Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomoże ktoś rozszyfrować co to za silnik??


Baroszq

Rekomendowane odpowiedzi

03g021R 

80hbh

takie numery są wybite na bloku.

powinien być silnik brd ale wydaje mi się ze to nie będzie to!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Baroszq napisał:

03g021R 

80hbh

takie numery są wybite na bloku.

powinien być silnik brd ale wydaje mi się ze to nie będzie to!

daj VIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Dev napisał:

daj VIN

Po vinie jest silnik brd ale mam podejrzenie że silnik był zmieniany.

byłem na hamowni i brakuje mi mocy, dziwnym trafem zamiast 170hp auto dało bagatela 143 hp i 310 nm.

Staram się dość co może być przyczyną tak dużego spadku mocy. Myślałem że może janusze wsadził seryjna 140 jakąś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, karolas123321 napisał:

bmn

Jesteś pewnien że na 100% to ten silnik.? Jeśli tak, to powiedz mi czy jak ktoś go zmieniał z brd to musiał zmieniać coś oprócz silnika? Różnią się osprzętem, a co najważniejsze jak jest z programem czy musieli coś zmieniać w stwriwniku/mapie silnika? Poszukuje zaginionych 27 koni i 40 nm. Auto zamiast 170 km i 350 nm osiągnęło 143km 310nm. Myskkaem że ktos zmienił na jakiś silnik o mocy 140 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Baroszq napisał:

Jesteś pewnien że na 100% to ten silnik.? Jeśli tak, to powiedz mi czy jak ktoś go zmieniał z brd to musiał zmieniać coś oprócz silnika? Różnią się osprzętem, a co najważniejsze jak jest z programem czy musieli coś zmieniać w stwriwniku/mapie silnika? Poszukuje zaginionych 27 koni i 40 nm. Auto zamiast 170 km i 350 nm osiągnęło 143km 310nm. Myskkaem że ktos zmienił na jakiś silnik o mocy 140 km

tutaj brakuje mocu i Mo, mozna sprawdzic wsad ECU, jezeli bedzie zgodny trzeba szukac w aucie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie źle zamontowane wtryskiwacze, uszkodzone uszczelnienia dawały prawie takie same wartości mocy, zamiast ok 200 -> 145, powyżej 3k obr na pysk kreski leciały.

nie masz problemów z rozpędzaniem się na 6 biegu powyżej 190 na niemieckiej autostradzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrzuć pokrywę i zobacz jakie masz oznaczenia pompowtrysków... 

Na osłonie rozrządu nie ma żadnej naklejki ? ? ? 

zresztą od razu powinno być też widać czy to 8v czy 16v...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...