Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kontrolka oleju przy 1,5 rpm a4 b5 1,8t AWT


realua

Rekomendowane odpowiedzi

Porównaj wskazania g2(odczyt z klimatronika) z g62 ile razy mam powtarzać. Jeśli różnica jest do 2-3 stopni to jest ok. Jeśli to temp. po jeździe w upały po mieście to jest wszystko dobrze. Licznik jest tak zrobiony, że 90 stopni pokazuje już od 80 do 110 rzeczywistej temp. NIe wiem jak określasz to 92 za zegarze, pewnie po tym jak wskazówka wychyli się 2mm za liczbę 90? Bez sensu takie porównywanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz być nie miły, nie zrozumiałam :)Nie mam aktualnie dostępu do VAGa więc mogę podać tylko wskazania z climatronica, na kanale 49 było 99-104 podczas jazdy. Na kanale 51 równe 90, co ciekawsze nawet teraz kiedy silnik już ostygł wskazuje 90. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, realua napisał:

Nie musisz być nie miły

Zdaje Ci się :D Ogarnij lepiej ciśnienie oleju :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrzuciliśmy miskę. Smok praktycznie był czysty, miska bez nagaru.

Zerknelismy też na panewki - idealnie gładkie.

Na wkręconym zegarze kontrolka oleju powinna zapalić się od razu (tzn po kilku sekundach od zapalenia)? Mi zapala się dopiero przy powyżej 1,5 tyś. Zastanawiamy się czy to nie elektronika robi jakieś cuda 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pompy oleju zajrzeliscie przy okazji? Są przypadki, że to wina licznika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zaglądaliśmy do pompy bo zabrakło czasu żeby ściągać łańcuch, mechanik wykluczył zatarcie bo nie miałaby się czym zatrzeć.. ewentualnie zawór, ale ciśnienie jest dobre.

Będziemy wykręcać ten licznik,  ten fis w sumie to już tam ledwo świeci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to muszę cię zmartwić ,bo może być ta pompa. Przerabiałem w 1.8 arg i okazała się pompa padnięta. Wszystko ok było zaworek w pompie też ,a nie mogła wytworzyć ciśnienia na rozgrzanym oleju że aż łańcuch było słychać jak wali w obudowę.

A masz możliwość podmiany czujnika ciśnienia oleju ,bo to by mogło go wykluczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, realua napisał:

Nie zaglądaliśmy do pompy bo zabrakło czasu żeby ściągać łańcuch, mechanik wykluczył zatarcie bo nie miałaby się czym zatrzeć.. ewentualnie zawór, ale ciśnienie jest dobre.

Będziemy wykręcać ten licznik,  ten fis w sumie to już tam ledwo świeci

co ze smokiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smok czysty, parę kawałeczków tej obudowy plastikowej się tam znalazło(ukruszyła się), ale poza tym czyściutki był. Miska po zdjęciu się świeciła, w żeberkach trochę nagaru, poza tym czyściutka była, żadnych opiłków.

Objawy dzisiaj dokładnie takie jak były, wcześniej z rana kontrolka się ne oświecała, ale dałam mu po garach i pod pracą na jałowym 1,5 tyś i się pokazała.

W środę pójdzie miska znowu w dół i podmienimy pompę. Z jakich silników będą kompatybilne pompy?

Czujnik nowy jest, dzieje się dokładnie to samo co na starym.

 

 

 

Edytowane przez realua
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Randor te osłonę w misce olejowej

edit: sorry za zduplikowaną odp ;)

Edytowane przez realua
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...