 21:45, grubcio1980 napisał:

B5 to inna bajka. Ze 200 kg różnicy

Dokładnie. Quattro jest ciężke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.08.2019 o 17:53, MarcinL napisał:

Bardzo fajnie turbo ciągnie do samego końca. Aż mnie to zmotywowało i zbieram już graty, bo turbo pada :D Masz tylko dsmic i wtryski od czego?

pakuj sprawdzoną hybrydę:)

ja dałem k03s i teraz żałuje, że nie hybrydę.

tak jak Kolega @ELLIOTT pisał, będzie szedł w całym zakresie obrotów a tak górą słabnie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Misieqq7 napisał:

pakuj sprawdzoną hybrydę:)

ja dałem k03s i teraz żałuje, że nie hybrydę.

tak jak Kolega @ELLIOTT pisał, będzie szedł w całym zakresie obrotów a tak górą słabnie..

Czekam w kolejce na hybrydę. Paczka z tipem i sportowym katem już przyszła dzisiaj. Jutro może jak znajdę czas, to sobie tego tipa założę żeby jak najwięcej samemu ogarnąć auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, MarcinL napisał:

Czekam w kolejce na hybrydę. Paczka z tipem i sportowym katem już przyszła dzisiaj. Jutro może jak znajdę czas, to sobie tego tipa założę żeby jak najwięcej samemu ogarnąć auto.

a tipa z kwasówki brałeś? jaka cena ? sprzęgło zostaje seria czy zobaczysz po strojeniu jak się będzie zachowywać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Misieqq7 napisał:

a tipa z kwasówki brałeś? jaka cena ? sprzęgło zostaje seria czy zobaczysz po strojeniu jak się będzie zachowywać?

kwas i cena z katem sportowym 1200zł u Hoffmana. Na razie Łukasz mówił żeby nie ruszać sprzęgła i zobaczyć jak będzie po programie, ale jak coś, to od razu wlatuje AWX kompletne sprzęgło z DM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, MarcinL napisał:

kwas i cena z katem sportowym 1200zł u Hoffmana. Na razie Łukasz mówił żeby nie ruszać sprzęgła i zobaczyć jak będzie po programie, ale jak coś, to od razu wlatuje AWX kompletne sprzęgło z DM.

Dochodzi jeszcze kwestia fmica. Powyżej 250 km na dsmic będzie już kiepsko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, bartez90 napisał:

Dochodzi jeszcze kwestia fmica. Powyżej 250 km na dsmic będzie już kiepsko.

Jeżeli da się wystroić, to będzie super. Potem można zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, MarcinL napisał:

Jeżeli da się wystroić, to będzie super. Potem można zmienić.

Zalezy jaka bedzie temperatura podczas tego strojenia. Wrzuc wykres jak cos bo znam pare aut co maja/mialy hybryde i dsmic, a ciekawy jestem jak wyjdzie u Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej zadbać o chłodne powietrze za wczasu, ciepłe powietrze nie powoduje większej tendencji do stukow? Niech ktoś mądry wyprowadzi mnie z błędu jak się mylę

 

Dzięki za logi, fajna kreska ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem o k03s, ale padło na hybrydę i jestem mega zadowolony. Wstaje fajnie i po lekkim wciśnięciu gazu. Na moje jazdy super. A i spalanie na plus. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, grubcio1980 napisał:

Też myślałem o k03s, ale padło na hybrydę i jestem mega zadowolony. Wstaje fajnie i po lekkim wciśnięciu gazu. Na moje jazdy super. A i spalanie na plus. 

A jaka moc? Na fmic czy dsmic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem, że się pierwszy odezwiesz ?. U mnie typowy budżet. Nie mam kasy na modyfikacje jak inni i wszystko nastąpiło stopniowo. Dp, Saaby, sai out, hybryda, dsmic. Podobała mi się twoja dyskusja na temat fmic-dsmic. Wszystko zależy od stylu jazdy. Mi. Dsmic starcza spokojnie. Wykresu nie mam, bo Łukasz robił mi wcześniej program i teraz na hybrydzie na odległość. 140 tyś. i wszystko lala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, grubcio1980 napisał:

Wszystko zależy od stylu jazdy. Mi. Dsmic starcza spokojnie

To prawda, styl jazdy ma tu decydujace znaczenie. Jak ktos bedzie palowal bez umiaru przy wysokich temperaturach to i fmica 230tke zagotuje:-)

W kazdym razie dobrze ze jestes zadowolony. Na dsmic kumpel zrobil 252 hp na hybrydzie i wiecej sie nie dalo bo juz potem temperatura w dolocie byla za wysoka. Ale na wiecej to i wtryski saaba nie pozwola. W sumie na takich hybrydach i fmic spotyka sie 260 hp ale czy to warte zachodu i rezania sam nie wiem, a i tez nie zawsze tyle wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, bartez90 napisał:

To prawda, styl jazdy ma tu decydujace znaczenie. Jak ktos bedzie palowal bez umiaru przy wysokich temperaturach to i fmica 230tke zagotuje:-)

W kazdym razie dobrze ze jestes zadowolony. Na dsmic kumpel zrobil 252 hp na hybrydzie i wiecej sie nie dalo bo juz potem temperatura w dolocie byla za wysoka. Ale na wiecej to i wtryski saaba nie pozwola. W sumie na takich hybrydach i fmic spotyka sie 260 hp ale czy to warte zachodu i rezania sam nie wiem, a i tez nie zawsze tyle wyjdzie.

Robiłem kiedyś logi w ten sam dzień w mojej 220km na dsmic i kolegi 240km na fmic chyba 180mm i ja miałem 42 stopnie w dolocie a on 41 z tego co pamiętam.  Na zewnątrz było 25 stopni jakoś wtedy.

Edytowane przez Misieqq7
Literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przy mocy ok 230km i temp zew w granicach 25c mam do 36 stopni w dolocie na fmic 180. W trakcie robienia logów. Jak zacznę pałować na mieście w upale to dobija do 48 z tego co pamiętam.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...