dawid1 Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 Witam prosze o analize logów ,wrarzenia z jazdy autko przyspiesza jakby bez turbiny ,cały czas wywala mi bład 16804 a kata wymieniałem na nowy i druga sonde moze te le logi cos powiedzo . Z góry dzieki za pomoc http://img128.imageshack.us/img128/7286/beztytuul.jpg http://img440.imageshack.us/my.php?image=beztytuu2c.jpg http://img440.imageshack.us/my.php?image=beztytuu3.jpg http://img440.imageshack.us/my.php?image=beztytuu4.jpg http://img15.imageshack.us/my.php?image=beztytuu5g.jpg http://img15.imageshack.us/my.php?image=beztytuu6g.jpg
GRazny Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 spoko poczekaj trochę - nie każdy się zna na tyle żeby się wypowiadać
dawid1 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 Czy można po tych logach chociaż cos wyeliminować
GRazny Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 z tego co piszą w analizie autka Bryni widać że przy 5000 obrotów powinno być conajmniej 150gr/s... więc raczej przepływomierz http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/b6_bfb_logi_dynamiczne_i_autoscan_bryniowozu-t13325.0.html no ale tam staneło w końcu na katalizatorze... więc radzę przeczytać w/w wątek...
dawid1 Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Opublikowano 17 Marca 2009 Czy moze jeszcze ktos to potwierdzic ze to przepływka bo jutro jade kupic
lukaszr Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Stawiam na przepływkę - trochę mało mierzy. Dodatkowo szkoda, że robiłeś logi po 3 grupy to można by lepiej to zobaczyć i przy okazji obejrzeć jak pompuje turbina (mało dokładne w środkowym zakresie obrotów). Masz zrobionego chipa ?
dawid1 Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Opublikowano 17 Marca 2009 Ja juz teraz sam nie wiem bo jak auto kupowałem to gosc mowił ze jest ale po kupnie zmieniłem moduł komfortu a na nim była plomba mechaniora to juz teraz nie wiem
lukaszr Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Ja juz teraz sam nie wiem bo jak auto kupowałem to gosc mowił ze jest ale po kupnie zmieniłem moduł komfortu a na nim była plomba mechaniora to juz teraz nie wiem Moduł komfortu nie ma nic wspólnego z chipem, a bynajmniej nie powinien mieć. Chipa raczej masz, bo widać na ciśnieniu, które w serii z tego co pamiętam jest mniejsze.
dawid1 Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Opublikowano 23 Marca 2009 Niestety wymiana przeplywki nie pomogla
Elberoth Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 a ja nie oddawałem Więc zapłaciłeś drożej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się