jaro4444 Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Jako, że ktoś mi zamknął mój wątek (dziekujemy moderatorom :ranting1:) umieszczam tu ostateczny wynik prac nad moim wozem. Przypomne mody: - turbo BRD, - drugi IC od BRD, - heble 3.0 TDI, - SWAP silnika na taki z napędem wałków za pomocą kół zębatych (nie wpływa na moc), - wybity kat - program by Rogal czyli MR Motors. Wóz zapierdziela pieknie i co najwazniejsze - nie ma nawet grama dymu mimo wywalonego kata. Tak chciałem bo to ma byc pojazd rodzinny nie wyścigówka. Podziękowania dla Witka za wspaniałą robotę przy programie i prowadzenie techniczne, dla Dynosoftów (Allego i Mirasa) - za porady techniczne. W ramach ciekawości wóz w serii miał 147 KM 325 Nm, po samych modach mechanicznych bez korekty programu 157 KM i ok 360 Nm.
spetsnaz Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Ładne kreski Szacun za stosowanie ori gratów.
spanky Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 jeszcze raz gratki ... jest jakis zapas ? ile pompuje turbo ?
jaro4444 Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Opublikowano 13 Marca 2009 O szczegóły pytaj Witka - ja mu zostawiłem wczoraj wóz i powiedziałem - "Ma byc bez dymu i dobrze". Odebrałem i nie pytałem o nic więcej
spanky Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Odebrałem i nie pytałem o nic więcej nie wierze ...
jaro4444 Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Opublikowano 13 Marca 2009 Spanky mam 8 dniowe dziecko w domu i nie w głowie mi teraz ślęczeć na hamowni
spanky Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Spanky mam 8 dniowe dziecko w domu i nie w głowie mi teraz ślęczeć na hamowni wiem wiem ... moze Witek cos maznie ....
Marcin_TDI Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 nie wierze ... ja akurat też nie wierzę Jaro piękne kreski, napisz jak wrażenia w stosunku do Leona... masa na pewno robi swoje.
dariuspolo Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 ...gratuluje Irek (corki i auta), jak zwykle szczeguly dopracowales perfekcyjnie
jaro4444 Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Opublikowano 13 Marca 2009 Masa robi swoje 250 kg więcej to jakby 3 osoby na pokładzie więcej - ale odczucia są zjebiste - auto idzie za nogą płynnie i proporcjonalnie do położenia pedału przyśpieszenia. Tak naprawdę jak walnę jakąś trasę to będę wiedział co i jak, ale wreszcie zaczynam lubić jeździć tym autem bo przestało byc klocem, a nagle stało się lekkie i zwinne
seba1-2 Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 tak jak było pisane temu projektowi czyli czyli z głową i perfekcyjnie
Jarol Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Masa robi swoje 250 kg więcej to jakby 3 osoby na pokładzie więcej Jaro coś chyba pomyliłeś Leon 1,9 TDI waży 1330kg a A4 1480Kg więc róznicy jest 150kg :> Wynik bardzo ładny, auto wygląda jak seria nawet pod maską a jeździ dużo lepiej no lepiej hamuje o czym wiele osób zapomina wzmacniając auto.
Rogalotti Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Doładowanie jest na poziomie seryjnego BRD !! za autem na hamowni mozna było stac w białych spodniach
jaro4444 Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Opublikowano 13 Marca 2009 Jaro coś chyba pomyliłeś Leon 1,9 TDI waży 1330kg a A4 1480Kg więc róznicy jest 150kg Mój Leon ze skrzynią 6, customowym dużym FMIC-em, heblami 312 mm i 256 mm ważył 1320 kg ważony z dokładnością do 5 kg. Moje Audi Avant ważyło fizycznie 1550 kg przed przeróbkami hebli i dodaniem drugiego SMIC. Rachunek jest prosty...
spanky Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Doładowanie jest na poziomie seryjnego BRD !! za autem na hamowni mozna było stac w białych spodniach ..... pieknie ...
scrat Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Przyznam, że od samego początku śledziłem Twój wątek i muszę powiedzieć że wynik jest zacny. Świetna robota jaro4444, zarówno ta przy samochodzie jak i ta owocem której jest pociecha Tylko pogratulować.
hteb Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Gratulacje z powodu Bejbe !! Tatusiu !! To po pierwsze no i chylę czoła za profi wynik dla Rogala ! Gratulacje !
ArkadiuS Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Piękna robota jaro4444. Motywujesz mnie tym wynikiem do działania . jaro4444 wysłałem Ci na PW pytanie odnośnie nr części IC i turbo jakich można zastosować do "dłubnięcia parcha"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się