soczeklol123 0 Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 witam jest ktos moze z okolic aleksandrowa łódzkiego ktory zgodzi sie na podmienienie na chwilke zaworu n75 w celu sprawdzenia bo auto niema wogole przyspieszenia audi a4 b5 1.8t 1995 rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 poprawnosc dzialania zaworu N75 mozesz sprawdzic VAG-iem, pod warunkiem ze go posiadasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soczeklol123 0 Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 własnie mechanik mi powiedzil ze sie nieda zacytował "tzeby sprawdzic zawor n75 trzeba pod maske włozyc jakiegos mmurzyna i zobaczyc czy zawor sie otwiera ale to jest niebezpieczne " hehe < doslowne jego słowa XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 zmien mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr19q 0 Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Nie wiem czy to prawda ale slyszłem ze w silnikach AEB nie da sie sprawdzic Vag-em sprawnosc działania zawor N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 to zle slyszales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gornano 0 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 jezeli N75 jest uszkodzony elektrycznie to vag wykaze, jezeli mechanicznie to nie.. podmiana to najlepsze rozwiązanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 mechanicznie tez jest do sprawdzenia VAG-iem, podczas testu slychac jak "cyka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soczeklol123 0 Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 wlasnie u mnie wogole go nie sl;ychac a jezeli on jest uszkodzony to turbo wogole niedziala?? (samochod ''chodzi'' tak jakby byl bez turbawki tak ?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czowa 0 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 A gdzie w VAGu się sprawdza N75 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soczeklol123 0 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 a mozna jezdzic na odpietym z wtyczki i 3 przewodow zaworu n75 tak jakby wogole go niebylo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 a mozna jezdzic na odpietym z wtyczki i 3 przewodow zaworu n75 tak jakby wogole go niebylo ? jak chcesz rozj......c turbine i silnik to jak najbardziej tak :thumbdown: :thumbdown: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soczeklol123 0 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 nie chce wlasnie tylko mnie to tak ciekawilo a jak jest popsuty to mozna jezdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 mozna jezdzic ale nie mozna butowac bo turbo bedzie przeładowywało ale zależy tez od tego w jakiej pozycji sie zablokował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soczeklol123 0 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 wyjaolem go dzisaj i jak mam 3 krućce na wezyki dmuchalem w 2 to przelot powietrza byl normalny a jak dmuchnolem w 3 kruciec to niebylo wogole przelotu tak powinno byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 podjedz do kogos kto ma VAG-a lub KTS-a i dokladnie to sprawdzi, podjedz na Lódzki spot tam na pewno Ci pomoga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czowa 0 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Ponowie pytanie. Gdzie w VAGu sprawdzić N75 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skansenik 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Ja sie podlacze. N75 mam kwadaratowy. Czy normalnym jest po przekreceniu kluczyka w stacyjce, bez odpalania, zeby N75 cykal (caly czas do odpalenia z czestotliwoscia 4-5 razy na sekune). Pozdrawiam Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Ponowie pytanie. Gdzie w VAGu sprawdzić N75 ? wchodzisz w 1 (silnik) a nastepnie robisz test elementów wykonawczych ostatni test to N75 zreszta na Vagu bedzie info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
triki 0 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 witam moj zawót n 75 chyba nie domaga sztanga w gruszcze idzie do gory ale nie opada dopiero po zdjeciu wezyka z gruchy czy tez od strony n75 z zaworu sztanga w gruszce sfobodnie opada czy przyczyna takiego zachowania sztangi moze byc wlasnie ten zawór????? pomózciebo nie wiem co myslec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się