soczeklol123 Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 witam jest ktos moze z okolic aleksandrowa łódzkiego ktory zgodzi sie na podmienienie na chwilke zaworu n75 w celu sprawdzenia bo auto niema wogole przyspieszenia audi a4 b5 1.8t 1995 rok
Dev Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 poprawnosc dzialania zaworu N75 mozesz sprawdzic VAG-iem, pod warunkiem ze go posiadasz
soczeklol123 Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Opublikowano 13 Marca 2009 własnie mechanik mi powiedzil ze sie nieda zacytował "tzeby sprawdzic zawor n75 trzeba pod maske włozyc jakiegos mmurzyna i zobaczyc czy zawor sie otwiera ale to jest niebezpieczne " hehe < doslowne jego słowa XD
piotr19q Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Nie wiem czy to prawda ale slyszłem ze w silnikach AEB nie da sie sprawdzic Vag-em sprawnosc działania zawor N75
Gornano Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 jezeli N75 jest uszkodzony elektrycznie to vag wykaze, jezeli mechanicznie to nie.. podmiana to najlepsze rozwiązanie...
Dev Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 mechanicznie tez jest do sprawdzenia VAG-iem, podczas testu slychac jak "cyka"
soczeklol123 Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Opublikowano 15 Marca 2009 wlasnie u mnie wogole go nie sl;ychac a jezeli on jest uszkodzony to turbo wogole niedziala?? (samochod ''chodzi'' tak jakby byl bez turbawki tak ?)
soczeklol123 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 a mozna jezdzic na odpietym z wtyczki i 3 przewodow zaworu n75 tak jakby wogole go niebylo ?
Dev Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 a mozna jezdzic na odpietym z wtyczki i 3 przewodow zaworu n75 tak jakby wogole go niebylo ? jak chcesz rozj......c turbine i silnik to jak najbardziej tak :thumbdown: :thumbdown:
soczeklol123 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 nie chce wlasnie tylko mnie to tak ciekawilo a jak jest popsuty to mozna jezdzic?
Dev Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 mozna jezdzic ale nie mozna butowac bo turbo bedzie przeładowywało ale zależy tez od tego w jakiej pozycji sie zablokował
soczeklol123 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 wyjaolem go dzisaj i jak mam 3 krućce na wezyki dmuchalem w 2 to przelot powietrza byl normalny a jak dmuchnolem w 3 kruciec to niebylo wogole przelotu tak powinno byc?
Dev Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 podjedz do kogos kto ma VAG-a lub KTS-a i dokladnie to sprawdzi, podjedz na Lódzki spot tam na pewno Ci pomoga
Czowa Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Ponowie pytanie. Gdzie w VAGu sprawdzić N75 ?
skansenik Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Ja sie podlacze. N75 mam kwadaratowy. Czy normalnym jest po przekreceniu kluczyka w stacyjce, bez odpalania, zeby N75 cykal (caly czas do odpalenia z czestotliwoscia 4-5 razy na sekune). Pozdrawiam Krzysztof
Dev Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Ponowie pytanie. Gdzie w VAGu sprawdzić N75 ? wchodzisz w 1 (silnik) a nastepnie robisz test elementów wykonawczych ostatni test to N75 zreszta na Vagu bedzie info
triki Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 witam moj zawót n 75 chyba nie domaga sztanga w gruszcze idzie do gory ale nie opada dopiero po zdjeciu wezyka z gruchy czy tez od strony n75 z zaworu sztanga w gruszce sfobodnie opada czy przyczyna takiego zachowania sztangi moze byc wlasnie ten zawór????? pomózciebo nie wiem co myslec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się