Kirpo Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Opublikowano 30 Lipca 2019 Wrzucam log ale z 4 biegu tylko wtedy wpada w tryb awaryjny gdy nie ma błędu i na początku jest dobrze. @kamil-vag 3200 obrotów więcej nie da rady wszystko stoi. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
kamil-vag Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 To jeśli to jest sytuacja kiedy jest ok i przechodzi w awaryjny, to wracamy do punktu, w którym pisałem o totalnym niedoładowaniu, czyli prawdopodobnie brak sterowania turbo... Zrób na próbę test i podepnij na krótko turbine z krocca przy pompie vacum i zrób kilka razy loga... W międzyczasie poszukaj czy nie ma gdzieś nieszczelności w układzie podciśnienia... Kup dobrą, dużą strzykawkę, zassaj gruche od turbo, i zobacz czy nie upuszcza podciśnienia...
Kirpo Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Opublikowano 30 Lipca 2019 (edytowane) @kamil-vagCzyli jeśli nie mamy tego sterowania turbo to czego się przyczepić? Edytowane 30 Lipca 2019 przez Kirpo
kamil-vag Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 Układ podciśnienia, N75, grucha turbo... Sama turbina raczej OK, bo wrzuciłes logi gdzie dobrze pompuje... Zrób ten test na krótko z krocca vacum i zrób loga... Wtedy będzie można coś więcej powiedziec
Kirpo Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Opublikowano 30 Lipca 2019 Teraz, kamil-vag napisał: Zrób ten test na krótko z krocca vacum i zrób loga... Wtedy będzie można coś więcej powiedziec Możesz jakoś to bardziej wytłumaczyć jakieś zdjęcia, filmik nie znam się aż tak bardzo a nie chcę nabroić jeszcze bardziej.
kamil-vag Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 Na kroccu wychodzącym z pompy vacum jest mały krócieć w poprzek, ściągasz z niego wężyk i dajesz z tego miejsca swój wężyk do gruszki turbo...
Kirpo Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Opublikowano 30 Lipca 2019 6 minut temu, kamil-vag napisał: Na kroccu wychodzącym z pompy vacum jest mały krócieć w poprzek, ściągasz z niego wężyk i dajesz z tego miejsca swój wężyk do gruszki turbo... Aa gdzie jest ta pompa vacum przy ścianie grodziowej pod rurą co idzie do EGR? Bo nie do końca wiem gdzie jest.
kamil-vag Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 To co Ci wkleiłem link do sprawdzenia luzu.
Kirpo Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Opublikowano 30 Lipca 2019 Dobra, czyli dobrze myślałem. Spróbuję to ogarnąć i dać znać.
Kirpo Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Opublikowano 31 Lipca 2019 (edytowane) @kamil-vag Podmieniłem zawór n18 na miejsce n75 bo rozumiem, że tak można, czy taka zamiana może odrzucić wadliwy zawór n75? Nadal ten sam problem. Na n75 i na n18 przy przyspieszaniu czuć szarpanie. Jutro może zrobię podpięcie z vacum do gruchy. Edytowane 31 Lipca 2019 przez Kirpo
Kirpo Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2019 @kamil-vag zrobiłem test z strzykawką grucha trzyma podciśnienie. Jeśli robię na krótko z vacum do gruszki to muszę zaślepić wyciągnięte węże tak?
kamil-vag Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) Nie musisz zaslepiac tych odłączonych... Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez kamil-vag
Kirpo Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Odłączonych w sensie. To jeśli podmiana zawór z n18 nic nie dała i grucha trzyma ciśnienie to co jeszcze może być?
Kirpo Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2019 W dniu 30.07.2019 o 20:50, kamil-vag napisał: @kamil-vag Zrobiłem logi na krótko auto wpada w tryb awaryjny błąd 17965. Wrzucam logi tylko tyle dało się zrobić. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
kamil-vag Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) Odrazu przeladowanie, czyli podcisnienie z tandem pompy i samo turbo można wykluczyć... Teraz ten wężyk z krocca vacum daj bezpośrednio na zasilaniu N75, omijając resztę układu... Sprawdzaleś czy zaworek zwrotny na wezykach działa tylko w 1 str? Strzykawka możesz odrazu sprawdzić tez czy trzyma grucha podcisnienie od egr i od klapy gaszacej... Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez kamil-vag
Kirpo Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2019 12 minut temu, kamil-vag napisał: Odrazu przeladowanie, czyli podcisnienie z tandem pompy i samo turbo można wykluczyć... Teraz ten wężyk z krocca vacum daj bezpośrednio na zasilaniu N75, omijając resztę układu... Sprawdzaleś czy zaworek zwrotny na wezykach działa tylko w 1 str? Strzykawka możesz odrazu sprawdzić tez czy trzyma grucha podcisnienie od egr i od klapy gaszacej... Nie sprawdzałem czy zaworek działa w jedną stronę. I potem robić logi jak znowu będzie na krótko? Sprawdzę to jak tylko będę mógł.
Kirpo Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2019 12 minut temu, kamil-vag napisał: Tak, znowu logi Na zasilanie n75 czyli atmosfera ten wężyk co jest widoczny od góry zaworu n75?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się