Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BKE] Ciągle powracający błąd przepływomierza


teddy-boy

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, proszę o radę, bo już nie mam pomysłu gdzie i u kogo szukać rozwiązania problemu.

A4 1.9 TDI BKE 116 koni. Przez lata auto jezdzilo bez żadnych problemów. W koncu dopadł go typowy problem - zapchane turbo. Turbina poszla do czyszczenia, wszystko elegancko, sprawdzona, działa jak trzeba.

I zaczęło wywalac check engine na desce. Błąd przepływomierza. Skasowany wracał co pare dni w losowych momentach. W koncu zmieniono przepływomierz na nowy. I jest to samo. A to po 30 km, a to po 100, ale w koncu błąd pojawia się ciągle i znowu.

Oddałem auto do speca od silnków TDI. Niby wszystko posprawdzal, nic nie znalazł. Błąd po jednym dniu powrocil. 

I tak jeżdze z tym błędem juz miesiąc jak nie lepiej, auto pracuje i jezdzi normalnie, spala normalnie, wszystko jest normalnie tylko ciagle się świeci ten błąd.

Gdzie znaleźć przyczynę? U kogo szukać pomocy?

Oddawanie do roznych warsztatów na cale dnie auta, gdzie nic nie znajdują a płacic trzeba - no porażka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj dokładny kod błędy oraz przydałyby się podstawowe logi dla tdi. Bez tego to idź do wróżki.

Nowa przeplywka jakiego producenta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kod bledu i logi - wszystko zostało w warsztacie :(

Nowy przeplywomierz Pierburg, ale zaczynam watpic czy oryginalny bosha wymagal wymiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi grupy 003+008+011 by zapewne wiele pomogły... 

Do tego basic settings 003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dziekuje, przekaze to kolejnemu mechanikowi ktory sie tym zajmie,

Chyba ze polecicie kogos naprawde kumatego z Warszawy kto bedzie potrafil te kody zczytac i rozwiklac zagadke.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj w dziale zlotów, może ktoś pomoże Ci zrobić logi, po wrzuceniu na forum zobaczy się co go może boleć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele razy walczyłem z tym błędem i bardzo często był winowajcą czujnik temp. zasysanego powietrza i ciśnienia doładowania G31 i G42 które są zespolone w jeden czujnik. I co ważne nigdy nie wywalało błędów tych czujników a rzutowało to na błąd przepływomierza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...