Jump to content
IGNORED

[B7 BLB] Koncepcja na dłubnięcie parcha cz.2 - wynik ostateczny 205 KM/408 Nm


Recommended Posts

Posted

Jako, że ktoś mi zamknął mój wątek (dziekujemy moderatorom :ranting1:) umieszczam tu ostateczny wynik prac nad moim wozem.

Przypomne mody:

- turbo BRD,

- drugi IC od BRD,

- heble 3.0 TDI,

- SWAP silnika na taki z napędem wałków za pomocą kół zębatych (nie wpływa na moc),

- wybity kat

- program by Rogal czyli MR Motors.

Wóz zapierdziela pieknie i co najwazniejsze - nie ma nawet grama dymu mimo wywalonego kata. Tak chciałem bo to ma byc pojazd rodzinny nie wyścigówka.

Podziękowania dla Witka za wspaniałą robotę przy programie :notworthy::good: i prowadzenie techniczne, dla Dynosoftów (Allego i Mirasa) - za porady techniczne.

24ff28f9aa2458b7m.jpg

W ramach ciekawości wóz w serii miał 147 KM 325 Nm, po samych modach mechanicznych bez korekty programu 157 KM i ok 360 Nm.

Posted

Ładne kreski :)

Szacun za stosowanie ori gratów.

Posted

jeszcze raz gratki ... :good:

jest jakis zapas ?

ile pompuje turbo ?

Posted

O szczegóły pytaj Witka - ja mu zostawiłem wczoraj wóz i powiedziałem - "Ma byc bez dymu i dobrze".

Odebrałem i nie pytałem o nic więcej :decayed:

Posted

Odebrałem i nie pytałem o nic więcej :decayed:

nie wierze ... :naughty:

Posted

Spanky mam 8 dniowe dziecko w domu i nie w głowie mi teraz ślęczeć na hamowni :embarrassed:

Posted

Spanky mam 8 dniowe dziecko w domu i nie w głowie mi teraz ślęczeć na hamowni :embarrassed:

wiem wiem ... :wink4:

moze Witek cos maznie ....

Posted

Masa robi swoje 250 kg więcej to jakby 3 osoby na pokładzie więcej - ale odczucia są zjebiste - auto idzie za nogą płynnie i proporcjonalnie do położenia pedału przyśpieszenia. Tak naprawdę jak walnę jakąś trasę to będę wiedział co i jak, ale wreszcie zaczynam lubić jeździć tym autem bo przestało byc klocem, a nagle stało się lekkie i zwinne :decayed:

Posted

tak jak było pisane temu projektowi czyli czyli z głową i perfekcyjnie :rolleyes:

Posted

Masa robi swoje 250 kg więcej to jakby 3 osoby na pokładzie więcej

Jaro coś chyba pomyliłeś Leon 1,9 TDI waży 1330kg a A4 1480Kg więc róznicy jest 150kg :>

Wynik bardzo ładny, auto wygląda jak seria nawet pod maską a jeździ dużo lepiej no lepiej hamuje o czym wiele osób zapomina wzmacniając auto.

Posted

Doładowanie jest na poziomie seryjnego BRD !! za autem na hamowni mozna było stac w białych spodniach :wink4:

Posted

Jaro coś chyba pomyliłeś Leon 1,9 TDI waży 1330kg a A4 1480Kg więc róznicy jest 150kg

Mój Leon ze skrzynią 6, customowym dużym FMIC-em, heblami 312 mm i 256 mm ważył 1320 kg ważony z dokładnością do 5 kg. Moje Audi Avant ważyło fizycznie 1550 kg przed przeróbkami hebli i dodaniem drugiego SMIC. Rachunek jest prosty... ;)

Posted

Doładowanie jest na poziomie seryjnego BRD !! za autem na hamowni mozna było stac w białych spodniach :wink4:

:shocked: ..... pieknie ...

Posted

Przyznam, że od samego początku śledziłem Twój wątek i muszę powiedzieć że wynik jest zacny. :good: Świetna robota jaro4444, zarówno ta przy samochodzie jak i ta owocem której jest pociecha ;) Tylko pogratulować.

Posted

Gratulacje z powodu Bejbe !! Tatusiu !! To po pierwsze no i chylę czoła za profi wynik dla Rogala !

Gratulacje !

Posted

Piękna robota jaro4444. Motywujesz mnie tym wynikiem do działania :).

jaro4444 wysłałem Ci na PW pytanie odnośnie nr części IC i turbo jakich można zastosować do "dłubnięcia parcha" :cool1:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...