jaro4444 Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 Jako, że ktoś mi zamknął mój wątek (dziekujemy moderatorom :ranting1:) umieszczam tu ostateczny wynik prac nad moim wozem. Przypomne mody: - turbo BRD, - drugi IC od BRD, - heble 3.0 TDI, - SWAP silnika na taki z napędem wałków za pomocą kół zębatych (nie wpływa na moc), - wybity kat - program by Rogal czyli MR Motors. Wóz zapierdziela pieknie i co najwazniejsze - nie ma nawet grama dymu mimo wywalonego kata. Tak chciałem bo to ma byc pojazd rodzinny nie wyścigówka. Podziękowania dla Witka za wspaniałą robotę przy programie i prowadzenie techniczne, dla Dynosoftów (Allego i Mirasa) - za porady techniczne. W ramach ciekawości wóz w serii miał 147 KM 325 Nm, po samych modach mechanicznych bez korekty programu 157 KM i ok 360 Nm.
spanky Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 jeszcze raz gratki ... jest jakis zapas ? ile pompuje turbo ?
jaro4444 Posted March 13, 2009 Author Posted March 13, 2009 O szczegóły pytaj Witka - ja mu zostawiłem wczoraj wóz i powiedziałem - "Ma byc bez dymu i dobrze". Odebrałem i nie pytałem o nic więcej
spanky Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 Odebrałem i nie pytałem o nic więcej nie wierze ...
jaro4444 Posted March 13, 2009 Author Posted March 13, 2009 Spanky mam 8 dniowe dziecko w domu i nie w głowie mi teraz ślęczeć na hamowni
spanky Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 Spanky mam 8 dniowe dziecko w domu i nie w głowie mi teraz ślęczeć na hamowni wiem wiem ... moze Witek cos maznie ....
Marcin_TDI Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 nie wierze ... ja akurat też nie wierzę Jaro piękne kreski, napisz jak wrażenia w stosunku do Leona... masa na pewno robi swoje.
dariuspolo Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 ...gratuluje Irek (corki i auta), jak zwykle szczeguly dopracowales perfekcyjnie
jaro4444 Posted March 13, 2009 Author Posted March 13, 2009 Masa robi swoje 250 kg więcej to jakby 3 osoby na pokładzie więcej - ale odczucia są zjebiste - auto idzie za nogą płynnie i proporcjonalnie do położenia pedału przyśpieszenia. Tak naprawdę jak walnę jakąś trasę to będę wiedział co i jak, ale wreszcie zaczynam lubić jeździć tym autem bo przestało byc klocem, a nagle stało się lekkie i zwinne
seba1-2 Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 tak jak było pisane temu projektowi czyli czyli z głową i perfekcyjnie
Jarol Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 Masa robi swoje 250 kg więcej to jakby 3 osoby na pokładzie więcej Jaro coś chyba pomyliłeś Leon 1,9 TDI waży 1330kg a A4 1480Kg więc róznicy jest 150kg :> Wynik bardzo ładny, auto wygląda jak seria nawet pod maską a jeździ dużo lepiej no lepiej hamuje o czym wiele osób zapomina wzmacniając auto.
Rogalotti Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 Doładowanie jest na poziomie seryjnego BRD !! za autem na hamowni mozna było stac w białych spodniach
jaro4444 Posted March 13, 2009 Author Posted March 13, 2009 Jaro coś chyba pomyliłeś Leon 1,9 TDI waży 1330kg a A4 1480Kg więc róznicy jest 150kg Mój Leon ze skrzynią 6, customowym dużym FMIC-em, heblami 312 mm i 256 mm ważył 1320 kg ważony z dokładnością do 5 kg. Moje Audi Avant ważyło fizycznie 1550 kg przed przeróbkami hebli i dodaniem drugiego SMIC. Rachunek jest prosty...
spanky Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 Doładowanie jest na poziomie seryjnego BRD !! za autem na hamowni mozna było stac w białych spodniach ..... pieknie ...
scrat Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 Przyznam, że od samego początku śledziłem Twój wątek i muszę powiedzieć że wynik jest zacny. Świetna robota jaro4444, zarówno ta przy samochodzie jak i ta owocem której jest pociecha Tylko pogratulować.
hteb Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Gratulacje z powodu Bejbe !! Tatusiu !! To po pierwsze no i chylę czoła za profi wynik dla Rogala ! Gratulacje !
ArkadiuS Posted March 26, 2009 Posted March 26, 2009 Piękna robota jaro4444. Motywujesz mnie tym wynikiem do działania . jaro4444 wysłałem Ci na PW pytanie odnośnie nr części IC i turbo jakich można zastosować do "dłubnięcia parcha"
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now