Pożeracz Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Witam. Otóż od dwoch tygodni po przejechaniu kolo 20/30km auto przechodzi w tryb awaryjny do tego zapalaja sie kontrolki check.engine I EPC po czym pedał gazu nie reaguje a maksymalna predkosc poruszania to 9km/h na pierwszym biegu. W takiej sytuacji odlaczam kleme na 10/15 min I wszystko wraca do normy. Zauwazylem też że jest problem z ukladem chlodzenia po odkreceniu korka na rozgrzanym silniku plyn sie gotuje I cisnienie wypycha go ze zbiornika. Dodam tez że wentylatory zalaczaja sie czy to na zimnym czy na rozgrzanym silniku ale tylko po wlaczeniu nagrzewnicy gdy ja wylacze wentylatory przestaja pracowac.Wymienilem przepływomierz na orginalny bosha I efekty byly lecz nie na dlugo po dwoch dniach stoje sobie na swiatlach I pach kontrolka EPC brak reakcji na pedal gazu I falowanie obrotów. 2.0 alt bez gazu.
przem8 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Zacznij od odczytania błędów vagiem, a wymiany w ciemno zachowaj na później.
Rosomak91 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 W dniu 18.08.2019 o 00:41, Pożeracz napisał: Witam. Otóż od dwoch tygodni po przejechaniu kolo 20/30km auto przechodzi w tryb awaryjny do tego zapalaja sie kontrolki check.engine I EPC po czym pedał gazu nie reaguje a maksymalna predkosc poruszania to 9km/h na pierwszym biegu. W takiej sytuacji odlaczam kleme na 10/15 min I wszystko wraca do normy. Zauwazylem też że jest problem z ukladem chlodzenia po odkreceniu korka na rozgrzanym silniku plyn sie gotuje I cisnienie wypycha go ze zbiornika. Dodam tez że wentylatory zalaczaja sie czy to na zimnym czy na rozgrzanym silniku ale tylko po wlaczeniu nagrzewnicy gdy ja wylacze wentylatory przestaja pracowac.Wymienilem przepływomierz na orginalny bosha I efekty byly lecz nie na dlugo po dwoch dniach stoje sobie na swiatlach I pach kontrolka EPC brak reakcji na pedal gazu I falowanie obrotów. 2.0 alt bez gazu. śmiało możesz jechać więcej, zmieniaj biegi na wyższe, auto powinno uciągnąć. Z układem chłodzenia normalna sprawa, jak jest gorący płyn będzie go wyrzucać. To jest chyba układ ciśnieniowy. Jak za mocno bulgota to sprawdź czy ten płyn to nie woda. ALT trzyma 105 stopni przy małych obciążeniach. Jak kolega wyżej napisał podłącz pod kompa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się