Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Koncepcja na dłubnięcie parcha cz.2 - wynik ostateczny 205 KM/408 Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jako, że ktoś mi zamknął mój wątek (dziekujemy moderatorom :ranting1:) umieszczam tu ostateczny wynik prac nad moim wozem.

Przypomne mody:

- turbo BRD,

- drugi IC od BRD,

- heble 3.0 TDI,

- SWAP silnika na taki z napędem wałków za pomocą kół zębatych (nie wpływa na moc),

- wybity kat

- program by Rogal czyli MR Motors.

Wóz zapierdziela pieknie i co najwazniejsze - nie ma nawet grama dymu mimo wywalonego kata. Tak chciałem bo to ma byc pojazd rodzinny nie wyścigówka.

Podziękowania dla Witka za wspaniałą robotę przy programie :notworthy::good: i prowadzenie techniczne, dla Dynosoftów (Allego i Mirasa) - za porady techniczne.

24ff28f9aa2458b7m.jpg

W ramach ciekawości wóz w serii miał 147 KM 325 Nm, po samych modach mechanicznych bez korekty programu 157 KM i ok 360 Nm.

Opublikowano

Ładne kreski :)

Szacun za stosowanie ori gratów.

Opublikowano

jeszcze raz gratki ... :good:

jest jakis zapas ?

ile pompuje turbo ?

Opublikowano

O szczegóły pytaj Witka - ja mu zostawiłem wczoraj wóz i powiedziałem - "Ma byc bez dymu i dobrze".

Odebrałem i nie pytałem o nic więcej :decayed:

Opublikowano

Odebrałem i nie pytałem o nic więcej :decayed:

nie wierze ... :naughty:

Opublikowano

Spanky mam 8 dniowe dziecko w domu i nie w głowie mi teraz ślęczeć na hamowni :embarrassed:

Opublikowano

Spanky mam 8 dniowe dziecko w domu i nie w głowie mi teraz ślęczeć na hamowni :embarrassed:

wiem wiem ... :wink4:

moze Witek cos maznie ....

Opublikowano

Masa robi swoje 250 kg więcej to jakby 3 osoby na pokładzie więcej - ale odczucia są zjebiste - auto idzie za nogą płynnie i proporcjonalnie do położenia pedału przyśpieszenia. Tak naprawdę jak walnę jakąś trasę to będę wiedział co i jak, ale wreszcie zaczynam lubić jeździć tym autem bo przestało byc klocem, a nagle stało się lekkie i zwinne :decayed:

Opublikowano

tak jak było pisane temu projektowi czyli czyli z głową i perfekcyjnie :rolleyes:

Opublikowano

Masa robi swoje 250 kg więcej to jakby 3 osoby na pokładzie więcej

Jaro coś chyba pomyliłeś Leon 1,9 TDI waży 1330kg a A4 1480Kg więc róznicy jest 150kg :>

Wynik bardzo ładny, auto wygląda jak seria nawet pod maską a jeździ dużo lepiej no lepiej hamuje o czym wiele osób zapomina wzmacniając auto.

Opublikowano

Doładowanie jest na poziomie seryjnego BRD !! za autem na hamowni mozna było stac w białych spodniach :wink4:

Opublikowano

Jaro coś chyba pomyliłeś Leon 1,9 TDI waży 1330kg a A4 1480Kg więc róznicy jest 150kg

Mój Leon ze skrzynią 6, customowym dużym FMIC-em, heblami 312 mm i 256 mm ważył 1320 kg ważony z dokładnością do 5 kg. Moje Audi Avant ważyło fizycznie 1550 kg przed przeróbkami hebli i dodaniem drugiego SMIC. Rachunek jest prosty... ;)

Opublikowano

Doładowanie jest na poziomie seryjnego BRD !! za autem na hamowni mozna było stac w białych spodniach :wink4:

:shocked: ..... pieknie ...

Opublikowano

Przyznam, że od samego początku śledziłem Twój wątek i muszę powiedzieć że wynik jest zacny. :good: Świetna robota jaro4444, zarówno ta przy samochodzie jak i ta owocem której jest pociecha ;) Tylko pogratulować.

Opublikowano

Gratulacje z powodu Bejbe !! Tatusiu !! To po pierwsze no i chylę czoła za profi wynik dla Rogala !

Gratulacje !

Opublikowano

Piękna robota jaro4444. Motywujesz mnie tym wynikiem do działania :).

jaro4444 wysłałem Ci na PW pytanie odnośnie nr części IC i turbo jakich można zastosować do "dłubnięcia parcha" :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...