Szyfrant Jestem Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Witam wszystkich forumowiczów. Mój problem wygląda następująco i posiadam kilka pytań.. Zabrałem się dzisiaj za wymianę w mojej A4B6 oleju i termostatu, od razu problem po odkręceniu korka, na gwincie ślady aluminium.. Oczywiście autko użytkuję na co dzień do pracy itd i poratowałem się teflonem lecz i tak się ,,poci". Co do termostatu wymieniłem wkład bez odłączania króćca od węża tylko mój poprzednik spartolił i wyłamał w nim jeden ,,nosek", robiłem to pierwszy raz i jako tako po przekręceniu wkładu nie wysuwał się ale nie jestem do końca pewny czy dobrze ,,siadł" uszczelka z rowkiem zamontowana lecz króciec po dokręceniu lekko odstaje od głowicy. Działa wszystko ok, temperatura nawiewu, autko grzeje teraz do 90* ale..? Wąż oczywiście jest chłodny, czy króciec puszcza wodę dowiem się wtedy, kiedy się otworzy ? przegoniłem auto dość mocno ale wąż dalej zimny. Kolejna rzecz.. co z tą miską ? Jaki sposób naprawy tego gwintu w misce? Ryzykowne gwintowanie ,,na aucie" nie wchodzi w grę ani żadne sposoby do następnej wymiany oleju bo robię to prawie co 3 miesiące a silnika nie mam czasu i pieniędzy zmieniać Koszt wymiany miski ? Chyba że ktoś przerabiał temat i twierdzi że jestem w stanie to zrobić w warunkach krawężnikowych czyli w garażu na małym podjeździe. Przepraszam że tak chaotycznie napisane ale no niestety... Brak samochodu= brak pracy Pozdrawiam serdecznie.
kamil-vag Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 W dniu 7.08.2019 o 23:40, Szyfrant Jestem napisał: Kolejna rzecz.. co z tą miską ? Jaki sposób naprawy tego gwintu w misce? Ryzykowne gwintowanie ,,na aucie" nie wchodzi w grę ani żadne sposoby do następnej wymiany oleju bo robię to prawie co 3 miesiące a silnika nie mam czasu i pieniędzy zmieniać Może ten temat Cię przekona do gwintowania. Ewentualnie kupić nową czy używkę, sprawdzić na szkle czy w miarę prosta i podmienić... Jak interesuje Cię podmiana mogę dać serwisówkę z wymiany. Co do termostatu, jak łapie i trzyma 90 stopni to zostaw i jeździj, chociaz przydałoby się w VAGu sprawdzić czy na ECU nie daje innej temp niż na zegary.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się